WWG1WGA!

Als Rutte er ineens een stuk ouder en slechter gaat uit zien, dan weet ik zeker dat er iets gaande is in dit land, het is echt onnatuurlijk hoeveel jeugdigheid en energie deze man heeft!

Mike

kan iemand dit duiden, ralley Trump in Missisippie, waar je steeds op de achtergrond (achter Trump) namen ziet en mensen die in onze beleving al lang dood zijn, Elvis Presley, Freddy Mercury, Lady D, John Lennon met zijn Yoko Ono en veeeel meer.

Als Rutte er ineens een stuk ouder en slechter gaat uit zien, dan weet ik zeker dat er iets gaande is in dit land, het is echt onnatuurlijk hoeveel jeugdigheid en energie deze man heeft!

Mark Rutte heeft geen vrouw. Dat scheelt een hoop vermoeidheid. ?

Ik vind Rutte voor zijn leeftijd er vrij normaal uit zien eigenlijk. Qua innerlijk is hij idd erg actief en scherp, dat is wat opvalt.

Kevin

Die lady gaga is helemaal ziek in haar kop. Ik zag eens hoe zij tijdens een interview zich onrustig gedroeg en zonder pardoes ineens haar shirt uitdeed en met haar blote borsten het interview voortzette. Compleet de weg kwijt! Die is echt bezeten hoor, er zitten foute entiteiten in haar. Net als Hillary die heeft ook van die zeer verdachte trekjes met die ogen enzo, creep!

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=1CtVNAZ6km4&fbclid=IwAR16w5RfEqZf1y1w8CUDE-eKBFPPOx3xyLpUerqnhkjPst1ZIC7vru20zlo&app=desktop
va 11 min over kinderbruik gevolgd door wat ze met de resten van de kinderen doen. Die verwerker ze in hun eigen slachthuizen en leveren o.a. aan de mc d. Laten we hopen dat dat alleen in amerika gebeurt

https://www.watwasdieknal.nl/

In de Deurnse Peel, niet ver van Weert, is een heidebrand geweest. Op de heide bij Son en Breugel is ook een brand (geweest). Misschien heeft het niks met elkaar te maken, maar misschien wel.

Knal op dinsdag 21 april 2020, omstreeks 23:45 uur
Gehoord te: Weert, ..................... toon op kaart

Gemeld door: Bram te Weert
Knal rating: hard Oorzaak: onbekend
In de verte

Gemeld door: B te Weert
Knal rating: zeer hard Oorzaak: onbekend
Ik hoorde de knal en zag een licht flits. Mogelijk vuurwerk. Geen rook te zien klonk alsof het voor de deur was.

Gemeld door: Gubbels te Weert

Gemeld door: WNN te Weert

Gemeld door: RT te Weert
Knal rating: zeer hard Oorzaak: explosie
Zeer hard bij graaf Jacobstraat

Gemeld door: T.C te Weert
Knal rating: hard Oorzaak: onbekend
Was idd een voelbare zeer harde knal rond 2u snachts

Gemeld door: W. te Weert
Het was voelbaar.

Gemeld door: m te Weert
Knal rating: zeer hard Oorzaak: Vuurwerk tot kleine explosie
Zeer harde knal met lichtflits. Zwarte plek met kleine schade in het wegdek.

Gemeld door: E te Weert

Ik weet niet zeker of deze video al is gepost, redelijk recent in elk geval op YouTube. Rescue Mission Central Park and LA.

Eerder vandaag stond hier een bericht over bekende zangers die officieel zijn overleden, maar waarvan door sommigen wordt beweerd dat ze nog leven. Bijvoorbeeld Elvis Presley, Freddie Mercury en John Lennon.

Dit worden altijd "complottheorieën" genoemd, maar misschien kan het wel? Ze kunnen hebben gedaan alsof ze dood zijn om vervolgens na hun "dood" onder een andere identiteit verder te leven. Dat kan een manier zijn geweest om uit de satanistische muziekwereld te stappen.

In de Deurnse Peel, niet ver van Weert, is een heidebrand geweest. Op de heide bij Son en Breugel is ook een brand (geweest).

Hou er rekening mee dat het superdroog is nu en makkelijk branden kunnen ontstaan.

Kevin

een mijn aangelegd en nooit in gebruik genomen
https://www.demijnstreek.net/staatsmijn-beatrix/?fbclid=IwAR1uTAmvuF8lal7zEQAnI1MJSnd6qJf_U5EeTQiIT8CnG5pJBRf0FbbjTCc

https://www.ad.nl/binnenland/heel-herkenbosch-ontruimd-vanwege-grote-natuurbrand~a5745f05/?fbclid=IwAR2squLkLC0Df6aCE6MBRnCCy6vocbvFlvYMZ0N4jcK66tAfljXylo1Kvas

Ik denk dat we er een duidelijke aanwijzing hebben.

Geen mening van iemand op fb/twitter of een filmpje, maar feiten.

in de weerribben is ook brand. De brandweer moet er met een bootje naar toe. Ik denk dan ehm. Lekker laten branden, het stopt zo weer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan