18 juni geeft Mike een lezing over spiritualiteit van de natuurvolkeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Lijkt me waanzinnig interessant, maar 4 uur enkele reis is me toch te lang. Heel erg jammer. Hopelijk komt deze lezing ook eens een keer in de richting van Limburg.

In ieder geval wens ik veel plezier!
Dorothé
 
Welkom Muis! @Dorothé zelf een zaal regelen? Is best te doen hoor en dan je netwerk warm maken.
Mike gaf hier in april al een lezing over voeding en daaruit kwam deze over spiritualiteit voort. De mensen die er waren, waren allen onder de indruk van Mikes kennis en zijn fijne manier van vertellen.

Er waren aanwezigen die flink in discussie gingen met name over de rauwe melk. Het leuke is dat ze na een week dit zelf ook zijn gaan drinken want na de lezing zelf op zoek gegaan en toen was de laatste weerstand weg. Dat vind ik zo leuk!
 
Kan Mike ook eens zo'n lezing in het noorden komen doen? En waar ligt Onderdijk eigenlijk?

Thineke
 
Onderdijk ligt in het noorden, maar dan aan de westkant, bij Wervershoof. Ik was begin deze maand in Winsum, Groningen.

Mike
 
Mike,
zal ik het eens aankaart4en bij Anneke Fokkema van gvl.Maastrichtwest@gmail.com of is het je te ver weg?

Dorothé
 
Nee hoor, als zij inderdaad GVL is kom ik wel, ik zit niet meer bij de GVA als spreker.

Mike
 
Het is wel in het noorden, maar dan voor ons het 'andere noorden'.
Komt vast nog wel een keer, dat we een lezing van jou kunnen bijwonen. Die van Winsum heb ik gemist.

Thineke
 
Hoi Mike,

Okay, dan zie ik je wel weer eens verschijnen in Maastricht. Je bent al 2x daar geweest. Jij was, geloof ik, de eerste gastspreker van Anneke Fokkema. Zij is een klein en tenger vrouwtje, wat nog niet zolang met GVL begonnen is.

Dorothé
 
Ik ben vrij van wat voor organisatie dan ook, geen GVL geen GVA. Vrijheid blijheid! Zoveel werk is het niet. Zaaltje huren, Mike 'bespreken'en mensen laten weten dat het plaatsvindt. En dat warm houden, ik heb gemerkt dat velen zich pas op het laatste moment opgeven, ook voor hen geldt namelijk vrijheid blijheid.

Ik organiseer het puur omdat ik vind dat veel meer mensen dit verhaal moeten horen. En ik kan het zelf nog niet zo goed als Mike overbrengen.. (wordt aan gewerkt ;-) )
Het voordeel is dat ik in mijn omgeving niet meer als een 'gekkie/complotdenker/ hippie' wordt gezien haha. Het voordeel van zo'n lezing is ook dat het mensen bij elkaar brengt en dat vind ik erg nodig in deze soms verwarrende tijd waarin je niet meer weet wat je nog kunt geloven. Samen sterk!
 
Hoi Elkedageenei,
Ja, ik weet hoe dat moet. Ik een eigen trainingsbureau geleid. Ik heb op het moment echter niet de tijd om dat allemaal te organiseren, misschien ook wel niet de puf. Vandaar dat ik dankbaar gebruik maak van GVL.
Ik heb Anneke Fokkema een mailtje gestuurd. Maar eens afwachten.
Dorothé
 
Dat is wel belangrijk ja dat je er tijd en energie voor hebt. Ik doe het in de flow dus de energie is dan geen probleem.
Dingen die me energie kosten doe ik ook zo min mogelijk hoewel ik er nooit helemaal aan ontkom.
Tini
 
Mijn huidige baan vreet energie omdat hij verschrikkelijk oppervlakkig is en tevens zwaar. Ik heb wel de energie om dit hier allemaal bij te houden en waanzinnig veel te lezen over gezondheid.
Ik ben op het moment op een nieuwe interesse gestoten. Ik weet niet of ik dat ooit kan gaan omzetten - schaapsherder. Ik ben van plan om misschien eerst als hobby te gaan beginnen met een lam en dan langzaam opbouwen. Eens kijken wat er allemaal bij komt kijken. Ik voel echter energie opkomen als ik er aan denk.

Dorothé
 
Dat is een goed teken! Ik hoop dat het je lukt. Zo verdiep ik me naast dit in tiny houses, niet zozeer om petiterig te wonen maar om off grid te leven, en me zo ontworstelen uit de financiële slavernij. Ik heb zo weinig nodig maar betaal me blauw aan allerlei verplichtingen die het nederlanderschap me oplegt.
 
Ja, zoiets vind ik ook interessant. Ik denk uiteindelijk aan onafhankelijk leven. Nu droom ik nog, maar als ik zoiets werkelijk wil, moet ik ermee gaan beginnen.

Dorothé
 
Ik vind 1.5 uur ook net iets te ver rijden. Voorheen zat je bij de GVA Mike en nu bij GVL , wat is het verschil?
 
GVA is oorspronkelijk een creatie van Anneke Bleeker. Zij wilde vorig jaar de boel overdragen aan een capabel persoon. Deze is echter allesbehalve dat gebleken. Daarom is Anneke de GVL gestart en nu het weer beter met me gaat ben ik exclusief voor de GVL te boeken als spreker.

Mike
 
Mike ik had begrepen dat Anneke zich helemaal richt op 7 blad en dus op eetbare planten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.527
Berichten
535.228
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan