Abortus, ja of nee ?

Het is zeker een gruwelijke foto.
Het is werkelijk waar niet voor te stellen dat vrouwen abortus blijven rechtvaardigen met als argument dat ze baas zijn over eigen buik. Regelrechte kindermoord zoals ook op deze foto duidelijk te zien is!
 
Lijst van bedrijven die foetusmateriaal gebruiken ?

http://www.thenatemaxproject.com/2017/03/19/list-of-companies-using-fetal-cells-from-aborted-babies-to-flavour-products/?fbclid=IwAR2hSXYL0KgmqKkbdke1_5WDXEeGiN0_vGV2ZEeZOh6DSaf7iGOVHFkKNKY
 
Jammer dat in Nieuw Zeeland de abortuswet versoepeld gaat worden.


https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4803661/abortus-nieuw-zeeland-binnenkort-geen-misdrijf-meer?amp&__twitter_impression=true
 
“Regelrechte kindermoord zoals ook op deze foto duidelijk te zien is!”

De foto’s zijn bedoeld om je bang te maken. Bij een legale fatsoenlijke abortus wordt er een sperma achtige substantie weg gezogen. Ben zelf voor vrijheid. Ben je tegen abortus helemaal prima neem er dan geen. Heb je er geen problemen mee en wil je wel een abortus ook prima.
 
Je hebt werkelijk geen idee. De waarheid over de infanticide die abortus werkelijk is staat op het punt om mainstream nieuws te worden. Je hebt twee keuzes: of je gaat alvast op zoek naar die waarheid, of je blijf je ogen sluiten. In het eerste geval zal de psychologische klap minder hard aankomen, in het tweede geval is de klap mogelijk zo hard dat de psychologische schade permanent kan zijn.

Mike
 
Ziet er naar uit dat de psychologische schade al permanent is. Goede argumenten hanteer je trouwens! Je verblijf hier is van korte duur gewest, want ik gooi je er nu uit.

Mike
 
Wat is volgens jou een fatsoenlijke abortus?
Tot hoeveel weken is het fatsoenlijk?
In Nederland mag een abortus legaal tot 24 weken na het begin van de zwangerschap worden uitgevoerd.
Na 5 weken is er al een hartslag bij het kindje. Ik heb nog nooit gehoord van een hoopje sperma dat een hartslag heeft. Er groeit na een paar weken al iets. Is het fatsoenlijk om een kindje dat al een hartslag heeft dood te maken?

Weet je wat er gebeurt met een geaborteerde foetus?
 
Goede vragen, edwin, maar hij heeft al een block en IP-ban. Geen plaats voor trollen op dit forum.

Mike
 
Wat is het verschil als de baby nog in de baarmoeder is? Dan voelt de baby niks? Dan is hij vogelvrij? Ik snap niet dat mensen dat kunnen zeggen. Dan moet er wel iets mis zijn met zo iemand.
 
https://tpo.nl/2019/08/16/95-biologen-erkent-menselijk-leven-begint-bij-bevruchting-maar-dat-onderzoek-wordt-onderdrukt/

Abortus = moord.

Mike
 
Toen ik drie kinderen had ben ik aan de pil begonnen. dat was destijds nog niet erg gebruikelijk.
Echter, een pil hoeft niet bij iedereen afdoende te zijn, dus GEEN 100% garantie.
En natuurlijk ging het bij mij meerdere keren fout. Gelukkig wist ik het altijd zeer snel want ik was zodra de menstruatie stopte misselijk en zat gelijk bij de arts. Ik wist toen niet wat ik hier allemaal lees echter intuitief wist ik dat je niet moet wachten met een curitage. Zo heette dat destijds. Men spreekt van een curitage als je er vroeg bij bent. Ik denk dat meerdere vrouwen dat - ook in deze tijd - toch wel weten.
Ik vind het wel iets te gemakkelijk om te doen alsof alle vrouwen zomaar een abortus plegen. Als vrouwen een vriend hebben of getrouwd zijn zullen ze dat zeker niet alleen beslissen maar samen met hun man.
Het probleem ligt wel altijd bij de vrouwen. Zij zijn degene die hun hormoonsysteem in de war gooien met een pil o.i.d. zodat er gevrijd kan worden. En de mannen zijn degene die een vrouw verkrachten (in principe dan) en hoeven nooit een abortus te plegen.
Ik lees nu wel dat er vriendelijker methodes zijn ter voorkoming (cupjes). En er was destijds de temperatuurmethode al, maar 1 keer een "ongelukje" en er komt al een kind. .
Mijn moeder had in totaal 7 kinderen, plus vele "ongelukjes" waarvan ik niet weet of ze echt miskramen had of misschien iets deed waardoor het niet doorging. Misschien had ze er anders wel 14 gehad.
Mijn zus kreeg een kind terwijl ze duidelijk verkracht was en "dan moest je trouwen".
Denk maar niet dat ze daar blij mee was.
Een discussie over abortus en baas in eigen buik is niet zo simpel.
En deze discussie volg ik dus met gemengde gevoelens.
 
Ik vind het wel iets te gemakkelijk om te doen alsof alle vrouwen zomaar een abortus plegen. Als vrouwen een vriend hebben of getrouwd zijn zullen ze dat zeker niet alleen beslissen maar samen met hun man.

Ik heb dit soort discussies wel vaker met oudere vrouwen, laatst nog met m'n moeder. Jullie redeneren vanuit je eigen generatie en de normen en waarden die heersten in de toenmalige samenleving. Jonge vrouwen van nu zijn niet meer te vergelijken met de vrouwen van toen. Jullie leefden in een veel patriarchalere samenleving waarin niet alleen abortus maar ook echtscheiding sociale taboes waren. Dit betekent dat de normen en waarden dus ook heel anders waren.

Laat ik je 1 ding vertellen: jonge vrouwen/moeders zijn EXTREEM EGOISTISCH. De social media-cultuur heeft het narcisme van vrouwen verheven tot een constante zucht naar dopaminestoten via het virtuele netwerk dat internet heet. Vrouwen zijn nu meer dan ooit met hun uiterlijk bezig en zwangerschap past niet in dit plaatje. En bespreken met je vriend of man? Het feminisme heeft ervoor gezorgd dat de man na verwekking compleet buitenspel wordt gezet, waardoor het 100% de beslissing van de vrouw is. Dit in twijfel trekken als man is nu een sociaal taboe geworden, de omgekeerde wereld.

Ik heb de statistieken nu niet bij de hand, maar ik kan ze wel voor je opzoeken. Je schrikt als je de beweegredenen ziet waarom moderne vrouwen kiezen voor abortus. Het is gewoon een vorm van anticonceptie na de daad geworden. Het feminisme heeft ervoor gezorgd dat vrouwen volledig worden ontslagen van hun verantwoordelijkheid en zorg voor kinderen. Verantwoordelijkheid is het kryptoniet van vrouwen, ze doen er alles voor om deze te ontlopen en dankzij moderne wetten kan dit ook probleemloos. De statistieken laten zien dat het percentage abortussen op basis van verkrachting of andere vormen van seksuele dwang miniem is, het merendeel gebeurt om volkomen EGOISTISCHE redenen. Kortom, de maatschappij van nu is niet meer dezelfde als van toen.



Mijn zus kreeg een kind terwijl ze duidelijk verkracht was en “dan moest je trouwen”.
Denk maar niet dat ze daar blij mee was.
Een discussie over abortus en baas in eigen buik is niet zo simpel.

Oftewel: een 'shotgun wedding', of in het NL een 'moetje'. Het blijft een egoistische beslissing om het leven van het ongeboren kind te beeindigen, er had ook gekozen kunnen worden voor adoptie. Liefdevolle echtparen die zelf geen kinderen kunnen krijgen hadden hiermee geholpen kunnen worden. Waarom moet er legale kinderhandel (adoptie) plaatsvinden vanuit het buitenland als we simpelweg alle kinderen geboren laten worden, incl. de ongewenste, en deze aanbieden voor adoptie?

En met de volgende opmerking ga ik je misschien kwetsen. Indien dit het geval is, bij voorbaat mijn excuses. Ik ken jouw zus niet, maar mijn kennis over vrouwen in het algemeen zegt me dat vrouwen liever zeggen dat ze 'verkracht' zijn dan dat ze zelf verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat ze met een vent de koffer in zijn gedoken en daardoor zwanger werden. Vrouwen zijn eenvoudigweg niet te vertrouwen als het gaat om het spreken van de waarheid. Dit hoeft niet te gelden voor je zus, maar misschien ook weer wel. Er was niet zoveel mis met die moetjes, het dwong een koppel om de gevolgen van hun daden te dragen door gezamenlijk de zorg voor een kind op zich te nemen. Als dit resulteerde in een ongelukkig huwelijk, jammer dan, hadden ze tevoren maar beter moeten nadenken. Wat mij betreft mag abortus dan ook verboden worden ONDER ALLE OMSTANDIGHEDEN. Het leven is te heilig om dit om zelfzuchtige redenen te verkwanselen op het altaar van het egoisme.

Ook echtscheidingen moeten aanzienlijk worden bemoeilijkt door het contractrecht hierop toe te passen. Als een vrouw dan wil scheiden (en ja, zij zijn het die bijna altijd een scheiding initieren) dan zal ze nooit meer zonder hard bewijs weg kunnen komen met valse beschuldigingen van huiselijk geweld of (seksueel) misbruik. Kortom, tijd voor de herintroductie van patriarchale wetten die vrouwen weer aan banden leggen, het sociale experiment van de naoorlogse jaren is RAMPZALIG gebleken voor de volledige samenleving!

Mike
 
Als je je petsoonlijke overwegingen opzij kunt zetten over dit onderwerp kom je tot de conclusie dat de agenda achter abortus veel duisterder is dan alleen een individuele keuze voor vrouwen en het 'recht' dat vrouwen menen hierop te hebben:

'Smaakversterker' in voedselproducten op basis van GEABORTEERDE FOETUSCELLEN:

https://americaoutloud.com/fetal-cell-research-used-food-production/

Mike
 
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/alyssa-milano-onderging-twee-abortussen-in-korte-tijd/ar-AAG4n7J?ocid=spartanntp

Daarom strijdt Alyssa Milano dus zo voor abortus. En het was vroeger zo'n lief leuk klein meisje.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan