WWG1WGA!

'Verbouwen' heeft ook zo zn grenzen je kan echt niet alles creeeren op de operatie tafel
Het blijft echter op zn minst interessant

Hier Madonna toen ze 7 jaar was. Ik zie toch echt een meisje.
http://www.topdesignmag.com/20-photos-of-celebrities-as-teenagers/

Of was er toen al het transgendervirus....

Dorothé

Van de patreon pagina van Ellaster:

Er zijn alleen al in de VS zo’n 200 DUMBS. De grootste is in Denver waarvan de ingang zich op het vliegveld zou bevinden en heeft de vorm van een swastika (hakenkruis). Het ondergrondse complex is velen malen groter dat de stad boven de grond. De DUMB heeft een doorsnede van 142 km, is velen lagen diep en in feiten 8 steden bovenop elkaar, inclusief een ondergronds meer, een park vol flora en fauna en een voedselvoorraad voor 150 jaar.

https://www.patreon.com/posts/is-er-licht-aan-35982619

Hier Madonna toen ze 7 jaar was. Ik zie toch echt een meisje.

Dit is een kind, en kinderen zijn niet volgroeid. Jongen, meisje kan van alles zijn... voor goeie aanwijzingen zul je de video eens moeten bekijken ;)

En overigens zijn er ook video's over Ariana Grande, en PINK!, en nog anderen... ook dat zijn tranny's. Van Pink wist ik het sws al. Bill Gates schijnt weer een vrouw te zijn, volgens mij had Mike die video eerder gepost.

Kevin

Hier een foto van Madonna voordat ze beroemd was... tis een vent, met brede schouders, grote wenkbrauwen, grote kin, grote nek met spier. Vrouwen hebben dat niet.

Kevin

@Kevin Die haarlijn in "omgekeerde U vorm" is vrouwelijk.
Grote wenkbrauwen, bijna iedere vrouw epileert tegenwoordig haar wenkbrauwen, wat je denkt dat normaal is, is niet altijd natuurlijk.

Op de tweede foto valt het licht vanaf links boven, er verschijnt er geen schaduw van een "brow ridge" op het voorhoofd. Het ontbreken van deze "brow ridge" duidt op een vrouwelijke schedel.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brow_ridge

Een vriendin van me ziet er ook grof gebouwd uit, ze is een stuk kleiner dan mij maar heeft grotere handen en flinke schouders, ook een lagere stem dan de gemiddelde vrouw, haar schedel (voorhoofd) is wel gewoon vrouwelijk.

Grote wenkbrauwen, bijna iedere vrouw epileert tegenwoordig haar wenkbrauwen, wat je denkt dat normaal is, is niet altijd natuurlijk.

Madonna heeft JUIST een brow ridge! Daar heb ik het juist over! Niet over het haar op haar wenkbrauwen! Bekijk eerst de video voor je oordeelt.

Kevin

Een zeer positieve update van Micha Kat:

https://www.facebook.com/dewaarheidsvinder/videos/705345046671351

Kevin

Waarom filmt Dinie haar laptopscherm? Waarom niet rechtstreeks de uitzending van Micha gebruiken, als hij zichzelf tenminste heeft gefilmd.

Ik begrijp iets niet:

De lockdowns zijn toch ingesteld door de “white hats”, om de bevolking te beschermen tijdens het opruimen van de Deep State?

Waarom zijn er dan Q-volgers, zoals Kat, die van de lockdown af willen?

Ik denk dat zowel de goede als de slechte kant van deze lockdowns proberen te profiteren. De goede kant wil de slechte kant opruimen. De slechte kant wil de vrijheid van de bevolking beperken.

Ik heb het idee dat voor de white hats het niet meer nodig is om lock-downs te hebben. Amerika gaat open, en diverse landen versoepelen al de maatregelen... ik heb ook ergens opgepikt dat de white hats nu de controle zouden hebben over Europese landen... Hoe het precies zit geen idee... Maar Rutte wil sws het "nieuwe normaal" doorvoeren, dus hij wilt dit wel lekker rekken, das duidelijk!

Kevin

Is het niet zo dat inderdaad de white hats het niet nodig hadden om lockdowns door te voeren. Dat uiteindelijk deze lockdowns zo schadelijk zijn voor onze psyche (eenzaamheid, angst), onze economische gesteldheid, onze vrijheid van meningsuiting (geen groepen meer, geen protesten) etc.

Dorothé

Korte upfate van SGT Report:

Zo kennen we Sean weer! Laten ee hopen dat-ie een klein dipje had en nu weer bij zijn positieven is gekomen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan