WWG1WGA!

Dat de dieren ziek worden, en daardoor de mensen die hen verzorgen: 'Terugkijkend op vijftien jaar RIVM constateert hij dat de sfeer er bepaald opener is geworden. Bij dit instituut maakte hij zijn carrière: van de controle van de bij het RIVM geproduceerde vaccins op ongewenste dierlijke virussen via de sectie monoklonale antilichamen naar de sectie immunobiologie. Hij ontwikkelde er 'iscoms', deeltjes van plantaardige herkomst die de door een vaccin opgewekte antistoffen-respons krachtig kunnen versterken.
Het resulteerde enkele jaren later in de oprichting van een bedrijf, Iscotec AB, in het Zweedse Uppsala [heet nu AdVet...]. Nóg produceert het voor de veterinaire markt, maar binnenkort zal het ook de markt voor vaccins voor mensen betreden. Osterhaus is er aandeelhouder en wetenschappelijk adviseur van.'

Knutselvaccins worden nasaal en oraal toegediend. Als ze dit "vaccin" koppelen aan bijvoorbeeld een mazelen"virus(/een DNA-/RNA-deeltje van) een varkenspok of een mazelen"bacterie", kan dit jarenlang goedgaan, tot het dier (of de mens!) blootgesteld wordt aan iemand of een dier met de mazelen; dan regaeert het lichaam overdreven heftig op de mazelen en komt er een paniekreactie van het lichaam: cellen nemen geen zuurstof meer op. Dikke mensen/vette dieren; het opgeslagen gif in de vetcellen komt plots vrij en je krijgt een totale plotse vergiftiging van het systeem. Theorie.

Vaccin = no go. Nu laait het onder ouders op over verplichte vaccinaties. In sommige landen doen ze dat op scholen zonder de ouders te informeren. Ik heb goed vertrouwen in de toekomst, maar mocht iemand dit doen bij mijn kinderen, snij ik ze de strot door. (Van de daders)

Ik lees bij Ron`s Facebook pagina dat mensen op de hoge frequentie reageren door meer vermoeid of niet fit te voelen. Ik merk dat nooit. Zou het ook andersom kunnen dat de aarde reageert op de frequentie van de mensen en je hierdoor leeg getrokken raakt?

Het schijnt dat ieder mens op zijn/haar eigen manier reageert op die Schumann frequenties. De een word moe, de ander emotioneel, sommigen merken weer niks etc... Ik heb het idee dat ik mezelf opgefokt voel op zo'n moment...

Kevin

Ik zit ook overal en nergens van alles te kijken/ lezen/ luisteren etc.

Waar ik mij zorgen om maak is dat er zo weinig concreet zichtbaar (niet via tell a vision ) maar in het echie te zien is van alle veranderingen.

Maw. bin laden is ook hoegenaamd terecht gesteld en direct uit eerbied voor zn geloof begraven ... de mannen die er bij betrokken waren zijn later in een helikopter omgekomen ...

Je hebt dus geen idee hoe die vork in de steel zit.

Ik heb al talloze keren gelezen dat bush sr/jr geexecuteerd waren, palosi, en noem ze maar op en toch ... nou ja zeg het maar.

Ik ben niet negatief, maar probeer wel met beide benen op de grond te blijven staan want er zijn zoveel facties die actief zijn al die jaren dat het mij volstrekt unreal is dat die nu opeens zomaar alles opgeven.
Anders gezegdt wat nu als de patriots/alliance opeens een van die facties is die zn concurent netjes heeft opgeruimd via een briljant plan wat the great awakening heet.

En dan nog want q zegt steeds dat alles bij the book moet, maar hoe ga je nu in hemelsnaam deze types die al deze gruwelijkheden berechten ...
Mi is er maar een oplossing, maar dat zal niet in een rechtstaat toegestaan worden ... dus zeg het maar.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan