4.000 bezoekers per dag!

Webmaster

New member
Vandaag bleek uit een telefoongesprek met Juglen, mijn webmaster, dat dit forum inmiddels 4.000 unieke bezoekers per dag trekt! We hebben het geruisloos voorbij laten gaan, maar 11 juli jl. bestond het forum pas 2 jaar, geen verkeerde score dus in zo'n korte tijd!

Verder liet Juglen weten dat een omzetting naar ingewikkeldere software als Simple Machines het forum zal vertragen, terwijl het bezoekersaantal toeneemt. Het alternatief is dan een zwaardere server maar dat betekent meer kosten voor mij en onthoud dat dit forum gratis is! We houden het dus lekker op deze simpele, maar effectieve software en het forum blijft zijn gebruikelijke chaotische karakter houden. Uit chaos komt orde!

Mike

 
Wauw, gefeliciteerd! :D

Het voordeel van deze simpele software is wel dat de site écht snel is, tenminste als ik het vergelijk met sommige andere sites. Heel prettig als je het mij vraagt. Het scheelt natuurlijk ook dat er hier bijna geen afbeeldingen te vinden zijn, die vertragen de boel een hoop.

 
Super zeg! En Juglen ook bedankt, je zorgt er toch maar voor dat het forum blijft draaien!

4.000 unieke bezoekers, relatief een handje vol mensen dat regelmatig schrijft. Enig idee hoeveel meelezers we daadwerkelijk hebben? Mensen die terug blijven keren voor de informatie?

 
Quote:
Het scheelt natuurlijk ook dat er hier bijna geen afbeeldingen te vinden zijn,


Bijna??? Helemaal niet misschien? Ik heb nog geen foto gezien :-)

Maar dat zal zeker verschil maken, ik ben altijd blij als.ik weer terug op forum ben na een bezoek aan een geplaatste link :D

 
Quote:
Bijna??? Helemaal niet misschien? Ik heb nog geen foto gezien :-)



Nou ja, ik tel de smileys ook mee als afbeeldingen ;D

 
Geweldig, wat ben ik blij hierbij te horen, bij deze 'familie'.

Als ik een paar dagen niet op het forum ben geweest zie ik er altijd weer naar uit, heet dat 'verslaving'? :wink:

Lia

 
Quote:
Als ik een paar dagen niet op het forum ben geweest zie ik er altijd weer naar uit, heet dat 'verslaving'?


Haha, dat heb ik nou ook. Ik MOET gewoon elke dag minimaal een paar keer het forum checken 8)

 
gefeliciteerd mike!

er staat idd. een bron van kennis op deze site!

hopelijk worden het er in de toekomst nog meer !!

zizou

 
Quote:
Nou ja, ik tel de smileys ook mee als afbeeldingen ;D


Haha oja dat zijn der wel wat :wink:

 
Mike en Juglen, Proficiat!

Ik reageer dan wel niet zo veel maar ik lees (bijna) alles op het forum.

 
Gefeliciteerd!

Dat gaat echt heel erg snel in april hadden we er nog 3000 per dag https://www.fatsforum.nl/topic/meer-dan-3000-bezoekers-per-dag. Het lukt mij ook niet zoveel om te reageren maar ik lees ook elke dag mee. Ik het chaotische van het forum ook wel wat hebben en als ik zelf via google iets niet kan vinden dan kom ik het een of twee dagen later vanzelf tegen wat ik nodig heb.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan