Aankomen naar 62 kilo

Monk1

New member
Beste mensen!

Ik weeg nu 58 kilo en wil graag aankomen naar 61 kilo. Dit betekent dat ik ook meer moet eten om naar deze gewicht te komen. Daarnaast sport ik ook gemiddeld drie uur per dag. In de ochtend fitness en de avond groepsles..(Gelukkig is de vechtsport over twee weken open!!). Zo nu en dan weet ik te weinig en soms te veel. Hoe kan ik hier een goede balans in vinden? Ik heb een regelmatige eetpatroon ook nodig, omdat ik volgend jaar wedstrijden wil doen voor kickboksen. Ik heb ook geen flauw idee hoeveel calorieen ik verbrand, maar het lijkt me wel de goede juiste oplossing om tijdens het eten echt vol te zijn, denk ik?

Heeft iemand hier tips? Ik heb het wel nodig.
 
Het lijkt me dat als je wedstrijden wilt gaan doen in kickboxen en zowiezo veel aan sporten doet er daar goede begeleiders aanwezig staan die verstand hebben van voeding bij sporten.
Wat is de reden dat je dat daar niet vraagt?
 
Belangrijk is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Misschien wat voedingssupplementen. Beter zorgen voor regelmatig bewegen maar niet te intensief. Lijkt me erg veel wat je doet en te intensief sporten kan je hormonen ontregelen en voor verzuring zorgen. Met het juiste voedingspatroon en de juiste hoeveelheid beweging krijg je eerder het gewicht dat bij je past.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan