Aanbieding levend bloed analyse

ManonG

New member
Op www.groupon.nl staat een aanbieding voor een levend bloed analyse in Utrecht. Nu ben ik daar zelf niet mee bekend, maar ik zie het hier soms voorbijkomen dus misschien handig om te weten voor anderen. De kosten zijn 29,99 voor 1 persoon en 54,99 voor 2 personen. Normale prijs is 121,80 per persoon.

Je krijgt er ook nog een voedingsgebied bij. Al vermoed ik dat je op het advies als waf-er niet echt zit te wachten.

Manon

 
toevallig wil ik een levendbloed analyse doen. Maar dan moet je geloof ik eerst een coupon kopen, dat zal wel via internet gaan en ik betaal niets via internet.

Bovendien was er in Kassa of Radar ooit iets. ging niet goed ofzo?

 
Het is inderdaad via internet. Dus dat wordt dan lastig voor jou.

Ik heb zelf wel vaker gebruik gemaakt van Groupon en nooit iets raars meegemaakt. Als ik behoefte aan zo'n analyse zou hebben zou ik dit ook rustig via Groupon aanschaffen (na nog wat vergelijkend onderzoek).

Manon

 
Ik kwam terecht op de website van www.energise-me.nl te amsterdam. Zij doen o.a. ook levend bloed-analyse.

Ik heb zelf ooit in America een plank gekocht (kun je op liggen) om darmen te spoelen

en nu vind ik bij bovenstaand adres dat zij zo,n plank verkopen voor de helft van de prijs waarvoor ik hem heb gekocht.

Ik heb daar een afspraak gemaakt voor donderdag 31-7.

Dit meld ik zodat jullie de website eens kunnen bezoeken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.527
Berichten
535.238
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan