WWG1WGA!

super-initatief ! hulde !
hoe meer aandacht dit krijgt hoe beter, verspreiden !
maakt ni uit of de opkomst massaal is of niet, als het vuur aan de lont zit
remember de klimaatmarsen, die zijn quasi ook begonnen met een paar mensen
zo gaat dat ..
en wij zijn nu al met tamelijk veel
hup hup , gaan met die banaan

200 demonstranten in Den Haag. Ondanks dat mensen niet voldoende afstand hielden geen arrestaties. Er waren vooraf heel wat mensen bang om wel gearresteerd te worden had ik gelezen.

https://www.nu.nl/coronavirus/6047702/ruim-honderd-mensen-bij-demonstratie-tegen-coronamaatregelen-in-den-haag.html

Ramon Walter was dus ook bij de demonstratie vandaag. Hij plaatste een video op Facebook. In tegenstelling tot wat NU.nl beweert liep het toch wel anders. Zie de video.

https://www.facebook.com/RamonWalter11/videos/1471259436387913/?t=1

Als je weet dat types als Ramon meeliepen weet je dat deze demo meer schade heeft toegebracht dan goeds.

Mike

Dat begrijp ik niet helemaal Mike. Hij laat alleen het tegendeel zien van wat NU.nl laat zien. In dat kader plaats ik ook deze video trouwens. Moet er verder nog iets achter gezocht worden? Het hadden toch net zo goed tientallen andere mensen kunnen zijn die deze video gemaakt zouden kunnen hebben en aanwezig waren? Misschien verschijnen er nog wel meer die het tegendeel laten zien van wat NU.nl beweert.

Ja, die bezwaren waren idd duidelijk. Ik zie alleen het verband niet tussen een video van die persoon of de instelling van die persoon. Maar goed, dat geeft verder niet. Ik zie het zelf los van de persoon die het geplaatst heeft.

In veel demonstraties lopen altijd wel een paar idioten en intriganten rond, of lui van de ADIV, dat is nu eenmaal zo. Het is een beproefde methode om demonstranten in een slecht daglicht te stellen. Hier moet ik Binc toch even bijtreden. Doet niets af aan het feit dat verzet en demonstraties absoluut nuttig en vaak nodig zijn. Na protest van de gele hesjes is Macron ook op bepaalde beslissingen MOETEN terugkomen. Je kan discussiëren over sommige methodes, dat is waar.
Het een signaal dat dit niet zomaar gaat passeren .. en dat op zich is een begin.
Ja, dat zal negatieve commentaren opleveren, maar de beste stuurlui staan aan wal, toch ?
Het is helaas gewoon zo dat met bloemetjes strooien in het verleden niet al teveel indruk heeft gemaakt op onze beleidsmakers als het gaat om sociale rechten, algemeen stemrecht, etc ..
De openbare omroep zal hen allicht zwart maken, maar het wordt nu voor de MSM een stuk lastiger om verzet dood te zwijgen en alleen propaganda te voeren. Al zijn het maar een paar mensen die nu ook uit nieuwsgierigheid de alternatieve media opzoeken, het kan een verschil maken en dat is de bedoeling.

Dankjewel voor de aanvulling Herr Sens. Je verduidelijkt wat ik wil zeggen met die video. Zoals ik zie, het hadden tig anderen kunnen zijn die de video gemaakt en/of geplaatst hadden kunnen hebben.
Gele hesjes had het ook kunnen doen. Ik ben benieuwd hoe de reacties waren geweest als ik geen naam vermeld had. Zoals gezegd, het ging om het commentaar welke Nu.nl gaf op hun site voor exact dezelfde demonstratie die compleet tegenstrijdig is tegenover wat burgers laten zien. Of dit nu een Ramon is of wie dan ook, dat maakt niet uit. Inmiddels heb ik wel begrepen dat de persoon waar het hier om gaat geen gemogen persoon is hier. doet dat verder iets af aan de feiten?
Het spijt me te zeggen, maar als dit soort dingen niet geplaatst mogen worden en het om de persoon zelf gaat weet ik niet meer wat mijn toegevoegde waarde nog is hier. Ik krijg al langer en vaker de indruk dat ik dingen plaats die niet oke zijn den bovenal verkeerd zijn. Daarom zie ik verder ook niet in wat ik als persoon nog toe te voegen heb. Ik heb geen zin om alleen over bloemetjes en bijtjes te praten en de feiten te negeren. Ik word om deze reden ook niet positiever en dat gevoel heb ik al langer. Voorlopig is het voor mij eerlijk gezegd even genoeg aangezien ik de verschillen in tegenstelling tot wat Herr Sens hier duidelijk maakt niet meer zie.

ben je afhankelijk van Her Mike zijn schouderklopje? Je maakt er te veel woorden aan vuil. Je post hier dingen om te delen, te laten checken en voor discussie. Als je niet 3 uit 3 hebt, so what. Blijkbaar kun je op dit moment niet genoeg relativeren. Zet wat helende muziek op en geef je zelf wat jij-tijd. Lees een fijn boek, blijf misschien een paar dagen weg, ... wat werkt voor jou. Je post enorm veel en blijkbaar zit je batterij wat laag in energie, hebben we allemaal wel eens last van. Opladen en door.

Mijn link naar de gates foundation en hun banden is gewist en ik heb hem niet uit mijn hoofd geleerd. Dus jammer Marijan en mike. Uit mijn hoofd stonden er 7/8 organisaties op het papier. 1 daarvan was de who, die weten we allemaal. Verder weet ik het niet meer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan