Zoektocht naar ruimdenkende tandarts

NovFox

Member
Hoi fa(c)ts wezens!

Ik ben alweer een hele tijd niet meer hier geweest. Iets met aan mezelf werken en proberen om 'in de maatschappij' te staan.
Niet helemaal natuurlijk want mainstream zal ik nooit worden.

Sinds vorig jaar loop ik met allemaal tandklachten, eén afstervende verstandskies (wortel is stervende en er zit een gat in waar de tandarts niet/moeilijk bij kan), nog een andere kies waarvan ik vermoed dat er een ontsteking in de wortel zit, maar mijn tandarts beweert dat er niets aan de hand is.

Wat me stoort aan hen is dat ze herhaaldelijk zeggen "och nee, er is niets aan de hand" en vervolgens (nadat ik maanden met pijn heb gelopen), "oh, misschien was er toch wel iets aan de hand". Daarnaast proberen ze me continu allerlei shit te verkopen, experimentele verdovingen, en dat ik al mijn verstandskiezen trek.

Nou heb ik eens rondregekeken naar holistische en bio-tandartsen, daarvan vallen er een heel aantal af. Dros bijvoorbeeld kan ik niet betalen.
Ik heb een klein inkomen en zal dus toch op zoek moeten naar een tandarts die nog wel (al is het gedeeltelijk) onder de tandartsverzekering valt.

Nu hoef ik niet persé een bio tandarts, als ze maar open-minded zijn en holistisch durven denken, vind ik dat al een heel eind.
Weet iemand zoiets in regio Gelderland? Ik woon in Nijmegen. De meeste tandartsen die ik zag (op het forum) zitten verder weg.

Hartelijk dank.
Fox

024 = Nijmegen.

Mike
Het interesseerd mij niet echt hoor, maar ,lang geleden, heb ik met dakdekkers uit Groesbeek gewerkt, Weijers-Eikhout, die een soort van leuke woorden strijd voerden over en weer en elkaar 024 ers en 025 ers noemden. Ik moest er weer even aandenken. Verder niks

Forum statistieken

Onderwerpen
4.591
Leden
8.684
Nieuwste lid
sjaakgezond
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan