Zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Vandaag is het winterzonnewende, 4e advent en begin van de winter. Reden genoeg om mijn kerstwens te schrijven.

Beste Mike, Henk, Tanja en alle forumleden,

Ik wens jullie en jullie familie​

Een vrolijk kerstfeest

en een prachtig en gezond jaar (2026) –​

“Geniet van de kleine dingen in het leven.

Op een dag zul je beseffen dat dit de grote dingen waren”.

Tijdens de langste nacht trekt het licht zich terug, de wind fluistert zacht, de aarde geeft zich over.

De kou omarmt ons en nodigt uit tot verstilling, om in de ziel op zoek te gaan naar dat wat wil gaan schitteren.

De weg is duister, maar nooit verlaten, want rust ontkiemt in de stille nacht. In stilte herleeft de slapende kracht,

De winter onthult het licht dat wacht.

Moge de terugkerende zon je wakker vinden, bezaaid met dromen en een open ziel.

Want zelfs in de schaduw bloeit het leven voort, en het licht ontwaakt altijd, zoals het hoort.

Dorothé​

Vandaag is het winterzonnewende, 4e advent en begin van de winter. Reden genoeg om mijn kerstwens te schrijven.

Beste Mike, Henk, Tanja en alle forumleden,

Ik wens jullie en jullie familie​

Een vrolijk kerstfeest

en een prachtig en gezond jaar (2026) –​

“Geniet van de kleine dingen in het leven.

Op een dag zul je beseffen dat dit de grote dingen waren”.

Tijdens de langste nacht trekt het licht zich terug, de wind fluistert zacht, de aarde geeft zich over.

De kou omarmt ons en nodigt uit tot verstilling, om in de ziel op zoek te gaan naar dat wat wil gaan schitteren.

De weg is duister, maar nooit verlaten, want rust ontkiemt in de stille nacht. In stilte herleeft de slapende kracht,

De winter onthult het licht dat wacht.

Moge de terugkerende zon je wakker vinden, bezaaid met dromen en een open ziel.

Want zelfs in de schaduw bloeit het leven voort, en het licht ontwaakt altijd, zoals het hoort.

Dorothé​
Jij ook Dorothé🙏🏻

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan