5 voor 12

Webmaster

New member
Herhaaldeijk waarschuw ik voor de verregaande degeneratie waaraan de moderne onderhevig is en hoe dit op afzienbare termijn zal leiden tot onvruchtbaarheid, het uiteenvallen van de beschaving en, uiteindelijk, uitsterven van de soort. Herhaaldelijk krijg ik te horen dat ik me bedien van 'angstscenario's' en dat ik 'paranoide' ben. 'Ach, het valt allemaal wel mee,' zegt men met zoveel woorden.

Mike Adams stelt in onderstaand artikel dat we inmiddels zo ondervoed zijn dat hersenbeschadigingen en de daarmee gepaard gaande domheid en volgzaamheid nu de norm zijn. Ook hij vergelijkt dit met het (nog niet eens zo verre) verleden en legt de link met het voedsel dat men toen at en dat men nu eet en de uitwerking ervan op onze hersenfunctie, intelligentie en mentaliteit. Hij schrijft iets wat me ook al is opgevallen en dat is dat wat vroeger op een middelbare school werd onderwezen nu een universitaire studie is geworden. Ik zie het verschil alleen al tussen mijn jeugd en die van nu en ik ben 46!

Maar nee hoor, maak je geen zorgen, het valt allemaal best mee. Het is helemaal geen 5 voor 12, die Mike ziet spoken. Wie dat gelooft, verdient het om een slaaf te zijn.

Hier is het artikel:

http://www.naturalnews.com/041415_insanity_mass_poisoning_civilization.html

Quote:
If you want to fix society, you have to fix the food first.


Mike

 
Ik lees nooit Engelstalige artikelen helaas. Mijn Engels is niet best.

Maar ik hoef het niet meer te lezen, ik kan het zo ook al voelen (en overal om me heen zien), en zelfs meemaken.

Mijn man en ik verbazen ons constant over de 'domme dingen' die we om ons heen zien gebeuren.

Automobilisten die je rechts inhalen op de autobaan.

Kindjes die amper kunnen zitten met een blikje cola in hun kleine handjes en de moeder staat ernaast te sms-en.

Ouders die veertig 15-jarigen alleen thuis laten met een vracht aan sterke drank, en zich er dan over verbazen dat de tent half afgebroken is en de hele boel is ondergekotst.

Ik hoef alleen maar naar de Nederlandse t.v programma's te kijken zoals Zon,Zuipen, ziekenhuis, Spuiten en Slikken, Neuken doe je zo....(maar waar ik natuurlijk niet naar kan kijken omdat ik ervan walg) om te zien dat er behoorlijk wat hersenbeschadigingen zijn opgetreden onder de bevolking.

Het valt helemaal niet mee en het is echt 5 voor 12 en Mike ziet geen spoken, want ik zie ze ook.

 
Quote:
Laat niemand mij nog vertellen dat het wel meevalt met onze degeneratie als ik stel dat het 5 coor 12 is! We hebben ons al veel te lang fysiek, mentaal, emotioneel, spiritueel en moreel laten verzieken, onze geschiedenis is een eeuwenlange traditie van regelrechte krankzinnigheid, vermomd als spiritualiteit en als kennis!


Quote:
Ik zie een steeds groter groeiende groep hersenloze zombies die letterlijk niet meer voor zichzelf kunnen denken. Ik zie mensen op een drukbezochte dag in een tuincentrum die verdacht veel uiterlijke overeenkomst vertonen met het syndroom van Down, maar dit nog net niet officieel hebben. Ik zie mensen met gruwelijk gerimpelde huid, die er al zo uitzien na hun 40e of 50e. Ik zie een toenemende onvruchtbaarheid onder de bevolking. Ik zie een jeugd die zich tegoed doet aan chips, chocoladerepen en energy-drankjes. Moet ik nog even doorgaan?


Quote:
Snap je nu ook waarom ik zo fel uit de hoek kan komen? Er is geen tijd meer om nog langer te lopen soebatten over allerlei zienswijzes die niet geworteld zijn in de traditie, historie en anatomie van de mens, er moet NU iets gebeuren! We moeten terug naar de oude wijsheden. Overigens niet alleen op het gebied van voeding, maar bijv. ook het gebied van filosofie, wetenschap, klankheling, etc.


Quote:
Bedenk ook dat men nog niet half zo ver gedegeneerd was als nu. Toen bestond er nog geen adhd, autisme en rare neurologische ziektes als bijv. ALS. Dit is wat ik bedoel: het is 5 voor 12. Price waarschuwde voor de vergaande degeneratie die we nu hebben bereikt. Als de degeneratie ver gaat moeten wij ook ver gaan om weer te kunnen helen. Daarin past m.i. geen graanrijk (en dus zetmeelrijk) voedingspatroon.


Quote:
Daarom moet ik hier kletsen als Brugman om iedereen te doordringen van de gevaren van nachtschades en granen en van het feit dat we dermate ver gedegenereerd zijn dat het inmiddels al 5 voor 12 is geweest. Dat is puur realisme, waar je kennelijk de mensen mee in hun gezicht moet slaan, willen ze wakker worden en de koffie ruiken. De toon die Nora [Gedgaudas] hier aanslaat mag ik juist heel erg en is m.i. ook nodig om de ogen van de mensen wijd open te sperren, niet uit angst maar uit een gevoel van: oh, zit dat zo!


Quote:
Niet voor niets noem ik in mijn ebook bijnieruitputting de 'stille, luidruchtige epidemie'. Meer kinderen dan ooit worden al met bijnieruitputting geboren en de energy-drankjes, chips, krachttraining en andere ongezonde gewoontes doen de rest. En dan zit je ineens midden in de 20 met compleet uitgeputte bijnieren. Deze mensen behoren tot de derde naoorlogse generatie, we zijn net de vierde ingegaan en als dit zo doorgaat, zal de vijfde generatie zich niet meer kunnen voortplanten. Dit illustreert eens te meer mijn vaak herhaalde boodschap dat het 5 voor 12 is en dat we NU zullen moeten gaan eten als onze voorouders, voordat het te laat is.


Mike

 
Mike,

Dat zeg je inderdaad al heel lang: het is 5 voor 12 maar haal er ondertussen maar een minuutje van af: 4 voor 12.

Want het gaat harder dan je denkt.

De mensen hebben ook een steeds korter lontje, kunnen steeds minder hebben; zowel jeugd als 'volwassenen'.

En F&M, inderdaad de programma's op tv worden ook steeds meer afgesteld op het niveau van de hedendaagse mens.

Wij kijken al bijna geen tv meer, kiezen onze programma's echt uit.

Lia

 
Het feit dat aantal gevallen met bijvoorbeeld darmkanker de afgelopen 10 jaar met 40 procent gestegen is, deed mij nog sterker doen beseffen dat het inderdaad 5 voor 12 is.

Een op twee mensen kanker of een hartprobleem, is dat de norm die ons tegenwoordig ingepraat wordt? ik dacht het niet.

Nog erger is het dat de machthebbers de gezonde mensen juist als een last of ongewenst beschouwen want dat betekent verlies omdat er niets aan gezonde mensen te verdienen valt. Hoe vaak heb ik dit wel niet gezegd: "Wij burgers mogen niet gezond zijn". Er heerst zeker weten een bepaalde mentaliteit dat ons gezondheid letterlijk gewoon verbiedt.

Dacht je dat het toevallig is dat farmaceuten veel winst maken dankzij de kankerpatiënten zodat ze hun producten kunnen verkopen? ik bedoel dat de wereld zo toevallig in elkaar zit? ik dacht het niet en dit is gewoon met opzet zo gedaan!

Reken maar dat het vijf voor twaalf is.

Gezondheid,

 
Quote:
We moeten terug naar de oude wijsheden. Overigens niet alleen op het gebied van voeding, maar bijv. ook het gebied van filosofie, wetenschap, klankheling, etc.


Ook op het gebied van opvoeding.

 
Ik zie gelukkig ook nog intelligente mensen om me heen, maar vaak helaas ook mensen zoals hierboven beschreven. Enkele maanden geleden gingen we hier naar een braderie, ben toen enorm geschrokken van de mensen daar qua uiterlijk (was ook in het mindere deel van mijn woonplaats, maar toch). Ook een paar baby's gezien waarbij er een een fles in de mond kreeg gedrukt, en een ander kreeg een frikadel terwijl hij nog in de kinderwagen bak lag!!!

Heb me sindsdien voorgenomen er niet meer zo op te letten, geen zin om er elke keer op straat mee bezig te zijn en me er rot om te voelen. Ik richt me op mijn eigen gezin, en als familie en vrienden er voor openstaan ook op hen. Een heleboel onzin laat ik links liggen, en kijk nog zelden tv. Reclame zet ik op stil of ga thee zetten. Vaak nemen we een programma op zodat we die reclame kunnen doorspoelen, of we kijken een film. Goed zo Mike, dat jij doorgaat met waarschuwen en positief kunt blijven!

 
Vijf voor twaalf is het zeker voor het lichaam, nog even en het is op… de grootste onwetendheid van de mens is het gemis van de kennis van het lichaam. We laten de uitleg van het lichaam aan de dokter over….

Iedereen zou eigenlijk eens moeten verdiepen in de werking van hun lichaam, zoals de hele simpele dingen (haren kammen) wat daar vooraf gaat…. Als je dat weet heb je bewondering voor je lichaam en je zult haar voeden met het beste wat er is.

In vroegere tijden werd het lichaam vereerd, wat een verschil met nu….. de meeste mensen stoppen er van alles in, zo vreselijk zonde. Als het er eenmaal in je lichaam zit, heeft je lichaam de grootste moeite om het weer te lozen.

 
Quote:
Iedereen zou eigenlijk eens moeten verdiepen in de werking van hun lichaam


Nou dat doe ik al veel :)

Quote:
In vroegere tijden werd het lichaam vereerd, wat een verschil met nu….. de meeste mensen stoppen er van alles in, zo vreselijk zonde. Als het er eenmaal in je lichaam zit, heeft je lichaam de grootste moeite om het weer te lozen.


En of het niet genoeg is, het lichaam behoort ook tot de ergste haatobject van de moderne mens en je kan niet van jezelf houden als je je lichaam haat. Alhoewel het niet heel erg vreemd is dat veel mensen(door onwetendheid) hun lichaam niet meer kunnen vertrouwen(en vervolgens haten) als ze al een griezelige ziekte zoals kanker meegemaakt hebben, maar in werkelijkheid is niet het lichaam die schuldig aan is. We laten door onwetendheid leiden en zonder dat we door hebben slopen we onze lichaam met voedsel waarvan we dachten dat het gezond was maar juist integendeel is.

Gezondheid,

 
Quote:
Bedenk ook dat men nog niet half zo ver gedegeneerd was als nu. Toen bestond er nog geen adhd, autisme en rare neurologische ziektes als bijv. ALS. Dit is wat ik bedoel: het is 5 voor 12. Price waarschuwde voor de vergaande degeneratie die we nu hebben bereikt.


Lees ik hier nou dat autisme een erg verre stadium van degeneratie is? des te reden extra voor mij om voor gezondheid te strijden.

 
Quote:
Ik zie mensen op een drukbezochte dag in een tuincentrum die verdacht veel uiterlijke overeenkomst vertonen met het syndroom van Down, maar dit nog net niet officieel hebben.


haha, je bent weer veel vrienden aan het maken mike! komt waarschijnlijk binnenkort we weer een nieuwe zelfbedachte aandoening bij, wat we semi-syndroom van down noemen.

 
Zo, mijn moeder wordt zo langzamerhand beetje bij beetje meer wakker dankzij Weston Price zijn boek want zij zit inmiddels op hoofdstuk 4 en het mooie ervan is dat zij nu pas echt in staat is te begrijpen wat mijn doel hierin is, namelijk: Degeneratieproces stopzetten en de proces juist omkeren. Als ik rijbewijs op mijn zak heb dan ben ik ook in Winsum te vinden voor rauwe melk en eventueel ook voor een lezing die Mike geeft.

Ik moet dit vooral door blijven gaan en doorzetten, steeds maar grenzen blijven verleggen, ook al betekent dat vooral in beginstadium een gigantische hevige botsingen tussen de ego's, maar het lijkt erop dat het ergste en het moeilijkste obstakel achter de rug is. Het moeilijkste voordat je aan je regeneratieproces kunt starten en dus aan je gezondheid kunt werken is niet zo zeer de voeding zelf maar vooral omdat andere mensen in je omgeving keihard met henzelf geconfronteerd worden, want ja, wat doen zij toch fout als ik steeds maar achter blijf staan en ook steeds maar blijf volhouden om steeds meer naar andere voedingspatroon te WILLEN overstappen? hier heb je het al want de familieleden om mij heen worden dan met henzelf geconfronteerd. Dat is het moeilijkste en grootste obstakel als je de weg naar gezondheid kiest en dan moet met je huidige gezondheid(die al zo zwak is) dan ook nog stevig in je schoenen staan ook nog, toch heb ik de indruk dat het zo wel werkt :)

Maar nu de ergste achter de rug is, hoef ik nu alleen een rijbewijs op mijn zak te hebben en ik kan straight to the point aan mijn gezondheid werken en verbeteren.

Het is inderdaad 5 voor 12 maar juist vooral dan is een plotselinge megagrote omslagpunt mogelijk voor diegenen die dan met ongebruikelijke schokkende waarheid geconfronteerd worden, zoals dat bij mij gebeurde want jongeren zoals ik laten het sowieso niet zo ver komen totdat onze soort uitgestorven is, als het aan mij lag gaat dat dus niet gebeuren :D

Gezondheid,

 
En nu Fatsnotbad? Ben je al een ark aan het bouwen?

Heb je een oplossing?

Ik snap je punt wel een beetje. Ook al hebben we niet in alles dezelfde mening, ik walg van de mentaliteit tegenwoordig en wij willen daarom ook weg uit NL.

 
Quote:
En nu Fatsnotbad? Ben je al een ark aan het bouwen?

Heb je een oplossing?


Nee fatsnotbad bouwde een forum over traditionele helende voeding, geen ark.

'If you want to fix society, you have to fix the food first'

 
Quote:
En nu Fatsnotbad? Ben je al een ark aan het bouwen?

Heb je een oplossing?


Ik geloof niet dat je door hebt wat Mike aan het doen is. Je vaart al mee op de Ark. Aan jou de keus of aan boord blijft of liever verzuipt.

 
Weggaan uit Nederland is geen oplossing, het probleem is inmiddels wereldwijd.

Quote:
If you want to fix society, you have to fix the food first'


Mike

 
Quote:
Ik geloof niet dat je door hebt wat Mike aan het doen is. Je vaart al mee op de Ark. Aan jou de keus of aan boord blijft of liever verzuipt.

Wat bedoel je daarmee Alexandra?

 
Het forum is de Ark, gebouwd op de fundamenten van volwaardige voeding. Als je meeleest en/of meeschrijft op het forum, dan vaar je mee. Maar het is aan jou (schijver/lezer) om jezelf te helen dmv voeding of te verzuipen. En dat laatste kan letterlijk in bijvoorbeeld koffie of jezelf bedelven onder granen en andere vulling.

 
Een mens kan heel wat hebben, je zou soms verwachten dat het allemaal veel acuter mis gaat. Verbaas me soms dat er nog relatief gezonde baby's worden geboren uit moeders die heel belabberd hebben gegeten. Maar goed dat is 'schijn' gezondheid. Men is heel veel gewoon gaan vinden 'het hoort nu eenmaal bij het ouder worden' Hoe vaak hoor je dat niet iemand zeggen? De vergelijking met downsyndroom vind ik niet op zijn plaats, als mensen met ds volwaardig eten kunnen ze zich goed ontwikkelen (in wat haalbaar is) en er gezond uitzien! Verder heb ik wel het idee dat er een krachtige ontwikkeling gaande is en dat de ogen van steeds meer mensen worden geopend.

 
@ wortel:

Gedachten die ik ook vaak heb. Kijkend naar het leefmilieu zou je zeggen dat het haast onmogelijk is dat er nog veel relatief gezonde baby's rondkruipen. De reserves moeten inmiddels toch op zijn... Aan de andere kant: onze hersenen worden kleiner, (in elk geval) in de VS wordt deze generatie minder oud dan de vorige en het aantal kinderen dat met auto-immuunziekten, autisme en andere narigheden rondloopt is gigantisch.

Gewoon nog een pilletje d'r in!

En dan dementie... 'Ach, hoort erbij...' zoals jij al aangeeft.

Ik ben ervan overtuigd dat dit hoofdzakelijk te wijten is aan het gebrek van verantwoordelijkheid nemen van je eigen leven. Er wordt toch wel voor je gezorgd, nietwaar?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan