Aangenaam: Marinus

djvlad

New member
Gegroet beste mensen!

Aangenaam, ben Marinus en ben al ruim 2,5 jaar actief met het uitzoeken wat gezond en ongezond is en de oorzaken van ziekten.

Sinds dat mijn Vader, Broer en Oom door nare ziekten zijn overleden, heb ik mij actief bezig gehouden met deze gevoelige en nare onderwerpen, maar wel de bedoeling om mensen te helpen, om mensen te overtuigen van de gevolgen en waarschuwen van kwaadaardige chemische voedsel, enz... enz...

Ruim 2,5 jaar geleden heb ik dan ook deze site opgestart:

http://everyoneweb.com/anti-kanker

hierin staan vele informatie van hoe en wat de oorzaken zijn, aanraders, afraders, enz...

Zelf heb ik ook mijn lifestyle aangepast in vorm van voedsel, drank en dagelijkse producten, die géén schadelijke (of zo minimaal mogelijk) ingrediënten bevatten!

Gebruikt al een tijd kruiden en opgevoerd naar totaal 11 kruiden nu; Curcuma, Gemberwortel, Peterselie, Oregano, Kaneel, komijn, Koriander, Salieblad, Zwarte peper, Cheyenne peper en Ginkgo Biloba blad poeder, Chia zaadjes en Bio Tarwegras.

En ook vaak Groene thee ;)

 
Welkom.

Wat een heftig uiterlijk heeft jouw website. :!:

Dat je er veel mensen mee wakker mag schudden.

 
Dag Martin, welkom.

Ik heb je site even snel gescand, was wel benieuwd naar wat je te melden hebt natuurlijk.

Allereerst vraag ik me even af of jij dezelfde man ben als op de foto (Vladiriny) en zo ja, dan ben ik ook benieuwd wat je gedachte is achter deze foto.

Goed dat je schrijft over de belangen van de farmaceutische industrie en aspartaam, electrostress, chemische middelen, etc. als belangrijke triggers voor het ontstaan van kanker.

Verder vermoed ik dat je hier héél véél nieuwe dingen gaat leren en je het de aankomende tijd nog druk zult krijgen met het aanpassen van je site. :wink:

Quote:
Het geheim voor Allans wonderbaarlijke genezing is naar eigen zeggen de combinatie van vers fruit, groenten en kruiden.

Hij is meteen gestopt met het eten van rood vlees en zuivelproducten en verving deze voor selenium, vitamine c, abrikozenpitten en curcumine (curcuma) en gedroogd gras in poedervorm.



Dat stoppen met het eten van rood vlees en zuivelproducten gaat hem hier niet worden hoor! Reken er maar vast op dat je de wind van voren gaat krijgen... :mrgreen:

Succes met je missie.

 
Thx! ;)

Ja, ben de man op de foto, dit schrikt tegenstanders af :p

Idd, het is zeer heftig, vooral over de chemie, waar het allemaal vandaan komt.

Nou, ik eet ook allang geen vlees meer en zuivelproducten eet ik ook maar weinig,

is ook niet echt gezond meer tegenover vroeger.

Vooral vlees is zeer slecht en het meest bewerkt met bestrijdingsmiddelen (vooraf aan de dieren op het land) en chemische toevoegingen en bewerkingen, het is geen voedsel meer, maar chemisch voedsel(?) en ook kant en klaar maaltijden en fastfood is dit het geval!

Dank! ;)

 
Wij eten en drinken hier vlees/melk van gras gevoerde dieren. Afkomstig van biologische boerderijen, deze dieren krijgen geen chemische middelen of voer.

Dit is dus wel (pure) voeding.

 
Hallo Marinus,

Quote:
Wilma: mee eens, zonder chemie is voeding gezond!



Dus je vindt vlees en zuivel toch gezond?

 
Idd Pike, zonder chemie is voeding gezonder,

alleen eet ik geen vlees meer uit respect voor de dieren.

Want wie van dieren houdt, eet ze ook niet op! ;)

 
Quote:
Ja, ben de man op de foto, dit schrikt tegenstanders af :p


Misschien niet alleen tegenstanders ;)

Goed dat je mensen wilt informeren over natuurlijke middelen en waarschuwen tegen kankerverwekkers en de farmacie/voedingsindustrie.

Over wat er allemaal wel gezond is valt voor jou op dit forum ook nog veel te leren denk ik of in ieder geval iets om over na te denken. Veel van de kruiden die jij gebruikt staan ook bij mij en anderen op het menu, dus er zijn zeker ook overeenkomsten.

 
Oke maar dan ook geen eieren, kaas en zuivel nuttigen.

Voor het "produceren" hiervan is het noodzakelijk dat er dieren moeten worden geslacht.

Voornamelijk de hennetjes en stiertjes uiteraard.

Dus uitgaande van jou logica moet je dan veganist worden.

 
Als je van dieren houdt, dan eet je ze met respect en met dankbaarheid op.

En daarom juist een dier wat geleefd heeft en niet is opgefokt in megastallen

onder erbarmelijke omstandigheden.

Door vees te eten krijgen we de juiste voeding binnen die we niet zelf uit planten kunnen halen, want ons lichaam/verteringstelsel is daar niet op gebouwd.

 
hey Cham, nee, nog niet, ben pas lid (vandaag) - hoorde vandaag iemand hierover en heb me gelijk aangemeld ;)

haha, Tanja, idd, wil me inzetten de mensen te helpen en informeren over wat goed en kwaad is!

| Veel van de kruiden die jij gebruikt staan ook bij mij en anderen op het menu, dus er zijn zeker ook overeenkomsten.

mooi! :)

Pike > Nou, van kaas & eieren komen niet van dode dieren af ;)

 
@ djvlad

Quote:
Idd Pike, zonder chemie is voeding gezonder,

alleen eet ik geen vlees meer uit respect voor de dieren.

Want wie van dieren houdt, eet ze ook niet op!


Dus omnivoren en carnivoren hebben een inherente minachting voor dieren?

 
Effe vergeten in mijn voorstelling:

Heeft ook de vervanging van zout: 'Himalaya zout'

deze heb ik ook al een tijd en heeft 84 sporenelementen die ons lichaam ook bevat. :)

Wilma, het idd hoe je met de dieren omgegaan heeft en idd het ie triest hoe sommigen mensen(?) met dieren omgaan is echt vreselijk en walgelijk! :(

 
Het boek boek van Weston Price is echt de moeite waard

Verder kun je op de site van Poekie heel veel info van dit forum vinden, erg overzichtelijk: www.voedingisgezondheid.nl

 
Quote:
Pike > Nou, van kaas & eieren komen niet van dode dieren af



Dat zei ik ook niet ik zei dit:

Voor het "produceren" hiervan is het noodzakelijk dat er dieren moeten worden geslacht.

Dus om jou die eieren kaas te verschaffen is het NOODZAKELIJK dat er dieren worden geslacht.

Je kan al die hennetjes en stiertjes nu eenmaal niet in een speciaal reservaat zetten om zo hun natuurlijke leven door te zetten.

Of misschien denk jij van wel maar het wordt iig niet gedaan.

Dus als jij eieren en kaas eet is dat precies hetzelfde als vlees eten, je draagt immers direct bij aan het slachten van deze dieren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.327
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan