WWG1WGA!

Over 5g zegt ze dat de huawei versie gebaseerd is op de 60hz variant die zeer schadelijk is en dat er een tesla versie is van 5g die dat niet is en gebaseerd op covVFe cobalt vanadium en iron
Verder dat trump een executieve order heeft getekend in het verbieden in het gebruik van - ik heb het goede woord niet vergeef me - delen van geaborteerde kinderen in vaccinaties. Wat mindblowing is dat de senaat daartegen heeft geprotesteerd .... hoezo Republicans als godvrezende types die staan voor het leven ...
Meer heb ik niet gekeken is wel de moeite waard en a
Ze heeft n vid op haar kanaal over 5g

Even een persoonlijke noot..
Ik heb mijn hele leven een goeie intuitie gehad maar ook een angst meegedragen soms heel zwaar soms wat minder, maar die een aantal x tot hoogtepunten zijn gekomen door extreme dissociatie of zelfs een psychotische aanval.
Ik heb de laatste 2/3 weken Dat deze angstlaag aan het oplossen is..En Dit voelt heel vrij. Wilde dit even mededelen.. want t heeft misschien te maken met de tijd waarin we leven. Ik begon dingen al te onderzoeken op mijn 20e en ben nu 40 , heb me zelf altijd een vreemde eend in de bijt gevonden, maar het begint zich nu om te zetten in vertrouwen in mezelf ?

Gaat het volgende week dan allemaal gebeuren? Zou wel zeer passend zijn, aangezien deze tijd van het jaar voor de satanisten bijzonder belangrijk is, met hun bloedoffers en andere demonische shit. Is vandaag het startschot van de tweede Amerikaanse Revolutie? The shot heard around the world?

Mike

Dank Debsy en Joke, misschien moet ik de volledige video toch maar gaan bekijken, alleen al omdat het zo'n mooie vrouw is!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan