WWG1WGA!

Voortbordurend op bovenstaande tweet van 3D3N:

De white hats hebben het nepnieuws over KJU de wereld in geholpen om hem weer onderwerp van nieuws te maken. Niet alleen staan ze nu te kakken omdat ze een nepbericht hebben gehypt, maar dit is ook een voorbode van wat gaat komen. Trump en KJU gaan geschiedenis schrijven en volgens mij op redelijk korte termijn. Korea zal herenigd worden en je moet niet vreemd opkijken als KJU de leider gaat worden van het nieuwe Korea en niet Moon. Dit is om ons voor te bereiden op wat gaat komen.

Mike

een order van trump om reservisten op te roepen dat 30 april

https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/95280709_10158421234784452_8321846908091891712_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_sid=1480c5&_nc_oc=AQmNRxYFEDGDsj1n9CR7_TLRSo_iHCr9scQ9sIfFHHNRMu1I4nQwmqB8XO5vfNYx1U0&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=ef984adaf5e3afcd9b796d508e99ef63&oe=5ED22C1D&dl=1

Korea zal herenigd worden en je moet niet vreemd opkijken als KJU de leider gaat worden van het nieuwe Korea en niet Moon

Dat had ik een poos geleden ook al ergens gelezen
Afin zoals zo veel zaken we moeten het afwachten of het uitkomt

De Qanons worden in een kwaad daglicht gezet door crisisacteurs, tenminste dat is wat ik denk dat het is.

https://www.rawstory.com/2020/04/qanon-conspiracy-theorist-on-a-mission-to-take-out-joe-biden-livestreams-her-arrest/amp/?__twitter_impression=true

Komt van dit Twitter bericht vandaan.

De Qanons hebben altijd gezegd dat ze tegen geweld zijn. Deze vrouw (zucht) is een acteur die in paniek in haar auto door de politie wordt staande gehouden.

Naar aanleiding van mijn post gisteren wil ik nog reageren over een paar dingen.

Ik begreep dat een actie zoals in Den Haag afgelopen week groter aangepakt moet worden.
Daar ben ik het mee eens. Anderzijds ben ik van mening dat groots denken niet altijd meteen resulteert in iets groots. De opkomst was klein maar dat kan men van tevoren niet weten. De reden dat ik die video gepost heb heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt. En inderdaad, ik moet die Joop van Burgerbond ook niet. En het is ook de reden dat ik hem niet volg.

Daarnaast wil ik aangeven dat inmiddels de verwijten over negatief zijn richting mij genoeg zijn geweest. De reden daarvan staat volledig los van een Ramon Walters en zijn posts. Ik volg hem niet maar toch kom ik hem tegen. De reden ligt eerder gelegen in het feit dat ik op dit forum al langere tijd niet meer het gevoel heb mezelf te kunnen zijn. Zoals gezegd, ik heb de bereidheid gehad om open te staan voor informatie vanuit nieuwsgierigheid en daarbij de opmerking dat ik moest veranderen, prima, ik stond overal voor open. Dat dit geresulteerd heeft in voortdurende verwijten of kritiek heeft erin geresulteerd dat ik het gevoel heb mezelf niet meer serieus te mogen nemen.
Er mag niet gesproken worden over ik. Waarom niet? Moet men zijn of haar eigen grenzen verlogenen? Zo komt het op mij wel over.
Ik geef anderen geen gelijk. Joh, ik begrijp hier helemaal niks van. Maar inmiddels meermalen over nagedacht en ook besproken met een coach. Dit ligt niet aan mij. Dit ligt in het gegeven dat mijn hart op slot is gegaan en ik in standje overleving modus ben gaan leven. Met het gevoel dat ik van alles verkeerd heb gedaan en doe, en alleen nog maar in me hoofd zit. Ik herken mezelf niet meer en daarom heb ik gisteren aangeven hier genoeg van te hebben. Ik wilde dingen willen aannemen en open willen staan wat men te vertellen had. Ondertussen heb ik het gevoel gekregen dat ik alleen maar gefaald heb in mijn leven. Ik hoefde niet te veranderen. Het was goed genoeg zoals het was. Ik moest ergens overheen komen met heel veel moeite maar dat was dan ook alles. Helaas is dat door dit soort dingen niet gelukt. Dat laatste is alleen maar erger aan me gaan vreten. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik hiermee aan moet en of ik hier nog wil zijn.

Wat een ander bij jou triggert is iets dat je in jezelf hebt afgewezen. Dat stukje mag je helen door jezelf te geven wat je zolang afgewezen hebt. Dat kun je alleen zelf doen.

Het gaat er niet om wat bij mij geteisterd is. Het gaat erom wat ik zelf nagelaten heb wat ik had moeten doen en niet gedaan heb. Dat is niet meer terug te draaien.

Getriggerd bedoel ik. Zoals ik het zie heeft het alleen maar negatieve gevoelens opgeleverd waar ik niks mee kan en ook niet ken van mezelf. Daarnaast word er blijkbaar ook nog iets verwacht van mij en moet ik maar veranderen. Waarin? Ik begrijp er serieus niks meer van. Het station vragen stellen ben ik gepasseerd met als gevolg dat niks me meer interesseert.

Binc,
Veel forumleden appreciëren je bijdragen enorm, daar ben ik zeker van ! Ze zijn zeer interessant.
Probeer niet te obsessief met iets bezig te zijn dat energie vreet van je, ook al is het goed bedoeld.
Zorg in de eerste plaats goed voor jezelf, geef jezelf wat ademruimte en laat je lichaam en je geest aansterken. dat doe je voornamelijk door met positieve dingen bezeig te zijn, dingen waar je energie van krijgt.
Meet jezelf ook niet altijd af tegen anderen, dat is compleet nutteloos.
Probeer de 80/20 regel te hanteren, dat wil zeggen, zorg 80% voor jezelf, goede voeding, ook voor de ziel !
Voldoende ontspanning, goede slaap.
De overige 20% besteed je dan aan je werk en je zal zien dat je in die 20% véél meer gedaan krijgt dan anders. Anders gezegd, positieve zaken, die voor jou goed aanvoelen moeten het leeuwedeel uitmaken van je dag, je leven, wat over is kan je gebruiken om iets proberen te veranderen.
Wat anderen van jou vinden zou van je af moeten glijden als water. Je enige referentiepunt ben jezelf en aan jezelf ben je verantwoording schuldig, niet aan anderen. Steek daar dan ook geen energie in.
Jouw mening telt evenzeer als de anderen.
Niet kwantiteit is van belang maar de kwaliteit van de kwantiteit :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan