Zin en onzin van cryptovaluta

Als de boel echt klapt is je zilver ook 0. Dan ben ik rijker met m’n konijnenfok en tomaten planten. Maar ja.. ik wordt waarschijnlijk overvallen dan 😂
Zilver is dan alleen nul in de gecrashte munteenheid, naar zal snel opnieuw waarde krijgen in een nieuwe. Zilver behoudt altijd waarde.

Mike
 
Zilver is dan alleen nul in de gecrashte munteenheid, naar zal snel opnieuw waarde krijgen in een nieuwe. Zilver behoudt altijd waarde.

Mike
Dat laat zich toch moeilijk voorspellen? Hangt van het scenario af. Misschien zijn mensen na de Great Awakening juist wel klaar met de 'oude' zekerheden. Deepstate bezit ook veel g en z. Misschien ook niet, wat mij betreft veel vraagtekens.
 
Edelmetaal heeft intrinsieke waarde maar als we met z’n allen besluiten dat ze dat niet hebben hebben ze het niet. Je hebt gelijk binnen kaders van nu en deze tijd en de geschiedenis van edelmetalen. Maar dat kan dus veranderen en crypto s zijn een nieuwe speler. Het meest waardevolle op aarde is human attention maw we bepalen zelf wat waarde is. Voor nu zijn edelmetalen betrouwbaarder dan crypto.
Zilver is ook daadwerkelijk nuttig. Goud niet echt. Das meer iets voor vrouwen:)
 
Dat laat zich toch moeilijk voorspellen? Hangt van het scenario af. Misschien zijn mensen na de Great Awakening juist wel klaar met de 'oude' zekerheden. Deepstate bezit ook veel g en z. Misschien ook niet, wat mij betreft veel vraagtekens.
Er komt altijd weer een nieuwe munt. Denk ook aan Q: Gold shall destroy the Fed.

Mike
 


Satoshi Nakamoto-klopjacht: filmpje is van 2014.
De opgejaagde Japanse man weet nergens van: journalisten willen een hoofdkantoor en een CEO: maar dat is / die zijn er niet bij bitcoin:

 
Laatst bewerkt:
Hoezo goud niet?
Zilver is een nuttig industrieel metaal, wordt dus heel veel gebruikt om dingen te maken.

In een tesla zit bv 2 ounce zilver.
Kan je uitrekenen hoeveel elon nodig heeft voor 100k batterij autootjes.

Goud is, buiten wat exotische toepassingen, voornamelijk store of value in munten of sieraden
 
Zilver is een nuttig industrieel metaal, wordt dus heel veel gebruikt om dingen te maken.

In een tesla zit bv 2 ounce zilver.
Kan je uitrekenen hoeveel elon nodig heeft voor 100k batterij autootjes.

Goud is, buiten wat exotische toepassingen, voornamelijk store of value in munten of sieraden
Je telefoon en computer doen zonder goud niets, ook de Tesla doet het niet zonder goud in de chips.
 
Is ook zo ja, maar ik heb altijd begrepen dat zilver veel meer gebruikt wordt dan goud
Ik vermoed dat goud veel meer gebruikt wordt dan zilver, zilver is nog uit de tijd van buizen en dikke transistors.
Hoe dan ook shtf tijd zal zilver en goud nog eten opleveren een stick met BTC of welke shit coin dan ook niets bij shtf is ook Fiat weg en BTC heeft waarde uit fiat en dus in feite geen waarde
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan