Zin en onzin van cryptovaluta

Mt Gox is eerder gehacked, maar er lopen nog steeds rechtzaken voor het verloren gegane geld:

BTC zoals de Exchanges en traders verhandelen is de ondergang, ze verkopen futeres met software erachter, kopen doen ze alleen hun eigen troep. BTC is lucht en blijkbaar ook niet veilig failliet is regulatie
 
Als er sprake is van lucht valt er niks dumpen en barst de zeepbel.
Het is, zo luchtig dat dat stadje gefinancierd moet worden met BTC obligaties, die zedan met energie uit de vulkaan gaan minnen, er bestaat geen BTC handel het is futere handel op verwachte luchtbellen
 
Ja ach, zoals pas bij x22 te horen was, is Hillary tegen btc. Ik moet vanwege mijn eigen morele kompas dus wel voor zijn :cool:
 

Een restaurantketen in Canada pompt al zijn winst in bitcoin en ziet rendement van 460 procent – volgend jaar worden 20 nieuwe vestigingen geopend​

 
Ohh we moeten dat geloven, is een uitgeverij van (oud) nazi's met vrienden bij de WHO wef

Ja ach, zoals pas bij x22 te horen was, is Hillary tegen btc. Ik moet vanwege mijn eigen morele kompas dus wel voor zijn :cool:
Dus die heks is tegen kindermisbruik en jij bent er dan voor.... Vergeet nooit dat satans hogepriesteres liegt als Rutte dus, wat ze openbaar uitkramen altijd 180 graden omdraaien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan