WWG1WGA!

De lucifers/reptillians lijken toch een beetje op mensen? Die vril lizards zijn meer een soort wormen.
Ik zit met dezelfde vraag. Daar is niet veel duidelijkheid over. De reptilianen zijn menselijk en gigantisch en leven in de 4de dimensie. De vrill leven op aarde onder de grond. Ik denk dat de reptilianen grote vrill zijn.

Joost

FAQ over die enge dingen:
https://vrillizards.webs.com/apps/faq/
Het gaat mij meer om de combinatie vrill en reptilianen. Dat zijn in principe twee verschillende concepten. Het lijkt mij stug dat ze beiden bestaan. Of de een is de (versie van) de ander, of 1 is niet waar. Als er ook grote vrill bestaan, (ze schijnen niet groter te zijn dan 30 cm) zijn dat de reptilianen i.m.o.

De vrill is toch meer aards dan de reptiliaan, die zich meer achter de schermen  manifesteert. De reptiliaan kan shapeshiften, de vrill neemt iemands bewustzijn en lichaam over met een proboscis. De reptiliaan lijkt een bovennatuurlijke vrill op testosteron.

Joost

Ja dat doen ze. En ze kunnen heel groot worden.

Ik dacht dat ze klein bleven, zoals op die foto.

De lucifers/reptillians lijken toch een beetje op mensen? Die vril lizards zijn meer een soort wormen.

Huh? Een worm? Die worm is toch dat ding wat uit die hoorn op z'n hoofd komt? Als ik de afbeeldingen bekijk weet ik niet waar het op moet lijken... lijkt alsof ze meerdere poten/tentakels hebben? En grote flaporen of mss vleugels?

T6iwg97wkhvi8agodrjszf6opvuvn3g35.jpg

Kevin

Bij dat reptielen verhaal merk ik dat ik begin af te haken. Met andere woorden: mijn bewustzijn is nog niet zover om dat te snappen of te geloven. Maar ik weet dankzij dit forum al meer dan een paar maanden geleden.

Ik ben eerder lid geweest van dit forum toen het nog wat meer over rauwe melk ging. Op een gegeven moment haakte ik af omdat ik de toon niet altijd prettig vond, maar dat had meer met mezelf te maken. Nu resoneert alles wat hier wordt gepost veel meer. Mooi om die groei te zien.

Bij dat reptielen verhaal merk ik dat ik begin af te haken.

Dat heb ik ook wel een beetje, maar sinds kort is er niks meer waar ik mij over verbaas. Ik acht alles mogelijk. Het zou dus zomaar waar kunnen zijn.

Probeer alles met een open mind te zien en vooral niet oordelen of het wel of niet waar kan zijn.

Anders gezegd het feit dat je iets niet snapt betekent niet dat het niet waar kan zijn ?.

Huh? Een worm? Die worm is toch dat ding wat uit die hoorn op z’n hoofd komt? Als ik de afbeeldingen bekijk weet ik niet waar het op moet lijken… lijkt alsof ze meerdere poten/tentakels hebben? En grote flaporen of mss vleugels?

Ik dacht bij een vril lizard aan een worm die blijkbaar via een oog een lichaam in gaat.
Maar ik snap er ook niks van, dus is kan het helemaal fout hebben. ?

Die worm komt uit die hoorn op z'n hoofd. En die worm zou dan in het oog kruipen, en via smaak zou die dan z'n weg vinden naar een bepaald gedeelte in de hersens, pijnappelklier dacht ik? En dan zouden er allerlei stofjes vanuit dat beest via die worm in die hersenen terecht komen en dan het bewustzijn van dat beest word dan verplaatst in de mens, en het bewustzijn van de mens gaat weg, dus dat persoon is dan dood, terwijl z'n lichaam verder leeft met de bewustzijn van dat beest.

Leg ik het zo goed uit? Doe het nu uit m'n hoofd namelijk, tis niet zo dat ik er veel in verdiept heb of zo.

Kevin

En ik ga er vanuit dat die worm/slang/slurf aan het lichaam van de Vril vast blijft zitten of laat dat los van het lichaam?

Kevin

Ik breng dit daarom maar opnieuw onder de aandacht. HCQ doodt vril lizards, ook een parasiet!

Ja daarom hebben ze het liever niet.

Je had het in een dotcom uitzending van een paar weken terug over de voorkeur van donkere kinderen(melatonine) door de pedovoren. Donkere mensen hebben meer melatonine wat ze beschermt tegen zonlicht net als chemtrails en ik dacht zouden deze 2 zaken voor die vampieren/pedovoren bescherming tegen het zonlicht zijn?

Donkere kinderen hebben meer melanine, wat hun adrenochrome krachtiger maakt. Dit heeft weer te maken met de blauwdruk van de mens. In de topic 'relatie tussen mensen en varkens' staat meer hierover.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan