WWG1WGA!

Absoluut geen geweld.
Doen wat de politie verlangt en geen provocatie.
Is er een spreeksman/vrouw die het woord doet ?
Lijkt me handig want er komt geheid media en dan is het je kans om kort en bondig een goed woord te doen voor de dingen waar je voor aan het protesteren bent.
Is de tekst klaar en goedgekeurd ?
Zomaar mijn 2 centen

@Jokejoketeksten zijn klaar en goedgekeurd
woordvoerder en contactpersoon voor politie aangesteld
yep, geweldloze betoging, brief voor de politie
media zal er zijn
ik heb voorgesteld ook een contactpersoon aan te stellen die zich met de pers bezighoudt
is ook belangrijk ?
draaiboek voor onverwachte dingen die kunnen gebeuren
iets vergeten ? moeten we nog een brief sturen naar de pers ? met het hoe en waarom ?

thx !

Ok wat goed, complimenten voor eea.
Ja gelijk het ijzer smeden als het heet is dus ja naar alle msm media en politiek als je toch in beeld bent dan gelijk het momenten benutten.
Succes en laat ons weten hoe het is gelopen.

Absoluut geen geweld.

Ik heb de eerste 100 protesten van de Gilets Jaunes allemaal live zitten bekijken elke zaterdagmiddag. Politie lokt zelf wel geweld uit zo werkt dat en anders krijgen Anitifa strijders wel de vrije hand om een beetje reuring te maken. Daar hoef je helemaal niets voor te doen is mijn ervaring bij het zien van al die betogingen

Draadje over de gedachtepolitie vsn Facebook, die verantwoordelijk zijn voor het deleten van posts en soms zelfs hele accounts:

?s=19

Mike

May 8, 2020 President Trump meets with GOP - His Introduction Highlights - Is this GESARA?
&feature=share

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan