The Great Awakening

Welcome to clown world!

Illegals are treated better than citizens.

Criminals have more rights than non-criminals.

Squatters have more rights than homeowners.

Men are women and women are men.

Fact checkers spread propaganda and lies.

Racism is tolerance.

Politicians make millions while you can't afford groceries.



Mike
 
The CIA took down the Kennedy FBI report off archive dot org.

So naturally I reuploaded it. Cuz fuck em, that’s why.


This document is a must read. It’s 22 pages and details the largest drug smuggling operation in recorded history-

Perpetrated by Bush sr, CIA director Richard Helms, Guy Rothschild(yes those rothschilds), and several other spicy names. It details secret bank accounts with billions of black budget drug money, and tells the story of General Ferrera cutting Manuel Noriegas(dictator of panama) balls off and stuffing them down his throat.

Seriously, check it out and download it before the cia takes it down again

Ps I’m not suicidal 🦅





Mike
 
The CIA took down the Kennedy FBI report off archive dot org.

So naturally I reuploaded it. Cuz fuck em, that’s why.


This document is a must read. It’s 22 pages and details the largest drug smuggling operation in recorded history-

Perpetrated by Bush sr, CIA director Richard Helms, Guy Rothschild(yes those rothschilds), and several other spicy names. It details secret bank accounts with billions of black budget drug money, and tells the story of General Ferrera cutting Manuel Noriegas(dictator of panama) balls off and stuffing them down his throat.

Seriously, check it out and download it before the cia takes it down again

Ps I’m not suicidal 🦅





Mike

Binnen 2 minuten, AI en algoritme-bias.
 
🧵: The Biggest Drug Smuggling operation in recorded history.

Featuring: President George H.W. bush, Richard Helms(CIA director) the Rothschild banking empire, and friends.

This post summarizes the “Eagle II” operation and the Five Star Trust as outlined in this leaked FBI report:


I have extensively corroborated this report with numerous sources and my own research. No matter how crazy it sounds,

It is real.

You’re about to learn how the CIA- the White House- and the global Rothschild banking empire became the largest drug smuggling cartel in the world during the Vietnam era and then used those funds for black ops all around the world.

We have no indication that these operations ever ended.



Mike
 

Kapitein van de Nationale Garde blaast J6-verhaal op en beschuldigt de Amerikaanse regering van liegen tegen het Amerikaanse volk

“Ik ben hier vandaag om de subcommissie te helpen bij het oplossen van feitelijke fouten in het officiële verslag van wat er op 6 januari 2021 is gebeurd, met name met betrekking tot de vermeende vertraagde reactie van de Nationale Garde van het District of Columbia, veroorzaakt door een kritische, door de president benoemde, door de Senaat bevestigde Pentagon-senior. ambtenaren”, getuigde kapitein Timothy Nick woensdag onder ede op Capitol Hill. [... ]

‘Eerst wil ik mijn rol op 6 januari toelichten. Ik kreeg als hulp de persoonlijke assistent toegewezen van generaal-majoor William Walker, de bevelvoerende generaal van de DC National Guard. Het was mijn enige tweede werkdag (!) . Concentreer u alstublieft op de vermeende feiten die zijn gevonden in het multidisciplinaire onderzoek van de inspecteur-generaal van het ministerie van Defensie van 16 november 2021 naar de reactie van de DC National Guard en de rol van het ministerie van Defensie die dag.

“Ik kan ondubbelzinnig zeggen dat de Review van de Inspector General doordrenkt is van onnauwkeurigheden, onjuiste verklaringen en misschien valse vlaggen en verhalen over hoe kritische hoge functionarissen van het Pentagon reageerden toen onze republiek onder grote druk stond (!!)."

“Tijdens een teleconferentie om 14.31 uur bijvoorbeeld met leden van het Amerikaanse leger, de Amerikaanse Capitol Police, de Metropolitan Police Department, de regering van het District of Columbia en de US Secret Service Uniform Division, zei luitenant-generaal Walter Piatt van het Amerikaanse leger, directeur van Legerpersoneel en luitenant-generaal Charles Flynn, directeur van de stafchef Operaties, waren aanwezig." Ook was kolonel John Lubas, uitvoerend officier van de minister van het leger."

“Het leger ontkende ten onrechte dat generaal Flynn ooit aan de telefoon was. Dit is op het eerste gezicht onjuist en materieel. Luitenant Flynn was aan het bellen en nam zelfs deel aan discussies. Luitenant-generaal Flynn besprak tijdens het gesprek dat ze de OPTICS niet leuk vonden.

‘Dat is een rechtstreeks citaat, en zij verklaarden dat het in hun beste militaire advies zou zijn om de minister van het leger, Ryan McCarthy, aan te bevelen het verzoek van Commando Generaal William Walker om de DC National Guard in te zetten en de Amerikaanse Capitol Police te helpen af te wijzen. bij het herstellen van het herstel van Order Liberty op Capitol Hill."

“Bovendien beweert voormalig [leger] secretaris Ryan McCarthy dat hij in een telefoongesprek van twee drieën om 13.00 uur zat en tijdens dat gesprek sprak. Dit is ONWAAR, tenzij hij in de kamer was die het gesprek volgde en hij niet sprak of zichzelf identificeerde. ."

'Hij was niet aan het bellen. Hij was op weg naar het regionale kantoor van het Federal Bureau of Investigation in Washington DC om het concept van het operatieplan van die agent voor 6 januari te ondersteunen.'

‘Hij beweerde dat hij minstens twee keer had gebeld en gesproken met generaal-majoor Walker, waarbij hij de inzet van de Nationale Garde van de DC had bevolen. Dit is ook ONWAAR. Generaal Walker heeft op geen enkel moment een telefoontje aangenomen, noch hebben we ooit iets gehoord van de secretaris bij een van de lopende telefonische vergaderingen of de beveiligde videoteleconferentie gedurende de dag."

‘Dit weet ik omdat ik de hele dag bij het Commando Generaal was om de gebeurtenissen gedurende de dag op te nemen. Generaal-majoor Walker vertelde door stafofficieren dat hij stand-by moest zijn met betrekking tot de inzet op de Capitol Hill. Pas om 17.09 uur in de vroege avond, wat ik in mijn stuurboek heb opgeschreven, kreeg de DC Guard het bevel om naar het Capitool te gaan om de Capitol Police te assisteren.'

‘We kwamen te laat aan. Eén Amerikaan lag dood en andere zusters en broers raakten gewond, onder wie federale en lokale wetshandhavers. We waren klaar en stonden paraat. Ik weet of we onmiddellijk konden inzetten, toen generaal Walker het verzoek deed, de De Nationale Garde had kunnen helpen en de burgerlijke onrust snel kunnen herstellen en de openbare orde kunnen herstellen."

“Het motto van de Army National Guard was altijd klaar, altijd aanwezig. De DC National Guard stond klaar om de Capitol Police te helpen en bij te staan, maar we mochten ons werk NIET doen vanwege de verlamde besluitvorming door waarnemend minister van Defensie, Chris Miller en Minister van het leger, Ryan McCarthy..."

“Dit leidde tot een crisis in het federale leiderschap in het Pentagon en vertraagde de reactie van DC met 3 uur en 19 minuten.”

Dit is een kritische getuigenis die aan het licht brengt dat de Amerikaanse regering een vals verhaal geeft over de gebeurtenissen van 6 januari, om Donald Trump te framen als deelnemer aan een verraderlijke ‘opstand’, terwijl het tegenovergestelde waar was.

De president van de Verenigde Staten had vooraf toestemming gegeven voor de inzet van 10.000 troepen van de Nationale Garde en deze verantwoordelijkheid gedelegeerd aan de minister van het leger.

Maar in plaats van troepen van de Nationale Garde in te zetten om de hoofdstad te beveiligen tijdens de verkiezingsuitdagingen in het Kiescollege, stelde het Pentagon de uitzending van troepen uit vanwege een vermeende bezorgdheid over ‘optica’, ook al zou dezelfde regering 6 januari later ‘een existentiële bedreiging voor de democratie’ noemen. .'

De Amerikaanse regering liet de rellen van 6 januari plaatsvinden om Donald Trump en zijn aanhangers af te schilderen als 'opstandelingen'. Zo simpel is het.
 

Kapitein van de Nationale Garde blaast J6-verhaal op en beschuldigt de Amerikaanse regering van liegen tegen het Amerikaanse volk

“Ik ben hier vandaag om de subcommissie te helpen bij het oplossen van feitelijke fouten in het officiële verslag van wat er op 6 januari 2021 is gebeurd, met name met betrekking tot de vermeende vertraagde reactie van de Nationale Garde van het District of Columbia, veroorzaakt door een kritische, door de president benoemde, door de Senaat bevestigde Pentagon-senior. ambtenaren”, getuigde kapitein Timothy Nick woensdag onder ede op Capitol Hill. [... ]

‘Eerst wil ik mijn rol op 6 januari toelichten. Ik kreeg als hulp de persoonlijke assistent toegewezen van generaal-majoor William Walker, de bevelvoerende generaal van de DC National Guard. Het was mijn enige tweede werkdag (!) . Concentreer u alstublieft op de vermeende feiten die zijn gevonden in het multidisciplinaire onderzoek van de inspecteur-generaal van het ministerie van Defensie van 16 november 2021 naar de reactie van de DC National Guard en de rol van het ministerie van Defensie die dag.

“Ik kan ondubbelzinnig zeggen dat de Review van de Inspector General doordrenkt is van onnauwkeurigheden, onjuiste verklaringen en misschien valse vlaggen en verhalen over hoe kritische hoge functionarissen van het Pentagon reageerden toen onze republiek onder grote druk stond (!!)."

“Tijdens een teleconferentie om 14.31 uur bijvoorbeeld met leden van het Amerikaanse leger, de Amerikaanse Capitol Police, de Metropolitan Police Department, de regering van het District of Columbia en de US Secret Service Uniform Division, zei luitenant-generaal Walter Piatt van het Amerikaanse leger, directeur van Legerpersoneel en luitenant-generaal Charles Flynn, directeur van de stafchef Operaties, waren aanwezig." Ook was kolonel John Lubas, uitvoerend officier van de minister van het leger."

“Het leger ontkende ten onrechte dat generaal Flynn ooit aan de telefoon was. Dit is op het eerste gezicht onjuist en materieel. Luitenant Flynn was aan het bellen en nam zelfs deel aan discussies. Luitenant-generaal Flynn besprak tijdens het gesprek dat ze de OPTICS niet leuk vonden.

‘Dat is een rechtstreeks citaat, en zij verklaarden dat het in hun beste militaire advies zou zijn om de minister van het leger, Ryan McCarthy, aan te bevelen het verzoek van Commando Generaal William Walker om de DC National Guard in te zetten en de Amerikaanse Capitol Police te helpen af te wijzen. bij het herstellen van het herstel van Order Liberty op Capitol Hill."

“Bovendien beweert voormalig [leger] secretaris Ryan McCarthy dat hij in een telefoongesprek van twee drieën om 13.00 uur zat en tijdens dat gesprek sprak. Dit is ONWAAR, tenzij hij in de kamer was die het gesprek volgde en hij niet sprak of zichzelf identificeerde. ."

'Hij was niet aan het bellen. Hij was op weg naar het regionale kantoor van het Federal Bureau of Investigation in Washington DC om het concept van het operatieplan van die agent voor 6 januari te ondersteunen.'

‘Hij beweerde dat hij minstens twee keer had gebeld en gesproken met generaal-majoor Walker, waarbij hij de inzet van de Nationale Garde van de DC had bevolen. Dit is ook ONWAAR. Generaal Walker heeft op geen enkel moment een telefoontje aangenomen, noch hebben we ooit iets gehoord van de secretaris bij een van de lopende telefonische vergaderingen of de beveiligde videoteleconferentie gedurende de dag."

‘Dit weet ik omdat ik de hele dag bij het Commando Generaal was om de gebeurtenissen gedurende de dag op te nemen. Generaal-majoor Walker vertelde door stafofficieren dat hij stand-by moest zijn met betrekking tot de inzet op de Capitol Hill. Pas om 17.09 uur in de vroege avond, wat ik in mijn stuurboek heb opgeschreven, kreeg de DC Guard het bevel om naar het Capitool te gaan om de Capitol Police te assisteren.'

‘We kwamen te laat aan. Eén Amerikaan lag dood en andere zusters en broers raakten gewond, onder wie federale en lokale wetshandhavers. We waren klaar en stonden paraat. Ik weet of we onmiddellijk konden inzetten, toen generaal Walker het verzoek deed, de De Nationale Garde had kunnen helpen en de burgerlijke onrust snel kunnen herstellen en de openbare orde kunnen herstellen."

“Het motto van de Army National Guard was altijd klaar, altijd aanwezig. De DC National Guard stond klaar om de Capitol Police te helpen en bij te staan, maar we mochten ons werk NIET doen vanwege de verlamde besluitvorming door waarnemend minister van Defensie, Chris Miller en Minister van het leger, Ryan McCarthy..."

“Dit leidde tot een crisis in het federale leiderschap in het Pentagon en vertraagde de reactie van DC met 3 uur en 19 minuten.”

Dit is een kritische getuigenis die aan het licht brengt dat de Amerikaanse regering een vals verhaal geeft over de gebeurtenissen van 6 januari, om Donald Trump te framen als deelnemer aan een verraderlijke ‘opstand’, terwijl het tegenovergestelde waar was.

De president van de Verenigde Staten had vooraf toestemming gegeven voor de inzet van 10.000 troepen van de Nationale Garde en deze verantwoordelijkheid gedelegeerd aan de minister van het leger.

Maar in plaats van troepen van de Nationale Garde in te zetten om de hoofdstad te beveiligen tijdens de verkiezingsuitdagingen in het Kiescollege, stelde het Pentagon de uitzending van troepen uit vanwege een vermeende bezorgdheid over ‘optica’, ook al zou dezelfde regering 6 januari later ‘een existentiële bedreiging voor de democratie’ noemen. .'

De Amerikaanse regering liet de rellen van 6 januari plaatsvinden om Donald Trump en zijn aanhangers af te schilderen als 'opstandelingen'. Zo simpel is het.

Nu nog JFK 2020 verkiezingen en NAVO doorprikken.
 
Trump Nieuws 🇺🇸 🦅:
Professor Patriot Official

HET GROTE ONTWAKEN WERKT EN HET IS MAGNIFIEK


In 2017 bracht de Q operatie duizenden wijd verspreide mensen bij elkaar die bereid waren kosteloos te werken om in zeer afschuwelijke onderwerpen te duiken en ze werkten nagenoeg onafhankelijk van elkaar om de waarheid te onthullen.

Deze digitale strijders zijn niet een enkel persoon die gearresteerd kan worden, waarvan zijn social media account verwijderd kan worden of de mond gesnoerd kan worden. Wij zijn een leger van kleine kikkers en we zitten overal. (De kikkerkarikatuur genaamd Pepe staat symbool voor de Q beweging. Paul).

Sinds die eerste Q post hebben zich duizenden meer bij de strijd aangesloten en het bewijs dat we hebben blootgelegd werd opgemerkt door grotere stemmen, die de waarheid naar hun grotere publiek brachten. (Denk dan bv. aan Tucker Carlson en zijn miljoenenpubliek. Paul.)

Bij een strijd tegen een wereldwijd crimineel syndicaat met een organisatie die van boven tot onder is gebaseerd op leugens, is de enige tegenzet de waarheid. Daar hebben ze geen weerwoord op. We forceren hen nog meer te liegen en ook die grotere leugens ontmaskeren wij.

Verhaallijnen die bedoeld waren jaren in stand te blijven worden nu binnen uren door de waarheid vertrapt.

Apenpokken. Weg.
China’s Wittelongsyndroom. Weg.
Corona herstart. Weg.
Vogelgriep is momenteel gaande.
Zwarte man gedood door de politie in Chicago nadat hij als eerste schoot. Geen aandacht voor. (Weet je nog de media die er een groot verontwaardigingspektakel van maakten dat ene George Floyd, een zwarte man, overleed tijdens zijn arrestatie door de politie. Hij had een zwangere vrouw met een mes gestoken, verkeerde onder invloed van harddrugs en weigerde medewerking en overleed zeer waarschijnlijk ten gevolge van de ingenomen drugs, maar er werd zelfs een standbeeld voor hem opgericht en biden vereerde hem en de politieagent die hem arresteerde werd voor moord veroordeeld. WANT, blanke mensen moesten allemaal als racisten worden gezien. Paul.)
Wereldwijde opwarming. Aan scherven.

Elke leugen en elk verhaal wordt met woorden en gevatte memes opgeblazen door nerds.

Je zou een stap terug moeten nemen om te zien hoeveel overwinningen we hebben behaald, bijna elke dag en dat is ontzagwekkend. Wij hebben geen geld, Wij staan niet in de spotlights. Wij worden niet betaald. Maar we verschijnen elke dag en onthullen de waarheid en beuren mensen op terwijl we vanaf grote hoogte het kwaad observeren.

De briljantheid van deze beweging is verbazingwekkend.

Ik heb elke dag ontzag voor mijn frens: Anons en Autists (titels op het Q forum voor de onderzoekers en volgers. Paul.), de gravers en de onafhankelijke journalisten en de alledaagse mensen die elke dag weer opdagen en tegen alle verwachtingen in aan het werk gaan en het winnen van een verachtelijke moloch die alles bezit, behalve ons en een paar grote stemmen.

Petje af digitale strijders. We zijn aan het winnen. God zegenen dit waanzinnige, kleine leger voor de waarheid.

Paul: Ongeacht hoe je Q ziet en denkt wat het is, je kan niet beweren dat er sinds Donald Trump in 2017 president werd en in het najaar van dat jaar Q ging posten, er geen grote ommekeer is gekomen tegen het corrupte kwaad op deze wereld. Trump en Q betitelde de media als de vijanden van het volk en nagenoeg iedereen die voor zichzelf kan nadenken en het bewijs daarvan sinds 2017 bekijkt, weet inmiddels dat dat zo is!

Trump en Q wezen op de corruptie die aan de top van bijna alle overheidsinstanties aanwezig is en benoemden de Deep State als dader. Inmiddels ondernemen de media en de politiek verwoede pogingen iedereen ervan te overtuigen dat het een complottheorie is dat er een kwaadaardige elite bestaat die wereldwijd alle touwtjes in handen heeft. Echter, wie het niet ziet is blind. De verwoede pogingen om dat te ontkrachten geven juist aan dat het wel degelijk bestaat! Ook de smerige strijd tegen Trump en de jarenlange pogingen Q als bedrog af te doen,
Zie vervolg hieronder

Vervolg
geeft aan dat de media en de politiek als de dood voor Trump en de informatie afkomstig van Q zijn.

Trump en Q wezen op de pedofilie onder hoge politici, ambtenaren, koningshuizen, Hollywood VIP’s enz. en Q gaf de links naar oa. Epstein en zijn banden met de inlichtingen diensten waarvoor hij duizenden belangrijke mensen chanteerde door hen zeer jonge kinderen en minderjarige meisjes voor seks en erger aan te bieden. Inmiddels weten we dat Epstein absoluut niet de enige was die dat ‘werk’ tientallen jaren voor dergelijke instanties uitvoerde.

En zo zijn er via social media nog talloze verborgen schandalen, misdaden en corruptiegevallen onthuld. Hoe je de mensen ook wilt noemen die de waarheid ontdekten en de onthulling daarvan bekend maakten maakt niet uit, maar het is een feit dat het gebeurde en nog steeds gaande is.

Je ziet nu met eigen ogen dat elk verhaal dat de media en politiek je op de mouw spelden, binnen een dag, hooguit een paar dagen, wordt ontkracht door de waarheid, daar waren voorafgaand aan 2017 jaren en jaren voor nodig.
 
Yet another anon account turns on @GenFlynn. Tactics of deception and fraud. Both Flynn brothers and the whole Flynn family are true American patriots and heroes.

I am so sick of this kind of fraud being perpetrated on them to confuse and divide anons and the patriot movement.

Sad to see it coming from Scotty.

Be careful who you follow.



Mike
 
Let me show you how these frauds work.

Whenever someone clips a video and they start midway into the sentence, always go back and look at the full sentence.

This is a video circulating where they are trying to say that Flynn does not want Trump to get back into office.

Listen to the thirty seconds before.

These people are sick.



Mike
 
The term “smart” originally comes from the acronym “Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology” but become widely known as “smart” because of the notion of allowing previously inanimate objects—from cars to basketballs to clothes—to talk back to us and even guide our behavior.
Originally, the term ‘smart’ was used as an abbreviation for Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology. That has morphed into its actual meaning of clever or intelligent to describe any kind of device that is capable of connecting with internet networks and thus connect with other devices or remote databases.
 
Het donkere scenario uit deze video GAAT NIET GEBEUREN.
De 'useless class' bestaat al en hangt samen van de VN/WEF clubs.
Nee gaat zeker niet gebeuren (meer). Teveel mensen kennen dit plan en zullen niet instemmen..💪🏻
Matige docu overigens van David
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.975
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan