S
Sailor
Guest
Opgevoerde brommers, dat mocht niet, kk heb dus ook nooit mn brommer opgevoerd.Hutten bouwen.
Crossveldje aanleggen, eerst met fietsen erover en op latere leeftijd met (opgevoerde) brommers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opgevoerde brommers, dat mocht niet, kk heb dus ook nooit mn brommer opgevoerd.Hutten bouwen.
Crossveldje aanleggen, eerst met fietsen erover en op latere leeftijd met (opgevoerde) brommers.
Opgevoerde brommers, dat mocht niet, kk heb dus ook nooit mn brommer opgevoerd.
Nee ik kocht mijn eerste brommer kreitler 5 bak 70 cc 22 mm bing carburateur.Wat was je braaf. Stemde je toen nog op D66?
Ah, een kreidler 70 ccNee ik kocht mijn eerste brommer kreitler 5 bak 70 cc 22 mm bing carburateur.
Reed wel iets te hard maar wist ik veel....
Vandaar zelf nooit opgevoerd....
En op die leeftijd stem je niet als het goed is..
Gewoon de achterdeur open, niet op slot, kon allemaal.Touwtje uit de brievenbus.
Mike
Yep Ik reed maar iets te hard, nooit harder dan 60, maar dat gaf de meter ook aan bij stilstand was inderdaad een rs,Ah, een kreidler 70 cc
Dat was vast een RS met Breitwang cilinder.
Ik had zelf een 20 mm bing carburateur, maar dan 49 cc.
6 bak met homoet uitlaat.
Liep heel wat harder harder dan toegestaan, maar dat maakte niets uit, zolang je niet staande gehouden werd
En stemmen mocht ik toen nog niet...
Toen ik mocht stemmen, kreeg ik de 200D van mijn opa die bij de dieren moest staan 's nachts, als Pelleboer vorst voorspelde, anders startte hij niet
Geweldige techniek, die apparaten! Zo ontzettend veel plezier aan beleefd, heb hem nog steeds trouwens, af en toe even lekker mee scheuren, heerlijk!! voel ik me nog steeds 17Yep Ik reed maar iets te hard, nooit harder dan 60, maar dat gaf de meter ook aan bij stilstand was inderdaad een rs,
Mijn instelling is altijd geweest liever een ster in mn voorruit dan op mn motorkap, ik kreeg geen auto destijds, moest me maar behelpen met een oude motor, maar dat heb ik wel ingehaald met diverse zuipende bakken
Mijn diesels rijden op benzine diesel is voor de boot en de traktor, diesel is net of je knikkers tankt btw een miljoen haal je ook met de 5 cilinder Volvo benzine motoren mits netjes bijgehouden...Geweldige techniek, die apparaten! Zo ontzettend veel plezier aan beleefd, heb hem nog steeds trouwens, af en toe even lekker mee scheuren, heerlijk!! voel ik me nog steeds 17
Tja, jij liever een ster in je voorruit dan op de motorkap... smaken verschillen hè... maar wat is dan een betere diesel dan de om 615, 616 of 617 ?En zuipen doen die jongens ook niet echt in vergelijking tot amerikanen.... En gemakkelijk tot over een een miljoen km. Welke motor draait dat makkelijk?
Ligt eraan waar je woont. Soms vergeten wij ook de achterdeur op slot te doen. Ik zou alleen niet binnen komen 's nachtsGewoon de achterdeur open, niet op slot, kon allemaal.
Hahahaha, is dat omdat je geen winterdiesel geleverd krijgt? OM dieselmotoren lopen mooi rond, geen rare geluiden, knikkerpotje ofzo.....Mijn diesels rijden op benzine diesel is voor de boot en de traktor, diesel is net of je knikkers tankt btw een miljoen haal je ook met de 5 cilinder Volvo benzine motoren mits netjes bijgehouden...
De laatse 25 jaar alleen Amerikaans gereden en hier lokaal mn bestel eend met vanalles achterin
Ik ken de om diesels wel, en ja diesel techniek is verbetert, maar nog steeds niks voor de auto voor mij niet, als ik gas geef moet er wel iets gebeurenHahahaha, is dat omdat je geen winterdiesel geleverd krijgt? OM dieselmotoren lopen mooi rond, geen rare geluiden, knikkerpotje ofzo.....
Ach ja volvo, dat is een soort van geloof ofzo ..... die D5 zijn zo slecht nog niet.... Maar hou toch echt vast dat een om 616 of 617 voor mij prima motoren zijn.
En natuurlijk hebben tractors een diesel, hoe wil je anders een hoog koppel bij een laag toerental en er ook nog wat mee doen
Ah, meneer wil een snelle reactie.. Wat dacht u van de 320 of de 350 cdi? vooral de laatste heeft een gigantisch koppel... Heerlijk als er wat te trekken valt.... En op "t land is een tractor wel het besteIk ken de om diesels wel, en ja diesel techniek is verbetert, maar nog steeds niks voor de auto voor mij niet, als ik gas geef moet er wel iets gebeuren
Zelfs de 350 staat nog na te denken als ik met de jeep op de 100 zit, die stookolie bakken zijn prima voor ww verkeer maar niet als je ook nog leuk wil rijden.Ah, meneer wil een snelle reactie.. Wat dacht u van de 320 of de 350 cdi? vooral de laatste heeft een gigantisch koppel... Heerlijk als er wat te trekken valt.... En op "t land is een tractor wel het beste