WWG1WGA!

Kunnen we die wormen hebben zonder dat we dit weten?
Nee. Slachtoffers worden vastgebonden aan een stoel en de vril wordt voor hun gezicht gebracht. Deze boort zich met zijn 'proboscis' via het linkeroog in de schedel van het slachtoffer en neemt via de ruggegraat het zenuwstelsel over van het slachtoffer. Dit is ook te zien via de beruchte 'left eye club', die allemaal te zien zijn met een zwart linkeroog. Het slachtoffer komt door deze parasitaire overname te overlijden en wat we zien is een reptiliaanse versie van deze persoon: basaal, narcistisch, roofzuchtig, sadistisch en enkel uit op primaire bevreding van lage driften. Na verloop van tijd wordt het voor de vril steeds moeilijker om menselijkheid te veinzen en zie je dat ze alsmaar meer vervallen in lage gedragingen en uitingen, zoals je nu bijv. ziet bij Joe Biden.

Mike

Goh, hier heb ik nog wel even tijd voor nodig om dit aan te nemen. Waarschijnlijk is het ook angst en angst voor vreemde nieuwe zaken.

Het klink zeer ongeloofwaardig.

Net als zo een soort science fiction film zoals Lucy

https://en.wikipedia.org/wiki/Lucy_(2014_film)

Maar goed, in het begin wilde ik het verhaal van pedofilie en satanisme ook niet echt geloven. Was me te erg. Nu neem ik het verhaal van adrenochrome gewoon aan.

Het verhaal van de reptilianen is me een stap te ver en dat van deze wormwezens ook nog.

Heeft nog even tijd nodig.

Gelukkig schrijf je erbij dat men het niet ongemerkt heeft, anders begon ik toch wel bang te worden.

Dorothé

Het slachtoffer komt door deze parasitaire overname te overlijden en wat we zien is een reptiliaanse versie van deze persoon: basaal, narcistisch, roofzuchtig, sadistisch en enkel uit op primaire bevreding van lage driften.

Bedoel je dat bepaalde karaktereigenschappen van het originele persoon blijven behouden? Aangezien je het hebt over een reptiliaanse "versie" het persoon.

Kevin

Slachtoffers worden vastgebonden aan een stoel en de vril wordt voor hun gezicht gebracht. Deze boort zich met zijn ‘proboscis’ via het linkeroog in de schedel van het slachtoffer en neemt via de ruggegraat het zenuwstelsel over van het slachtoffer. Dit is ook te zien via de beruchte ‘left eye club’, die allemaal te zien zijn met een zwart linkeroog. Het slachtoffer komt door deze parasitaire overname te overlijden en wat we zien is een reptiliaanse versie van deze persoon: basaal, narcistisch, roofzuchtig, sadistisch en enkel uit op primaire bevreding van lage driften. Na verloop van tijd wordt het voor de vril steeds moeilijker om menselijkheid te veinzen en zie je dat ze alsmaar meer vervallen in lage gedragingen en uitingen, zoals je nu bijv. ziet bij Joe Biden.

Mike

Waar haal jij die info vandaan mike ?

McAllister TV. Zij heeft veel onderzoek hiernaar gedaan, o.a. verhalen van overlevenden die hier getuige van waren in deep underground military bases.

Mike

Eigenschappen e n (gedeeltelijk ) geheugen blijven intact.

Snap hem nu. Het voertuig (lichaam) word letterlijk overgenomen door een andere bestuurder, precies zoals de 'vorige' bestuurder het voertuig achterliet met alles erop en eraan. Om het maar effe zo te formuleren.

Kevin

McAllister TV is echt mega interessant! Maar helaas duurt het soms te lang voor me om alles goed te kunnen volgen. Ik word gauw moe als ik lang naar Engels moet luisteren.

Kevin

Ik kan die kleine lettertjes meestal niet groot genoeg krijgen. Deze keer een klein gedeelte wel.
Wat betekent dit precies? Het bewijs waar Trump op zat te wachten?

Vril Lizards... Ja het klinkt in eerste instantie behoorlijk "out there"...
Het roept associaties op met films als "Alien" en "Prometheus", maar ook Conan the Barbarian, of het wel heel blatante "Invasion of the bodysnatchers". Ook bepaalde obscure horror titels zoals "Midnight Meat Train" of de verfilming van Stephen King zijn verhaal "The Tommyknockers".

De verhalen die je hoort zijn als een Hollywood horrorfilm!

Hollywood... Het grootste front van "Project Mockingbird" ooit. Controleer de massa door middel van propaganda. [Mindcontrol]

Wij zijn als mensen massaal geprogrammeerd om dit soort dingen NIET serieus te nemen.
Als het maar vaak genoeg herhaald wordt in de vorm van diversen soorten entertainment die ons onbereikbare "what if" scenario's geven.. Tja dan wordt het al snel niet veel meer dan een beetje "Doen alsof".

Toch zijn er zo ontzettend veel verwijzingen naar dit soort zaken in de oudheid. Cultureel antropologen en archeologen worden keer op keer weer geconfronteerd met wereldwijd gelijksoortige symbolen en legenden, en op zijn zachtst gezegd opmerkelijke vondsten.

Onafhankelijk antropoloog Robert Sepehr heeft hier een paar prachtige boeken over geschreven. ("Species with Amnesia" "Occult Secrets of Vril" en "1666 Redemption through Sin". Alle 3 deze boeken zijn aanraders)

Waarom horen we hier nooit wat over?
Simpel, het narratief wordt sinds 1945 bepaald door United Nations & UNESCO. Zij censureren historische informatie op onvoorstelbare schaal.

Toch komt zo nu en dan eens wat opmerkelijks voorbij:

Roseanne Barr bijvoorbeeld in een interview met Abby Martin van Russia Today:

Een interessante filmmaker die inmiddels compleet onafhankelijk zaken doet omdat hij in Hollywood in aan het werk kan/wil, is de Zuid Afrikaanse Neil Blomkamp.

Met zijn Oats Studio's probeert hij inmiddels al 3 jaar via crowd funding diversen van zijn projecten van de grond te krijgen. Maar wat vinden jullie van zijn "Short movie" Rakka, wat een zogenaamde "pitch" productie zou moeten zijn?

Wat heeft Blomkamp doen besluiten om weg te gaan uit Hollywood? Wat weet hij nog meer?

"The Greatest Trick the Devil Ever Pulled Was Convincing the World He Didn’t Exist"

Vril Lizards... Het klinkt inderdaad allemaal zeer "out there"....
Als je de verhalen hoort krijg je associaties met films als Alien, Prometheus, Invasion of the Bodysnatchers, The X Files, Twilightzone noem het maar op.

Het is als een echte Hollywood horrorfilm...

Hollywood... Het grootste en meest actieve "Project Mockingbird" front ooit.

Het controleren van de massa door diversen soorten propaganda.. [Mind Control]

In werkelijkheid worden we als mensen al decennia lang geprogrammeerd om dit soort zaken NIET serieus te nemen.
We krijgen enge scenario's voorgeschoteld, die op dat moment onbereikbare situaties of settings zijn.
Tja... Dan wordt het al snel entertainment en gewoon een beetje "doen alsof".

Toch vinden we in de oudheid erg veel bewijzen en legenden dit er minimaal op wijzen dat er toch wel iets meer aan de hand is. We moeten ons blijven realiseren dat sinds 1945 het narratief van de wereldhistorie volledig onder controle is van United Nations en UNESCO. Historische vondsten worden vaak volledig geconfisqueerd en verdwijnen achter slot en grendel in bijvoorbeeld het Smithsonian. Onafhankelijke antropologen en archeologen zoals Robert Sepehr en Graham Hancock worden geridiculiseerd omdat hun research niet het narratief volgt.[Fake News]

Tock komt zo nu en dan nog best eens wat opmerkelijks voorbij.
Neem bijvoorbeeld dit interview dat Abby Martin van Russia Today (RT) had met Roseanne Barr in 2013:

Ook vind ik persoonlijk de Zuid Afrikaanse filmmaker Neil Blomkamp best interessant.
Neil Blomkamp heeft in 2017 besloten om Hollywood een beetje achter zich te laten, en te gaan voor onafhankelijkheid. Hij heeft Oats Studio's opgericht en probeert via diverse crowd funding zijn projecten van de grond te krijgen. Om Oats Studio's bij de mensen onder de aandacht te brengen maakte Neil Blomkamp een aantal korte films om te laten zien waartoe hij in staat is met zijn Oats Studio's. Vooral zijn eerste film "Rakka" is opvallend.

Hoe "in your face" wil je het hebben? Wat weet Neil Blomkamp nog meer? Waarom is hij weg gegaan uit Hollywood?

"The Greatest Trick the Devil Ever Pulled Was Convincing the World He Didn’t Exist"

Laat de spotvogelzang niet teveel je oordeel bepalen.

Ik heb die film Rakka bekeken. Normaal zou ik het meteen weggeklikt hebben, geen interesse in zulke onzin.
Maar nu heb ik het dus uitgekeken. Als zo,n wezen bedacht is, dan denk ik "hoe verzinnen ze het".
Kunnen zulke wezens bestaan? Misschien wel, een krokodil en een dinosaurus ziet er ook niet bepaald vriendelijk uit.
En al dat geschiet doet me denken aan films die we zien op TV van bv. Syrie. Oorlogsfilms kijk ik niet maar weet natuurlijk best wel dat dat de hel op aarde is.

Even iets anders. De elite/cabal bestaat uit verschillende facties:
Koningshuizen, Vaticaan, nazi's, bankwereld, CEO's, Israël, Islamitische leiders en de Chinese  communistische partij.

Heeft Q hier al meer duidelijkheid over gegeven? Klopt deze onderverdeling nog? Gaan deze groepen samenwerken, elkaar aanvallen of zelfs met ons samenwerken om er beter uit te komen.

Part of the plan is denk ik om ze tegen elkaar uit te spelen, maar tot nu toe lijkt het nog een front.

Ze hebben een ‘proboscis’ (uitsteeksel) waarmee ze via het linkeroog het lichaam binnendringen en het lichaam dan overnemen. Zie deze foto van Salvador Dali met zo’n vril:

Of is het mogelijk iets anders dat hij vast houdt?

https://en.wikipedia.org/wiki/Jenny_Haniver

https://www.reddit.com/r/creepy/comments/bh761y/a_dried_stingray/

This weird washed-up creature is actually a skate

https://www.earthtouchnews.com/wtf/wtf/this-weird-washed-up-creature-is-actually-a-skate-and-those-legs-are-claspers-used-for-mating/

https://elevatedwild.com/elevatedwildblog/how-to-fillet-a-skate

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan