Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zat er al een beetje aan te komen. Ook bij hem zag je de negativiteit regelmatig terugkomen. Het is een tijd van persoonlijke en collectieve waarheid. Je ziet telkens dat alles neerkomt op positiviteit/optimisme vs. negativiteit/pessisme. Oftewel: goed vs. kwaad. Niet dat mensen als NR e.a. per se kwaadaardig zijn maar ze zijn er nog altijd wel te gevoelig voor. Ook dit maakt onderdeel uit van The Great Awakening.
ik loopt gruwelijk achter op dit topic, daarom is het misschien dubbel:
-gedachte boris johnson knapt strak op van het anti-malaria medicijn
-zijn die vliegtuigjes op zoek naar tunnels of iets anders? volgens een getuig had zo'n cesnaatje een groen licht wat schijnt te duiden op dat het van een militair vliegtuig is
@marijan, die post was niet van mij. Ik vermoede wel allerlei codetaal, maar veel verder als dat was ik niet. Het is van de fb van Hans Huberts zie ik. Goede fb, goede reacties
Hij geeft aan dat Trump medicijnen naar BoJo heeft gestuurd, maar het zou gaan om andere medicijnen dan Chloroquine... Vraag me wel af hoe dat nou zit.
De 10 days of darkness waren dus 10 dagen geen post van Q. Er zijn weer nieuwe Posts geplaatst. https://qanon.pub/
Ik ben benieuwd hoe de media in Nl dit oppakt als het Pasen is geweest.