X22 Report

Ingezonden door Rob - dotcom.radio

Uit het X22-rapport van vandaag:

Uiterlijk sinds Corona is onze samenleving diep verdeeld. Ik zeg op zijn laatst, omdat de splitsing met allerlei soorten veel eerder begon. Links, rechts, oud, jong, arm, rijk, werkend, werkloos, voor massa-immigratie en tegen massa-immigratie, voor de Co2-leugen en tegen hen en nu de pandemische hoax.

Dat brengt ons bij de 10 stadia van genocide:

1. Classificatie: mensen zijn onderverdeeld in "wij en zij".

2. Symbolisering: mensen worden gedwongen zich te identificeren (bv. Maskerdragers, maskerweigeraars, gevaccineerd en niet-gevaccineerd).

3. Discriminatie: mensen beginnen systematisch anderen te discrimineren.

4. Ontmenselijking: mensen worden gelijkgesteld met dieren, ongedierte of ziekten (of andere denigrerende termen zoals corona-ontkenners / complottheoretici / covidiotes)

5. Organisatie: De regering richt speciale groepen (politie / leger) op om haar maatregelen met geweld af te dwingen.

6. Polarisatie: De regering stuurt propaganda (via de massamedia) om de bevolking op te zetten tegen de "anderen".

7. Voorbereiden: de officiële maatregelen voor menselijke verwijdering / herplaatsing beginnen.

8. Vervolging: begin van moorden, diefstal van eigendommen, experimentele bloedbaden.

9. Uitroeiing: uitgebreide eliminatie van de (ongewenste) groep. Het is "uitroeiing" en geen moord omdat mensen niet als menselijk worden beschouwd.

10. Ontkenning: De regering ontkent dat ze een misdaad heeft gepleegd.

Denk er over na. Is het niet altijd zo begonnen?

https://www.bitchute.com/video/UNVGt9GkPK90/

 
N.a.v. wat Dave zegt over de (grond)wetten waarin staat dat vaccinatie altijd een vrijwillige keuze moet zijn en niet kan en mag worden opgedrongen, niet door de overheid, niet door werkgevers en niet door winkeliers, het volgende:

Weet je nog dat we vorig jaar 'wappies' waren toen we dit zagen aankomen en ook uitspraken? Willem Engel zei laatst dat hij op zoek was naar nieuwe complotten, want de oude waren op omdat ze allemaal zijn uitgekomen. Regeren is vooruitzien.

Ik raad iedereen aan om te doen wat ik reeds heb gedaan, nl. een rechtsbijstandsverzekering afsluiten als je voorziet dat je mogelijk in een rechtszaak verwikkeld kunt raken met instanties, bijv. de school van je kind(eren), of met werkgevers. Het geeft je in ieder geval de mogelijkheid om met zo'n juridische procedure te dreigen en de tegenpartij te vertellen dat je ze persoonlijk aansprakelijk gaat stellen voor fysieke, emotionele en financiele schade die jij of je kind(eren) mogelijk kunnen lijden als er sprake is van directe of indirecte dwang om te testen of te vaccineren.

De overheid drukt van boven en dus is het aan ons om van onderaf druk uit te oefenen en daarbij het uiterste middel - procederen - niet te schuwen. Ook kan je dreigen om de (social) media in te schakelen en de tegenpartij reputatieschade toe te brengen. Vaak is deze druk al genoeg om tot een redelijke oplossing te komen. Als dit betekent dat ik als docent fysiek niet welkom ben op de werkplek, dan zal ik de komende tijd (misschien wel jaren) online les blijven geven. Het zal niet voor iedereen even makkelijk zijn om 'er uit te liggen' bij bijv. je collega's, maar met mijn karakter maakt me dat niets uit, ik lijd daar niet onder. Je zult moeten accepteren wat er is en binnen dat kader je eigen plan trekken. Blijf nadenken en denk vele stappen vooruit!

Mike

 
Ik raad iedereen aan om te doen wat ik reeds heb gedaan, nl. een rechtsbijstandsverzekering afsluiten als je voorziet dat je mogelijk in een rechtszaak verwikkeld kunt raken met instanties,
Dat dacht ik ook even te doen jaren geleden. Ik was al verwikkeld in een zaakje om mijn geld terug te krijgen dat men van mij afgehouden had 2400 euro aan een boete die het bedrijf met de ZZPer van dienst verrekende. Helaas, dan kom je bij DAS verzekeringen terecht en dat is best prijzig. Dat begint bij 300 euro per jaar en als je aan het worstelen bent om alle financiële tegenslagen te boven te komen van faillisementen van bedrijven waar je voor werkte is 300 veel geld.

Net zoals een arbeidsongeschiktheidsverzekering 400 euro in de maand

Verzekeringen maken geen algemene verzekering maar delen iedereen in een vakje in en voor dat groepje berekenen ze het risico.

Zo kost mijn expats opstalverzekering nu ook 1200 per jaar, daar gaat binnenkort gelukkig wat van af.

 
Als het om arbeidsrecht gaat met een vast contract is het allemaal een stuk eenvoudiger gelukkig.​
Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.274
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan