Aanmelding Leefbewust kennismiddagen Mike Donkers gestart

G

Guest

Guest
Als forummers krijgen jullie de primeur, want www.weekendagenda.com heeft z'n deuren geopend. We willen nu regelmatig kennisavonden en -middagen organiseren en via deze site toegankelijk maken voor de mensen. We hopen vele mensen te kunnen inspireren tot een gezonder en bewuster leven. Uiteraard is Mike Donkers ook van de partij en wel op

Zondagmiddag 27 mei & 24 juni van 13:30 - 17:00 in Soest.

We willen nu even twee keer de zondagmiddag op proef doen om te kijken of dit de mensen beter bevalt en tegelijkertijd voor een ander publiek toegankelijker maken in verband met het Openbaar Vervoer en de slaaptijden. De bijnieren zullen het er in ieder geval wel mee eens zijn omdat elk uurtje slaap voor 12 uur toch dubbel telt.

Eventueel is het ook mogelijk om je op de site links in de balk aan te melden voor de nieuwsbrief. Mike en ik (Juglen) hebben besloten een eigen netwerk op te bouwen zodat we beter kunnen communiceren met de bezoekers over verplaatsing, annulering of inlassing van een lezing in Soest.

Aanmelden voor de kennismiddagen van Mike kun je hier doen:

www.weekendagenda.com/mikedonkers (Mike staat hier heel charmant op de foto!)

 
Juglen en Mike,

Top, ik hoop dat het veel mensen gaat triggeren om te komen.

Ik ben ook een site aan het bouwen over gezondheid en voeding en zal dit adres er op vermelden.

Succes.

Twee personen heb je alvast. Ik zal ons aanmelden.

 
Als ik de aanmelding in heb gevuld en op registreren klik krijg ik een 'chinese' pagina.

Het gaat dus niet helemaal goed.

 
Zijn de maandelijkse kennisavonden in Soest, elke laatste vrijdag van de maand, nu verleden tijd??

In verband met een verhuizing heb ik dat even niet meer gevolgd...

 
Quote:
Als ik de aanmelding in heb gevuld en op registreren klik krijg ik een 'chinese' pagina.

Het gaat dus niet helemaal goed.


Hier werkt alles perfect en heb nog geen klachten ontvangen, dus ik ben benieuwd naar de volgende informatie:

- Je browser + versie

- Je besturingssysteem

Zodra ik dit weet kan ik kijken of ik het probleem kan reproduceren...

 
De Website is inmiddels voorzien van een nieuw jasje. We hebben nu 17 inschrijvingen voor Mike Donkers 27 mei, dat beloofd wat!

Ook hebben we aardig wat views op het YouTube filmpje van Mike.

Ik kwam nog een filmpje tegen van Boele Ytsma, die werkelijk waar de omgekeerde boodschap van Mike verkondigt. Ik kon het niet laten iets onder het filmpje te plaatsen...

 
Wil er ook een reactie onderzetten maar als ik de tekst heb ingetikt werkt de knop 'plaatsen' niet.

wil eigenlijk het volgende eronder zetten:
Quote:
Alle zaden, granen, bonen, noten en peulvruchten bevatten fytinezuur dat de enzymatische levensvonk tegenhoudt die ervoor zorgt dat ze gaan ontkiemen en de levenskracht vrij komt. Fytinezuur remt en blokkeert mineralen en enzymen, waardoor deze weliswaar in de voeding zitten maar niet beschikbaar worden voor je lichaam. Foute boel dus!

Fytinezuur zorgt ervoor dat het lichaam calcium gaat lenen uit zijn eigen skeletstructuur. Daarnaast is er bewijs dat fytinezuur ook ten koste gaat van je voorraad aan vit. C en D, omdat beide vitamines fytinezuur neutraliseren. Vandaar dat de consumptie van scheepsbeschuit leidde tot scheurbuik bij matrozen.


 
Poekie, ik denk dat je je even bij YouTube moet inschrijven of aanmelden met een bestaande google-account. Zou wel mooi zijn als de planteneters wat tegengas zouden krijgen...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.834
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan