X22 Report

General Flynn on the Arizona election: "Kari Lake won by hundreds of thousands of votes, I guarantee it, if they actually look at it. I mean, you don't have some of the down ballot voting that occurred. Kari Lake won by a large, large margin. It's solely because of the horrific corruption that's in one particular county [Maricopa], but it's probably in Pima County out there as well."

He says the people of Arizona need to be at the board meetings every night demanding decertification.

Full interview: https://rumble.com/v1y2wom-gen-flyn...h-generation-warfaretime-to-educate-the-.html

Mike
General Flynn says that much of our election system is essentially bought off at the local level: “I will tell you…. dime to a dollar on our election system across the nation. I guarantee that there’s a lot of money going into people’s pockets when it comes to how our voting system is organized and our process is run. And I don’t say that lightly.”

I’m guessing this is part of why the General always says LOCAL ACTION = NATIONAL IMPACT.

Full interview with Dave: https://rumble.com/v1y2wom-gen-flyn...h-generation-warfaretime-to-educate-the-.html

Mike

Dit verhaal van General Flynn, heeft dat meer zeggingskracht dan van andere mensen? Er zijn er immers vele(n) die dit zeggen.
Men moet er iets mee doen. De stemming ongeldig verklaren.

Ja, Flynn heeft meer zeggingskracht want hij was Trumps eerste National Security Advisor en maakt waarschijnlijk deel uit van het Q-team.

Mike

Laatst bewerkt:
2 x X22 Report - get ready for The Storm!

Mike

2 x X22 Report - get ready for The Storm!

Mike
Goed om te horen dat twitter nu ook de lengte van de video's gaat vergroten, nog meer tegengas en dus concurrentie voor YT!

2 x X22 Report - de DS is bijna door hun munitie heen, prepare for the flood!

Mike

Uitstekende uiteenzetting wederom.van Dave, je ben in 1 keer bijgepraat over de Twitter Files en meer, only way forward is MIL!

Mike

Laatst bewerkt:
2 x X22 Report - de DS schendt elke letter van de Amerikaanse grondwet maar wordt nu gedwongen door Trump om deze te verdedigen, wat gebeurt er als [ZE] de grondwet zelf gaan opschorten?

Mike

2 x X22 Report:

Mike

2 x X22 Report:

Mike

2 x X22 Report - niet op tijd voor de nieuwe Twitter Files, maar wel kritisch op Musk, tegelijkertijd erkennend dat de normies nu pas langzamerhand aan boord komen en het ontwakinfsproces geleidelijk verloopt:

Mike

2 x X22, met een goed overzicht van alle Twitter Files tot nu toe plus een vooruitblik:

Mike

2 x X22 Report - setting the stage, opening act, het echte vuurweek moet nog komen:

Mike

Helemaal fantastische uitzending van X22 dit, wat een tijd zitten we in!

Mike

2 x X22 Report - wat gaat Trump vandaag aankondigen en krijgen we dit weekend Twitter Files over Fauci?

Mike

IMG_20221215_221935_944.jpg
X22 called out that insurance companies would do this after that crapezoid study and article that came out I posted and @JordanSather reported on as well

Mike

2 x X22 Report:

Mike

2 x X22 Report - ook Dave vraagt zich nu hardop af of Fauci de eerste arrestatie gaat worden, ik deed dit reeds rond dezelfde tijd vorig jaar!

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan