WWG1WGA!

Poging 3..

For the people who think the global mass arrests are a complete farce, allow me to explain the legal justification to what is soon about to take place. For the last 19 years our nation, the USA, has been undergoing a SILENT WAR between military intelligence and....

https://mobile.twitter.com/bush320/status/1261673159687897089

Inmiddels is wel duidelijk wat de agenda wereldwijd is: 'corona' aangrijpen om ons van het vlees af te krijgen. Geen toeval dat in NL en Duitsland inmiddels ook opvallend veel gevallen van 'corona' voorkomen in vleesverwerkingsfabrieken.

Mike

QAnon zou passiviteit stimuleren. Nee, vertrouwen op een te grote, bureaucratische overheid of uitsluitend bidden tot God omdat je je eigen verantwoordelijkheid als medeschepper niet wil erkennen, dat leidt tot passiviteit!

Mike

Hoi Mike,

Vraagje over dat filmpje van Mac Allister. Wat bedoeld ze op 13.26.

Ook vind ik sommige sterren er al jaren slecht uitzien. Bv Angelina Joli heeft al jaren zo'n gaunt face. Obama ziet er ook al jaren slecht uit. En vele vind ik al in hun mid thirties aftakelen. Precies wat je bij westerse mensen ook ziet door het tekort aan collageenvormende voeding.

Tqbcshel91o8c810lb840jwgah4p7viie.jpg

561hlrp6jlj8a8ngvwmqanx3lc5pv326.jpg

Tvnkhcb0h9pvspjbnw377801lzdwldrme.jpg
Tav4gbae800w8w2j9ypj0bq9a2hfoo0a6.jpg
Thyq4qgrnwe6p0fcqykjl0ct13h3pr0g6.jpg

Mike

Dat zou wat zijn, als Twitter Donald Trumps account verwijdert. We zullen zien of ze het lef hebben om dit te doen...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan