Laat ik heel duidelijk zijn dat er geen sprake is van afhankelijkheid. Ik ben van niemand afhankelijk behalve mezelf en zie geen toegevoegde waarde in je opmerking. Dus ook niet van Mike of Herr Sens. Geen idee wie van de 2 je nu bedoeld omdat je 2 namen gebruikt. Eerlijk gezegd, ja, je plaatst dingen om te delen en voor discussie. Echter, ik zie de toegevoegde waarde van sommige opmerkingen niet in over wat de discussie nu is. Blijkbaar gaat het om de persoon en niet om het materiaal van die persoon die daarmee de beste intenties had. Het komt bij mij eerder over alsof zelfs daarin onderscheid gemaakt moet worden. De persoon is niet gemogen dus ook het materiaal van die persoon niet? De persoon is niet goed en pakt de dingen verkeerd aan dus is ook het materiaal niet oke? Zo lijkt het althans elke keer als de naam van Ramon voorbij komt. Het gaat niet om de persoon, het gaat mij om de feiten. Wat heeft dit met afhankelijkheid te maken? Ik zie die link namelijk niet. Voor mij persoonlijk is het een feit dat ik helemaal geen behoefte heb om andere mensen in een negatief daglicht te zetten. Daar kunnen anderen wat van vinden, prima! Ik heb er mijn bedenkingen bij. Ik was hier vanuit een bereidheid dingen aan te nemen en vanuit nieuwsgierig en interesse. Daarnaast om anderen wellicht te helpen met dingen. Dat dit resulteert in golf aan dingen die ik fout doe als ik zo een post plaats van die persoon begrijp ik niet. Voor mij is het genoeg geweest. Dat laatste gaf ik hierboven al aan. Ik zie namelijk de relatie in deze niet en heb geen zin om bij elk ding wat ik zie na te denken of het nu wel of niet oke is om te plaatsen.