Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Massa-immigratie is de oorzaak van het dalende geboortecijfer omdat religieuze vreemdelingen zich wel voortplanten en jonge, narcistische westerse vrouwen niet. Bevindt de vijand zich dan binnen of buiten de poort?
Ik besef dat je praat vanuit je eigen perspectief. Hoe gingen de vrouwen in je nabijheid vroeger met jou om? Je scheert alle vrouwen zomaar over één kam. Mijn perspectief is heel anders; ik ontmoet(te) vooral veel lieve en zorgzame vrouwen met als uitschieter mijn superzachtaardige en wijze oma. En zij baarde nog wel mijn narcistische vader en voedde hem op. Vanuit mijn kindertijd perspectief zou ik alle mannen over één kam kunnen scheren en betitelen als kortzichtig, agressief en egocentrisch, ware het niet dat ik ooit, na een paar mindere pogingen, een zeer prettig exemplaar ontmoet heb waar ik al bijna 30 jaar lief en leed mee deel.Kortom, het feminisme heeft hen wijsgemaakt dat ze hun vruchtbare jaren verspillen aan studeren voor banen die er niet zijn en narcistische en hedonistische pleziertjes najagen. Mochten daar ongewenste consequenties uit voortvloeien, dan kan het ongeboren kind als een soort voorbehoedsmiddel naderhand alsnog worden weggehaald. En het komt bij vrouwen niet op hoe satanisch dit is? Wat zegt dit over de aard van vrouwen, met name hun capaciteit om volledige verantwoordelijkheid te dragen voor hun daden? Jaren geleden zei ik dit al en menige vrouw is hier stampvoetend vertrokken. Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel is ook gebrek aan zelfkritiek. En dit is het 'zorgzame geslacht'?
Mike
Je gaat wel heel kort door de bocht. Het maakt niet uit wat ik zeg want ik kan niet tegen kritiek en ben infantiel omdat ik een vrouw ben. En in een adem heb ik de exclusieve macht en zet alle mannen buitenspel. En ik kan blijkbaar maar beter ophoepelen want een gesprek hierover staat je niet aan.Typische vrouwelijke reactie. Omdat jullie collectivisten zijn is kritiek op 1 van jullie automatisch kritiek op ieder van jullie. Andersom is mannelijke patroonherkenning ook weer niet goed, want dat is 'generaliseren'. Ondertussen hebben we het over INFANTICIDE, een onderwerp waarover vrouwen EXCLUSIEF de macht hebben en waarbij mannen VOLLEDIG buitenspel zijn gezet. En ik mag daar geen algemene conclusies uit trekken over de zorgzaamheid en het verantwoordelijkheidsgevoel van vrouwen? Jammer dan, maar dan zit je hier misschien niet op de juiste plek.
Mike
Bekijk bijlage 24831
BREAKING - Texas judge halts FDA approval of abortion pill
A Texas federal judge ruled Friday to suspend the FDA’s approval of mifepristone — one of two drugs used together to cause an abortion — virtually banning the sale of the pills across the country.
Source (https://www.politico.com/news/2023/04/07/texas-judge-halts-fda-approval-of-abortion-pill-00091096)
![]()
Sergeant News Network 🇺🇸
⚠️BREAKING - Texas judge halts FDA approval of abortion pill A Texas federal judge ruled Friday to suspend the FDA’s approval of mifepristone — one of two drugs used together to cause an abortion — virtually banning the sale of the pills across the country. 🔗Source 🇺🇸Join👉 @SGTnewsNetwork...t.me