Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Tot mijn spijt heb ik jullie geen fijne kerstdagen gewenst vanwege helaas zeer betreurende persoonlijke omstandigheden. Ik wens bij deze iedereen een goede jaarwisseling en een mooi en gezond 2024.
 
Tot mijn spijt heb ik jullie geen fijne kerstdagen gewenst vanwege helaas zeer betreurende persoonlijke omstandigheden. Ik wens bij deze iedereen een goede jaarwisseling en een mooi en gezond 2024.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar wens je heel veel sterkte en kracht toe.
 
Ik weet niet wat er aan de hand is maar wens je heel veel sterkte en kracht toe.
Mijn katten hebben een poosje terug helaas per ongeluk kalk korrels binnen gekregen wat voor de planten was. Dat is geblust kalk. Anderhalve maand geleden overleed 1 aan een hartaanval en orgaan falen. Deze kerst is me andere kat overleden op dezelfde manier. Bij hem kwamen eerst allerlei symptomen en op kerstavond is hij in elkaar gezakt. Op 2e kerstdag overleden hij. Hij had ademhalingsproblemen enzuurstof tekort. Daarom waarschuw ik jou na aanleiding van je bericht, Lizz. Heb het zelf allemaal niet verder op willen zoeken maar als tandartsen dat gebruiken vind ik dat toch zeer vreemd
 
Mijn katten hebben een poosje terug helaas per ongeluk kalk korrels binnen gekregen wat voor de planten was. Dat is geblust kalk. Anderhalve maand geleden overleed 1 aan een hartaanval en orgaan falen. Deze kerst is me andere kat overleden op dezelfde manier. Bij hem kwamen eerst allerlei symptomen en op kerstavond is hij in elkaar gezakt. Op 2e kerstdag overleden hij. Hij had ademhalingsproblemen enzuurstof tekort. Daarom waarschuw ik jou na aanleiding van je bericht, Lizz. Heb het zelf allemaal niet verder op willen zoeken maar als tandartsen dat gebruiken vind ik dat toch zeer vreemd
O wat erg zeg. Ik voel met je mee. Veel sterkte.

Dorothé
 
Oh Oh Bink. Je hebt altijd je hele ziel en zaligheid besteed aan katten. Je weet zelfs meer dan een dierenarts. Erg gezond waren ze in die tussentijd al niet meer maar door jouw doorzettingsvermogen en wijsheid hebben ze het steeds gered.
Erg jammer en verdrietig allemaal.
We leven met je mee.
 
Laatst bewerkt:
Beste Mike, Henk, Tanja en alle Forumleden,

Met zijn allen op naar een rechtschapen, onbevreesd, humaan en warmhartig 2024!


We gaan ervoor…….
1704064567892.png




Dorothé
 
Mijn katten hebben een poosje terug helaas per ongeluk kalk korrels binnen gekregen wat voor de planten was. Dat is geblust kalk. Anderhalve maand geleden overleed 1 aan een hartaanval en orgaan falen. Deze kerst is me andere kat overleden op dezelfde manier. Bij hem kwamen eerst allerlei symptomen en op kerstavond is hij in elkaar gezakt. Op 2e kerstdag overleden hij. Hij had ademhalingsproblemen enzuurstof tekort. Daarom waarschuw ik jou na aanleiding van je bericht, Lizz. Heb het zelf allemaal niet verder op willen zoeken maar als tandartsen dat gebruiken vind ik dat toch zeer vreemd
Jeetje Binc wat ongelofelijk droevig dit!! Wens je oprecht heel veel sterkte en kracht om dit leed een plekje te geven. Wat moet het vreselijk voor je zijn dat ook Rossi is vertrokken.....Wat een leegte in huis. Dikke knuf voor jou!
1704095858187.png
 
Laatst bewerkt:
Iedereen een gelukkig, gezond en mooi 2024 gewenst! En dank voor de lieve reacties allemaal!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan