Zin en onzin van cryptovaluta

Ah zo. Als ik er zo tegenaan keek, dan zou ik BTC ook links laten liggen.
Ik doe alleen in fysiek goud en zilver, naast eten grond en brandstof, BTC staat in de verkoop en dat gaat over in wat meer houdbaar, ik verkoop de stick met alle gegevens niet de BTC zelf
 
Zathras misschien wel, ik heb een stick met 100 dollar aan BTC uit 2010 was wachtwoord kwijt dat is boven water dus weg met de rommel.
Als je die ''rommel'' van de hand doet, kun je er in elk geval erg veel leuke dingen van doen inclusief goud of zilver kopen.
 
Het is op zijn minst ironisch dat liberale economen en politici, die in dit deel van de wereld dominant zijn en met de mond belijden dat de economie een eerlijk speelveld moet zijn, ineens gaan piepen als het voor de hand liggende ‘wereldgeld’, Bitcoin, aan invloed dreigt te winnen. Terwijl ze kennelijk geen enkele moeite hebben met het beleid van centrale banken, zoals de ECB, die politiek gemotiveerde programma’s tot het bijdrukken van euro’s rondstrooien, waar de burger nul invloed op heeft, maar wel de negatieve (inflatoire) gevolgen van moet slikken. Is het nou echt zo dat wij niet verder kijken dan onze neus lang is? En die doorgaans verstandige Sander Schimmelpenninck het op z’n calvinistisch niet kan verkroppen dat er enkele vroege instappers, die hij voor nietsnutten houdt, rijk zullen worden van de waardestijging van Bitcoin?


Als zelfs de directeur van het CPB pleit voor een verbod, zijn we al een gevaarlijk eind op weg onszelf een blinddoek richting toekomst voor te binden. Nota bene in een land dat door de eeuwen heen naam heeft gemaakt vanwege de creatieve en voortvarende handelsgeest.
 
Rond kerst is 1 bitcoin minimaal 135.000 dollar waard zegt PlanB in bovenstaande video waar al naar is verwezen: deze begint bij vanaf waar hij dit zegt (nu is 1 bitcoin 57.000 dollar waard):
 
Rond kerst is 1 bitcoin minimaal 135.000 dollar waard zegt PlanB in bovenstaande video waar al naar is verwezen: deze begint bij vanaf waar hij dit zegt (nu is 1 bitcoin 57.000 dollar waard):

Ik ben voor, maar blijf altijd bedenken: All models are wrong but some are usefull :)

PlanB scoort wel heel goed met zijn S2F en S2Fx modellen (link voor verduielijking: https://stats.buybitcoinworldwide.com/stock-to-flow/EUR)

Persoonlijk gok ik op uitstappen uit BTC komende februari en dan weer instappen in augustus ergens.

Volgens de S2F modellen kan ik indien nodig rond 2025 mijn hypotheek aflossen, dus dat zo mooi zijn.

Als BTC klapt gok ik op zilver en goud en als het hele systeem in elkaar dondert maakt mijn hypotheek ook niet meer uit.

Ik denk dat er bijzondere tijden aankomen, zowel maatschappelijk als financieel.

(dit is geen finacieel advies :) )
 
Ik ben voor, maar blijf altijd bedenken: All models are wrong but some are usefull :)

PlanB scoort wel heel goed met zijn S2F en S2Fx modellen (link voor verduielijking: https://stats.buybitcoinworldwide.com/stock-to-flow/EUR)

Persoonlijk gok ik op uitstappen uit BTC komende februari en dan weer instappen in augustus ergens.

Volgens de S2F modellen kan ik indien nodig rond 2025 mijn hypotheek aflossen, dus dat zo mooi zijn.

Als BTC klapt gok ik op zilver en goud en als het hele systeem in elkaar dondert maakt mijn hypotheek ook niet meer uit.

Ik denk dat er bijzondere tijden aankomen, zowel maatschappelijk als financieel.

(dit is geen finacieel advies :) )
Tja, lastig hoor, speculeren. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Volgens het schema blijft de koers lang op dezelfde koers na 2021 inderdaad. Wel griezelig hoe goed de voorspellingen van PlanB tot dusver zijn uitgekomen. Al houdt hij natuurlijk geen rekening met de ''Back Swans''. Je overweging kan ik volgen. Over BTC die evt. klapt; ik ken iemand die vertelde dat hij had gepraat met een etheriumprogrammeur die zei een programmeerfout ontdekt te hebben in de bitcoincode waarop die zo geklapt had kunnen zijn volgens zijn zeggen (maar had het gemeld aan bitcoinprogrammeurs). Klinkt een beetje als broodje aapverhaal misschien, want ondertussen dendert die bitcointrein onverminderd voort. Bijzondere tijden ja, zeg dat.
 
Tja, lastig hoor, speculeren. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Volgens het schema blijft de koers lang op dezelfde koers na 2021 inderdaad. Dus je overweging kan ik volgen. Over BTC die evt. klapt; ik ken iemand die vertelde dat hij had gepraat met een etheriumprogrammeur die zei een programmeerfout ontdekt te hebben in de bitcoincode waarop die zo geklapt had kunnen zijn volgens zijn zeggen (maar had het gemeld aan bitcoinprogrammeurs). Klinkt een beetje als broodje aapverhaal misschien, want ondertussen dendert die bitcointrein onverminderd voort. Bijzondere tijden ja, zeg dat.
Ik gok idd broodje aap:)

HODDLEN *1 is altijd goed, beetje DCA*2 erbij :)

*1 vasthouden van investering, veel gebruikt in crypto omgeving
*2 Dollar costs averaging. Investeringsmethodiek waarbij je op vastye periode investeert om zo koersfluctuaties op te vangen

(nb: uitleg voor niet cryptofans:) )
 
Ik ben voor, maar blijf altijd bedenken: All models are wrong but some are usefull :)

PlanB scoort wel heel goed met zijn S2F en S2Fx modellen (link voor verduielijking: https://stats.buybitcoinworldwide.com/stock-to-flow/EUR)

Persoonlijk gok ik op uitstappen uit BTC komende februari en dan weer instappen in augustus ergens.

Volgens de S2F modellen kan ik indien nodig rond 2025 mijn hypotheek aflossen, dus dat zo mooi zijn.

Als BTC klapt gok ik op zilver en goud en als het hele systeem in elkaar dondert maakt mijn hypotheek ook niet meer uit.

Ik denk dat er bijzondere tijden aankomen, zowel maatschappelijk als financieel.

(dit is geen finacieel advies :) )
Hoezo hypotheek aflossen, als het goed is bestaat die dan al lang niet meer zodra de Fed instort gaat ECB en alle centrale banken mee, dus is euro weg of het nu plus of min is op de saldo,
Mocht het WEF plan doorgaan heb je niets meer en ben je gelukkig 🤮🤮🤮
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan