18 maanden en 7 tanden

Babywapf

New member
zoals de titel al zegt hebben we nu bij 18 maanden 7 tanden. krijg er overal opmerkingen over, laatste tand is met 12 maanden doorgekomen en zie nog geen tekenen van aanstaande tandjes.

is dit heel erg ????? weet echt niet wat ik moet doen, ga waarschijnlijk een afspraak bij de tandarts maken voor de zekerheid
 
tanja, hoe heerlijk nuchter jouw kijk op alles, zou willen dat ik zo kon staan in de (op)voeding van mijn dochter, zo lastig met werkdagen!
 
Je hebt gelijk hoor Tanja. Ik moet er zelf wel vertrouwen in hebben natuurlijk. Ik vind het zo lastig omdat ons voedingspatroon eigenlijk wel behoorlijk afwijkend is in mijn omgeving. Ze groeit goed, is vrolijk, maar soms heb je van die dingen... nou toevallig heeft ze de laatste tijd zoveeeel ontlasting, toevallig sinds de start van rauwe eidooiers en het stinkt! Dan vraag ik me af of ik wel goed bezig ben of niet, omdat ik 4 rauwe dooiers geef per dag! Weet zo weinig qua variatie. Verder groente fruit yoghurt zoete aardappel. Moet toch ergens mee vullen maar wanneer start ik met overdrijven? Bijv. vanwege de soja in demeter eieren...


zucht :D kan er wel blz over voltikken.
 
Beste babywapf hier loop ik eigenlijk ook een beetje tegenaan, mijn zoontje is inmiddels op de leeftijd
dat hij eierdooiers mag krijgen maar ik kan geen eieren vinden waarvan ik echt weet dat ze goed zijn. Ik heb
wel vlakbij mijn werk een biologische winkel gevonden waarbij ze eieren hebben met hele mooie oranje dooiers
en er een briefje bijhangt van kipjes die buitenlopen maar ze komen wel ergens anders vandaan en volgens mij is er nu ophok plicht dus ik heb maar besloten dit niet te geven (en het een beetje los te laten ;)
 
Hey nmb, ik wil het ook best loslaten, maar ken geen waardig betaalbaar alternatief, eidooiers was zo eenvoudig en wordt zonder gedoe altijd goed gegeten.

Tanja, Mike, zouden jullie ermee doorgaan of stoppen? Zijn demeter dooiers, puur noord, 2-4 per dag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan