Zin en onzin van cryptovaluta

Of mist jouw vriendin die emo?!
Jezelf niet slaan als jij uit liefde en goedheid handelt.

[was even off topic, maar moest even ;)]
Ik weet het in dezen echt niet @Heks
Ik heb oprecht met het lot van mijn vriendin te doen, voor zover we over lot moeten spreken, want vooralsnog lijkt bij haar alles goed te gaan.
Ik hoop bijv. maar dat de inhoud van haar spuiten uit een goede batch kwam...
Maar ik had wel wat minder dwingend kunnen reageren op haar.
Ik zit misschien ook wel in een angstpsychose.
Ik was echt agressief, geen geintje, en vriendin werd bang van mij en dat zei ze ook.
Ze kan wel goed omgaan met agressie, zeker als die openlijk is vergeleken met verborgen agressie, maar dat betekent nog niet dat het leuk was voor haar.
 
Ik weet het in dezen echt niet @Heks
Ik heb oprecht met het lot van mijn vriendin te doen, voor zover we over lot moeten spreken, want vooralsnog lijkt bij haar alles goed te gaan.
Ik hoop bijv. maar dat de inhoud van haar spuiten uit een goede batch kwamen...
Maar ik had wel wat minder dwingend kunnen reageren op haar.
Ik zit misschien ook wel in een angstpsychose.
Ik was echt agressief, geen geintje, en vriendin werd bang van mij en dat zei ze ook.
Ze kan wel goed omgaan met agressie, zeker als die openlijk is vergeleken met verborgen agressie.
Die gespotenen worden bang van alles en dat is ook juist hun valkuil.

Niet op jezelf betrekken! Je agressie is begrijpelijk want ontstaat door machteloosheid. Daarvoor zal je ook alles al uit de kast getrokken hebben.

Lekker hè hoe die geprikten jouw energie en frequentie naar beneden trekken?! Ik heb het je al eerder gezegd en zeg het nog een keer.
Word wakker Lievergezond en doe je naam eer aan :)
 
Ach dat is gewoon niet waar @Sailor dat je ze niet kwijtraakt.
Je raakt ze makkelijk kwijt, geen probleem als je de wegen kent (en die zijn echt niet zo moeilijk te vinden).
Er zijn nu zat mensen die ''de dip buyen'': dat zijn de echte handelaars met de stalen zenuwen.
Trouwens mijn jeugdvriendin wil niks van me aannemen (maar begrijpelijk, want ik was veel te emo op dat moment) behalve die is nu eindelijk ook aan de bitcoin haha.
Wel voor een heel klein bedragje maar hoor.
Ik heb zelf gekocht toen de bitcoin juist laag stond en toen iedereen kennelijk ook in zijn broek zat te poepen.
🤣🤣🤣🤣 ik en de weg niet weten, wat ik niet weet vraag ik aan oud collega's bij MI
Jij hebt geen bitcoin, je hebt Satoshi wat feitelijk niets met bitcoin te maken heeft maar een handels eenheid is gekoppeld aan de bitcoin prijs.
Toen ik ze kocht stonden ze laag zelfs toen in een dronken bui om een maat ff te helpen.
 
Ok hiermee geef je aan dat je dus echt geen verstand hebt van bitcoin
Satoshis zijn in het leven geroepen om te kunnen handelen nergens anders voor
De gene die niets van bitcoin weet ben jij.
Bitcoin en alles wat er aanhangt is CIA Mossad mi6 deepstate dus.
Air heads with Fear don't see Anything Theu think Air is gold
 
Satoshis zijn in het leven geroepen om te kunnen handelen nergens anders voor
De gene die niets van bitcoin weet ben jij.
Bitcoin en alles wat er aanhangt is CIA Mossad mi6 deepstate dus.
Air heads with Fear don't see Anything Theu think Air is gold
Sailor,

Als je nog bitcoin hebt die je kwijt wilt kun je misschien proberen deze op een paar Nederlandse en Franse exchanges te dumpen. Dan cash je ze beetje bij beetje uit.
 
Bitcoin maxi's zijn op dit moment maar erg stil. Het fake volume op de meeste exhanges is erg laag en de tether crew is langzaam hun funny money van de exchanges aan het halen.

Zou de lang verwachte crash dan nu eindelijk beginnen?
Voor mij zijn het enen en nullen op een digitaal apparaatje en zo kwetsbaar als wat.
Ik volg het met een alternatief voor popcorn in de hand 🤣
 
Sailor,

Als je nog bitcoin hebt die je kwijt wilt kun je misschien proberen deze op een paar Nederlandse en Franse exchanges te dumpen. Dan cash je ze beetje bij beetje uit.
Wat moet ik met cash daar heb ik niks aan zit al met overschot nu.
Ik wil goud fysiek in huis zilver mag ook
 
Wat moet ik met cash daar heb ik niks aan zit al met overschot nu.
Ik wil goud fysiek in huis zilver mag ook
Je kunt het cash dan weer gebruiken om fysiek goud en zilver te kopen. Zijn genoeg sites die het verkopen, dan kun je het bij een goudwissel kantoor ophalen
 
Voor mij zijn het enen en nullen op een digitaal apparaatje en zo kwetsbaar als wat.
Ik volg het met een alternatief voor popcorn in de hand 🤣
Bitcoin is lucht niets meer of minder, ik heb bitcoin maar geen kopers, zal ik ook geen seconde om wakker liggen, ik heb al lang betere alternatieven goud zilver landbouw grond bos eten 🤣🤣, ik probeer er wel af te komen maar ik ga voor goud niet voor afrekenen met blauwe maffia aka euro's
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Je kunt het cash dan weer gebruiken om fysiek goud en zilver te kopen. Zijn genoeg sites die het verkopen, dan kun je het bij een goudwissel kantoor ophalen.
De cash ben je de helft direct kwijt aan belasting, dan delete ik liever 🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan