WWG1WGA!

En dat is juist hun zwakheid. Hun narcistische persoonlijkheid is wat ze ten val zal brengen, want ze wanen zich onoverwinnelijk. These people are stupid.

Mike

Datzelfde zeggen ze van ons. Dat wij narcisten zijn en nazis en weet ik wat niet meer. Hopelijk vallen ze snel door de mand.

Net bij mij voor de deur, ik liep naar de boer om te zeggen dat hij niet meer hoefde te informeren voor een rol hooi toen de Gerndarmerie stopte ze bleven even staan en daarna zette men de auto dwars op de weg voor onze poort om het bord te lezen zonder uit de auto te stappen. Het motregende. na het bord gelezen te hebben ging men weer weg. Op het bord staat te lezen hoe de vork in de steel zit aangaande Corona

Misschien staan ze wel aan jou kant!
Gelukkig dat ze niet moeilijk gedaan hebben. Er word massaal gereageerd op het bericht van die 2 agenten in de fb groep recht op vrijheid.

?s=21

Weet niet of dit al ergens eerder is gepost. Maar anders gewoon nog een keer, omdat het toch wel in de krant mag...

Dit is de echte Bad Orange man. https://mobile.twitter.com/bennyjohnson/status/1260667657457713156/photo/1

Laat het maar aan vrouwen over om zonder enige kennis van zaken zulke domme dingen uit te kramen. Waarom nemen we ze serieus als het over dingen gaat die overduidelijk boven hun pet gaan?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan