Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee daar lijkt het niet op. Het is trucage (wat ik denk, ook omdat het onder comedie staat (let wel mijn Duits is zeer beperkt)) of een levend, menselijk reptiel en dan hebben jullie gelijk. Graag ontleden in dat geval?.
Het is trucage (wat ik denk, ook omdat de onder comedie staat (let wel mijn Duits is zeer beperkt)) of een levend, menselijk reptiel en dan hebben jullie gelijk.
Wie heeft er beweerd dat dit een reptiel zou zijn? Jij bent de eerste die dit woord in de mond neemt.
Dat wordt gesuggereert in de comments en het is een term die ik hier af en toe voorbij heb zien komen. Excuses als ik iemand woorden in de mond leg, dat was niet de bedoeling. Maar dan de vraag, hoe moet zou je het dan noemen? Katten ogen? Zijn er ook andere theoriën dan 'reptilians'?
Ik probeer het te ontleden. Het is een vrouw! Vatbaar voor alles wat een hype is. Wat ze te vertellen heeft in het Duits heb ik geen idee van. Misschien iemand anders. Catwomen uit Batman had ook deze ogen en die bewogen ook. Kan alleen maar met contactlenzen. En als ze een reptiel is dan veranderd ze daarin wanneer het nacht word.