WWG1WGA!

Leuk! Marina Abramovic die virtueel een lekker gerecht komt koken? Yum. ?
Ik was altijd al een fan van Microsoft.

??

Minstens zo indrukwekkend is de preek van Pastor Robert Jeffress die President Trump vandaag heeft bekeken - boordevol gecodeerde boodschappen!

Mike

Ik plaats hier een bericht dat Bill gates mogelijk gearresteerd is. is er dan niemand die daar blij mee is?
dat is toch het hele uitgangspunt van Q? We willen toch af van die lui? Had iets meer enthousiasme verwacht eigenlijk.

Hoi joost, dankjewel voor je verduidelijking. Ik zat hier mezelf al helemaal te verkneukelen in de hoop dat dit echt zou zijn. Duidelijk ten onrechte dus. Dankjewel!

Ik kom verder nergens anders tegen over Bill Gates… Ben bang dat het een fake bericht is.

Nee, maar dit soort nieuws komt toch nooit als echte feiten naar buiten? Althans, zo begreep ik het. Als iemand in werkelijkheid gearresteerd is dan kan het ook nog zijn dat zoals in het bericht vermeld ze Corona hebben of in thuis isolatie zitten. Dat komt dan naar buiten maar in werkelijkheid is het anders. Of begrijp ik het nu niet?

Out of shadows is wel erg goed gemaakt zeg. Zelfs mn vriendin die nog niet eerder hierover gehoord had vond het geloofwaardig. Enige waar ze t niet over hebben is dat stofje uit t bloed. Dat maakt het misschien ook wat toegankelijker.

Misschoen goed om even onder de aandacht te brengen dat de hierboven door Joost geposte tweet van 3Days3Nights de eerste is van een draadje waarin hij de mogelijkheid bespreekt dat Bill Gates onder druk is gezet om zijn eigen graf te graven en velen met hem daarin mee te trekken:

Mike

En weer een actrice die de ernst van deze 'pandemie' moet weergeven:

Er lijkt wel geen hoop te zijn voor de spirituele redding va vrouwen, zolang ze zich voor het duivelse karretje laten spannen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan