Zin en onzin van cryptovaluta

Ik heb hier bitcoin wel eens vergeleken met een rioolrat.
Een '''honey badger'' (honingdas: niet kapot te krijgen) wordt ook wel eens gebruikt als metafoor voor de bitcoin.
Alex Gladstein heeft het over bitcoin als een Trojaans paard.
Mensen die met bitcoin bezig zijn, zijn er meestal mee bezig voor het geld, maar de belangrijkste bijdrage van bitcoin is vrijheid van autoritaire overheden en big brother.
Bijv. Erdogan was eerst tegen bitcoin en nu draait hij. Hij ziet zijn lira instorten en nu denkt hij dat bitcoin misschien wel een oplossing is. Narcist als Erdogan waarschijnlijk is, heeft hij ondertussen niet door dat hij daarmee vrijheid voor zijn burgers binnenhaalt omdat bitcoin een autonoom verschijnsel (geldstelsel) is.
Als er genoeg mensen zijn met bitcoin en het lightning netwerk is genoeg ontwikkeld, dan gaan mensen elkaar gewoon over the counter in een winkeltje in bitcoin betalen.

 
Laatst bewerkt:
Klopt je deelt kennis, iedereen doet kennis op....
Hoe vertel je onzin met grote woorden, je kan met je BTC kennis zo bij Rutte aan de slag als minister van Financiën
 
Misschien ben ik wel gewoon aan het kennis delen. Wie zal het zeggen.
Of iets aan het delen met een kennis ?

Even wat TA kennis voor je :
Dagelijkse candles, bump and run reversal, opwaarts uitgebroken en support aan het retesten (46.000). En daarna dient de 52.000 gebroken te worden.
Wyckoff accumulation, in fase B, maw herstel volgens deze analyse 2de helft jan/begin febr.
Daarnaast is er een bullish divergence tussen de dagelijkse RSI en de BTC koers, wat op een uitbodeming duidt.
De fear en greed index staat op extreme fear, net zoals eind sept, in het midden van dit jaar en maart 2020.
Op de wekelijkse candles dient de 46.000 gehouden te worden om zodoende de historische steun van de 55 moving average te behouden.

En wat info in jouw voordeel :
BTC in 2021 : +60%
ETH in 2021 : +400%
S&P in 2021 : +27%
Goud in 2021 : -4%
 
Of iets aan het delen met een kennis ?

Even wat TA kennis voor je :
Dagelijkse candles, bump and run reversal, opwaarts uitgebroken en support aan het retesten (46.000). En daarna dient de 52.000 gebroken te worden.
Wyckoff accumulation, in fase B, maw herstel volgens deze analyse 2de helft jan/begin febr.
Daarnaast is er een bullish divergence tussen de dagelijkse RSI en de BTC koers, wat op een uitbodeming duidt.
De fear en greed index staat op extreme fear, net zoals eind sept, in het midden van dit jaar en maart 2020.
Op de wekelijkse candles dient de 46.000 gehouden te worden om zodoende de historische steun van de 55 moving average te behouden.

En wat info in jouw voordeel :
BTC in 2021 : +60%
ETH in 2021 : +400%
S&P in 2021 : +27%
Goud in 2021 : -4%
:unsure:.. ..de 4e in rij is de enige met massa en gewicht! 🤓
 
Moet je mij niet vertellen, doe die TA ed als entertainment, en dat rijtje van 4 was zodat Lievergezond zich goed voelt met BTC, tijdelijk. Misschien dat PlanB, of was het PlanAlfabet, een andere analyse heeft.
Alle crypto staat onder controle van De US Treasury omdat het te gevaarlijk is.... Maar lievergezond denkt dat het buiten overheden omgaat
 
Alle crypto staat onder controle van De US Treasury omdat het te gevaarlijk is.... Maar lievergezond denkt dat het buiten overheden omgaat
Yep, dat is waarom Trump al een cryptoman (Coinbase) benoemd had bij de US Treasury en nu ook Biden een cryptovrouw daar heeft zitten.
 
Moet je mij niet vertellen, doe die TA ed als entertainment, en dat rijtje van 4 was zodat Lievergezond zich goed voelt met BTC, tijdelijk. Misschien dat PlanB, of was het PlanAlfabet, een andere analyse heeft.
Ik voel mij kippielekker, over mij geen zorgen JVG. Toch bedankt voor de interesse.
Ik entertain mij ook prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Wat Biden er neerzet is totaal niet belangrijk, de controle is er en nu dubbel op je weet niet half welk gevaar er wordt bedoeld.

Yep, dat is waarom Trump al een cryptoman (Coinbase) benoemd had bij de US Treasury en nu ook Biden een cryptovrouw daar heeft zitten.
 
Bitcoin zelf is niet te sturen of te controleren, maar wel de on- en off ramps: daar waar je bitcoin aan- en verkoopt. En daar gaan overheden bovenop zitten.
 
Bitcoin zelf is niet te sturen of te controleren, maar wel de on- en off ramps: daar waar je bitcoin aan- en verkoopt. En daar gaan overheden bovenop zitten.
Je gelooft echt alles wat ze je wijsmaken, ze kunnen de volledige blockchain verwijderen in de bekende seconde, komt jou node later online ploep. Lucht is om te ademen
 
Je gelooft echt alles wat ze je wijsmaken, ze kunnen de volledige blockchain verwijderen in de bekende seconde, komt jou node later online ploep. Lucht is om te ademen
Verwarrend dat je ook Sailor heet in dezen. Hier een tweet van je bijna-naamgenoot:

 
Als aanvulling voor hersenloze...
Met de oude elite aan de macht iets nieuws opzetten is totaal zinloos, eerst al het oude weg, dN kunnen we opnieuw beginnen, BTC is oude wereld
 
Bitcoin zelf is niet te sturen of te controleren, maar wel de on- en off ramps: daar waar je bitcoin aan- en verkoopt. En daar gaan overheden bovenop zitten.
Gewoon uit nieuwsgierigheid :unsure:
Heb je al kunnen cashen vanuit bitcoins investeringen?
Hypotheek afbetaald?
Landgoedje gekocht?
Caribisch eilandje aangekocht?
Cabriootje?
2000 potjes IVM gescoord?
?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan