WWG1WGA!

?s=19

Daar dus wel. En in NL?

rq9is7riq43zaaoyez73myn8wllnopes.jpg

Mike

Kijk naar die ogen op 6:50 ?

Ik spreek geen Duits. Misschien weten Dorothé of Liesje waar het over gaat.

Of is het bewerkt? Op precies hetzelfde moment is een klik geluid te horen.

Of het nou wel of niet nep is... het is wel heel raar dit! Dit is een officiële uitzending op TV... en je hoort idd een klik terwijl er een soort lens over haar ogen schuift?

Kevin

Waarom zullen mensen, als ze tot die kliek behoren, zich in de gelegenheid stellen om zichzelf te laten ontmaskeren? Wie doen ze er een plezier mee door dit te tonen?

Niet geheel gerelateerd (en na deze zal ik niet meer bijdragen met offtopic dingen), maar symboliek bijvoorbeeld.. volgens mij was het Bastiaan die zei dat je niet achter alles iets moet willen zoeken. Het is anecdotisch, maar ook mijn ervaring is daar naar. Ik wist totaal niet wat alles inhield of uberhaupt kon betekenen (ik ben maar een simpele burger), maar gebruikte voorheen regenmatig panda emojis omdat ze gewoon grappig waren.

Ik heb de beelden een paar keer gekeken en ik vraag me af... als dit bewerkt zou zijn, waarom zouden ze dat hebben gedaan? En ja... als dit wel "echt" zou zijn... wtf is dit dan?

Kevin

Tsja.. wat is de waarheid? Ik hou er rekening mee dat ook sommige anons bepaalde informatie foutief interpreteren of mogelijk zelfs bewerken naar hun voordeel..?

ssrdam,

Als jij er niks achter wilt zoeken doe je dat niet. Ik vraag me af waarom zoiets op de landelijke televisie te zien is. Als dit erin gemonteerd is, waarom is dat dan gedaan? Het is niet zo dat de camera’s tegen elkaar zeggen: “laten we een knipper effect toevoegen aan de ogen”.

Heeft ze niet gewoon contactlenzen in? En dan misschien een reflectie met licht of zo?

Nee het ziet er niet naar uit dat het een reflectie is van het licht. Ik vind het er bewerkt uit zien in eerste instantie... Maar idd de vraag is waarom?

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan