Zapper / HULDA CLARCK

Romagi

Well-known member
Wie van jullie heeft de Zapper van Hulda Clarck in gebruik en hoe bevalt dat.
Er is ook een synchrometer. wat is het verschil in die 2.
Ik wil de zapper aanschaffen maar weet niet of ik daar genoeg mee kan testen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Romagi, ik heb in 2016 een beck pulser en een magneet pulser via ebay aangeschaft. Zal ze weer eens gebruiken om te onderzoeken of ik effect merk. Toen ik ze aanschafte- zat ik zeer slecht in mijn energie- en ik heb toen heel veel verschillende interventies tegelijk gedaan. Met als resultaat dat ik me vandaag de dag veel fitter en gezonder voel dan toen ik deze aankoop heb gedaan.
 
Ik heb de Hulda Clarck zapper en weet nog dat ik twee dagen aan de 'race' ben geweest toen ik hem de eerste keer gebruikte
 
Het antwoord staat hier boven PeeJee
Dank je wel Henk voor je reactie.
Je hebt gelijk dat er antwoorden staan, maar ik ben echt verbaasd dat na al die jaren forum en zovelen de zapper aangeschaft hebben, niemand baat bij dat ding zou hebben [gehad].
Ik hoopte op een reactie die jubelde van genezing, maar helaas kon ik die niet uitlokken.
 
Die zapper is destijds tot stand gekomen op basis van de theorie van Hulda Clark dat alke ziekte parasitair van oorsprong is. Hulda Clark.overleed aan kanker. Ze nam haar eigen bestek mee naar restaurants en adviseert in haar boek eigenaren van huisdieren om hun dieren de deur uit te doen. Weet je wat deze vrouw genekt heeft? Dezelfde irrationele angst voor besmetting als die leeft bij mensen die in 'virusen' geloven!

Zie ook de korte discussie die jij en ik enkele dagen geleden hadden onder Ivermectine. De theorie dat we vergeven zouden zijn van parasieten klopt niet. En dus kan een zapper niet wegzappen wat er niet is. Het kan interessant zijn om te ondetzoeken of de frequentie van synthetische spike-eiwitten in 'vaccins' niet toevallig overeenkomt met die van parasieten. De zapper zou dan kunnen worden ingezet bij vaccinatieschade.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Henk voor je reactie.
Je hebt gelijk dat er antwoorden staan, maar ik ben echt verbaasd dat na al die jaren forum en zovelen de zapper aangeschaft hebben, niemand baat bij dat ding zou hebben [gehad].
Ik hoopte op een reactie die jubelde van genezing, maar helaas kon ik die niet uitlokken.
Ik heb de eerste keer een geweldige detox gehad, maar daarna nooit meer omdat ik het toen elke dag een beetje deed, detoxen via de voeding en de sauna 2 x per week
 
Och hemeltje, ik loop duidelijk achter met de info. Het hele leven begint een 'ook gij Brutus' te worden. Clark dus ook al overboord.

Ik heb geen zapper, maar overwoog deze nu toch maar eens te kopen. Gezien het feit dat er nog geen excuses af kan bij de geprikten en ze ook echt niet bereid lijken te zijn [in mijn beleving en omgeving] om ook maar naar iets te luisteren dan wel te overdenken wat er allemaal is op gebied van gezondheid behalve de reguliere zorg, laat ik die centjes maar even in de knip zitten. IVM zal de truc ook wel doen als het zover is dat het nodig en wenselijk is om in te grijpen. Al vermoed ik dat dit moment niet komt en ik kan de mensen niet dwingen daar ieder zijn eigen leven, zijn eigen pad en zijn eigen wakkerwordsessie moet doorlopen [vermoed ik].

Dank je wel Mike.

Ah Henk, ik zie mijn eigen valkuil opduiken, te weten zoeken buiten voeding [mentaal en fysiek]. Ook veel dank aan jou.
 
Precies Pee jee, als het niet zo lastig te bereiken was zou ik graag eens naar zo,n cursus gaan.
 
Precies Pee jee, als het niet zo lastig te bereiken was zou ik graag eens naar zo,n cursus gaan.
Jammer inderdaad dat Harm Valentijn dit alleen op zijn eigen locatie brengt. Nou ja, als er verder ook niets positiefs komt van de gebruikers dan is het ook maar goed dat de moeite ons bespaard blijft ;)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.879
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan