X22 Report

In mijn samenvatting van het interview met Dr. Zelenko, schrijf ik:



Leg hier deze TG-post van Julian's Rum naast:




M.a.w. zec kunnen niet alleen rasspecifieke biowapens maken en dus hele bevolkingsgroepen aanvallen, maar ook specifieke individuen op basis van DNA en fenotype!

Mike
In de medische wereld hebben ze het al jaren over "personalized" medicine wat de toekomst zou worden. Vroeg me al een tijd af hoe ze dat vorm zouden geven. DNA en fenotype klinkt logisch en met al die DNA afnames via de testen hebben ze een enorme databank opgebouwd om mee te "spelen".
 
En wie schreef hier al vele jaren geleden over? Moi!

Autisme is geen product van degeneratie. Autisme wordt specifiek opgewekt door vaccins. De vaccins zijn een BIOLOGISCH WAPEN. Is het toeval dat autisme een staat is waarin mensen in zichzelf keren, affiniteit ontwikkelen voor harde voorwerpen, repetitief gedrag vertonen en zichzelf compleet kunnen verliezen in details? Ik dacht het niet. Vanuit een perspectief van manipulatie van de massa is dit een zeer wenselijk resultaat! Hoe is het dan mogelijk om dit specifiek via vaccins op te wekken? We hebben hier te maken met FREQUENTIETECHNIEK.

Is het toeval dat antidepressiva suïcidaal en homocidaal gedrag in de hand werken? Welnee, men speelt in op de psyche d.m.v. specifieke FREQUENTIES. We hebben hier dus absoluut niet te maken met ‘onschuldige’ prikjes of medicijnen, maar met zeer verfijnde WAPENS. En deze zijn ook nog min of meer geslachtsspecifiek, want autisme treft vooral jongens. Er is een oorlog gaande tegen het mannelijk geslacht en als jongens niet meer in staat zijn op een normale manier contact te leggen met het andere geslacht hebben we een probleem.

Er zijn ook rasspecifieke wapens. Afrikanen staan het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk, van oorsprong zijn we allemaal Afrikanen. Toch vallen ze daar bij bosjes neer aan AIDS. Hoe kan dat? Je zou dat eerder verwachten in het gedegenereerde westen, maar het probleem is vele malen groter in Afrika! Als AIDS door een ‘virus’ wordt veroorzaakt, dan hebben we te maken met een wel heel racistisch virus, vind je niet? Het antwoord is simpel: vaccins. Niet voor niets zet Bill Gates volop in op vaccins in de derde wereld. En met elk pak Pampers sponsoren we ook weer ‘levensreddende’ prikken, om vervolgens een regelrechte epidemie te zien van AIDS onder Afrikanen! We hebben hier te maken met RASSPECIFIEKE en GESLACHTSSPECIFIEKE wapens.


Mike
 
In mijn samenvatting van het interview met Dr. Zelenko, schrijf ik:



Leg hier deze TG-post van Julian's Rum naast:




M.a.w. zec kunnen niet alleen rasspecifieke biowapens maken en dus hele bevolkingsgroepen aanvallen, maar ook specifieke individuen op basis van DNA en fenotype!

Mike
Ze hebben mij ook aangevallen. Ondanks IVM/AVM, Zinc en Vit C, iets serieus te pakken. Al een week koude rillingen, koortsig, spierpijn, snotneus en hoest. Pijnen zijn van vandaag verdwenen, nu enkle nog slap, hoest en snot,veel snot (met hoofdpijn)
 
Same here. De hele maand december af en aan ziek geweest, van mild tot zeer heftig. Voortdurende duizeligheid die ook varieerde van mild tot heftig en pas sinds kort op z'n retour is.

Mike
 
En mijn partner ook. Sinds gisteren heeft ze ook koude rillingen en pijnen. Mijn zoon,die bij zijn moeder woont, had het gisteren blijkbaar ook. Vrijdag was ie nog bij mij.

Alle 3 ongevaxxed, de enigste ongevaxxed van de familie, en de enigste zieken nu. :unsure:
 
Ze hebben mij ook aangevallen. Ondanks IVM/AVM, Zinc en Vit C, iets serieus te pakken. Al een week koude rillingen, koortsig, spierpijn, snotneus en hoest. Pijnen zijn van vandaag verdwenen, nu enkle nog slap, hoest en snot,veel snot (met hoofdpijn)
Ik ook voor het eerst in jaren dat ik 2x in een winter ziek ben geweest. Eerste keer best heftige griep gehad met koorts enzo en 2e keer flinke neusverkoudheid gehad die dik een week heeft aangehouden. Ik ben er nu wel klaar mee eerlijk gezegd.
 
Ik heb sinds vorige week ook weer een griep te pakken, wel milder dan de vorige keer...
Begon met rauwe keelpijn en vermoeidheid, en het veranderde in een verkoudheid met dichte neusholtes en heel vervelende slijm in m'n neus en keel.
 
Ik ook voor het eerst in jaren dat ik 2x in een winter ziek ben geweest. Eerste keer best heftige griep gehad met koorts enzo en 2e keer flinke neusverkoudheid gehad die dik een week heeft aangehouden. Ik ben er nu wel klaar mee eerlijk gezegd.
Bij mij is het geleden van eind feb 20, 3 dagen, waarvan de eerste dag 24h geslapen. Was wss patient 0 in Spanje :ROFLMAO:
 
Een paar weken geleden had ik, na een jaar of 15 weer last van bronchitis. Ik durfde niet in slaap te vallen vanwege moeite met ademhalen. Dat kwam uit het niets opzetten. Heel vreemd allemaal.
 
Ben ik een zeldzaam geval? Nog niet ziek geweest. Zijn er meer?
Begin januari had ik een paar dagen pijn in mijn benen, rug, armen, handen, nek en schouders. Dat was snel weg. Daarna een paar dagen een snotneus. Toen dat weg was een paar dagen later weer een snotneus.
Ik kon alles doen, had geen koorts en voelde me naast die pijntjes en snotneus gewoon goed.
 
2 x X22 Report - blijf hem dagelijks volgen!



Mike
 
2 x X22 Report - blijf hem dagelijks volgen!



Mike
Blijf hem zeker dagelijks volgen!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.762
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan