WWG1WGA!

Ja, zeker, maar ik denk dat de doorgehakte knoop deze week gaat komen, zoals Mike ook aangeeft.
Het is bijbels, symbolisch.

Dorothé

In Europa is het ook volop aan de gang, operatie GARGAMEL:

Dutch and US law enforcement authorities arrested the 32-year old DarkScandals’ admin on March 9, from Barendrecht, the Netherlands. The operation was supervised by Europol’s European Cybercrime Centre (EC3) in collaboration with law enforcement and intelligence agencies from the Netherlands, Germany, and the USA.

Now, there is another major breakthrough in Europol’s fight against online child abuse content. According to the latest press release from Europol, another globally operating network of child exploiters has been busted by law enforcement authorities from around the world. The gang network was spread in over 40 countries.

https://www.hackread.com/dark-web-child-abuse-gang-busted-15tb-files-seized/

oekranie, rook van onder de straat:
?s=20&fbclid=IwAR3bxHa9p1NzZXgulP6bRHOB6htF4VN_6N2N5xh130PeLDxlVjiBlK1MkH0

??????? Ik heb geen smart om te zien wat er dan gebeurt
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/2471107926552908/

nl fb pagina : https://www.facebook.com/groups/558126738153293/?multi_permalinks=559146738051293%2C559145501384750%2C559143314718302%2C559127118053255%2C559088461390454&notif_id=1585950815022486&notif_t=group_activity

poppen in het ziekhuis ipv echte patienten: &fbclid=IwAR2GqWGV-JWTz53gL6fGRwgTIJsijDteM0dmvb-MVL4BIWs984CmA0cJQd0

Het gebeurt wel degelijk overal ter wereld dus! De DUMBS en tunnels worden opgeruimd, maar de kinderen zullen aanvankelijk eerst alleen in Amerika te zien zijn, daar lijkt het nu op.

Mike

Volg Michael Pilarckzyk maar eens, ik luister nu naar een online training van hem live via Succesgids. En hij heeft het over Trump op een positieve manier, hij houdt zich er ook mee bezig, is positief maar realistisch. Heeft het ook over "dingen die we niet zien maar wel veranderen op de achtergrond".

Zwarte piet is afgeleid van zij Germaanse gedaanten als Hugin en Munin, de 2 zwarte raven van Wodan die op Sleipnir, zijn wit paard door de hemel kliefde en opdracht gaf aan zijn trawanten om door de schoorstenen van de mensen in de huizen te kijken of al die mensen en de kinderen wel braaf geweest waren in het jaar ..
De koekletterjes zijn de oorspronkelijke runen.
Sinterklaas is het feest van Wodan dat je terug ziet in Kerst met de santaclaus.
Deze 2 zijn één en hetzelfde maar de kerk heeft dit deels verplaatst aar 6 december om het wat gelijk te laten lopen met die mythe van die bisschop.

Voor de liefhebbers:

Zwarte Piet kan ook afstammen van het dodenleger van Wodan, en uiteraard gaat alles nog verder terug dan de tijd van de Germanen en deze tradities komen ook voor in niet-Germaanse gebieden, het gaat dus heeeeeel ver terug! Wie of wat nu de "echte" oorsprong heeft weet ik niet, maar ik denk dat alles te maken heeft met dualiteit: wit en zwart, en precies dat zie je terug in Nederland aan Sinterklaas en Zwarte Piet, de beste (tegenovergestelde)vrienden van elkaar die er maar zijn!

Kevin

Zwarte piet is afgeleid van zij Germaanse gedaanten als Hugin en Munin, de 2 zwarte raven van Wodan die op Sleipnir, zijn wit paard door de hemel kliefde en opdracht gaf aan zijn trawanten om door de schoorstenen van de mensen in de huizen te kijken of al die mensen en de kinderen wel braaf geweest waren in het jaar ..
De koekletterjes zijn de oorspronkelijke runen.
Sinterklaas is het feest van Wodan dat je terug ziet in Kerst met de santaclaus.
Deze 2 zijn één en hetzelfde maar de kerk heeft dit deels verplaatst aar 6 december om het wat gelijk te laten lopen met die mythe van die bisschop.

Voor de liefhebbers:

Zwarte Piet kan ook afstammen van het dodenleger van Wodan, en uiteraard gaat alles nog verder terug dan de tijd van de Germanen en deze tradities komen ook voor in niet-Germaanse gebieden, het gaat dus heeeeeel ver terug! Wie of wat nu de "echte" oorsprong heeft weet ik niet, maar ik denk dat alles te maken heeft met dualiteit: wit en zwart, en precies dat zie je terug in Nederland aan Sinterklaas en Zwarte Piet, de beste (tegenovergestelde)vrienden van elkaar die er maar zijn!

Kevin

tunnels in finland gemaakt door het leger: &fbclid=IwAR2GqWGV-JWTz53gL6fGRwgTIJsijDteM0dmvb-MVL4BIWs984CmA0cJQd0

youtube ondergrondse tunnels nederland

Zou het trouwens nog steeds nodig zijn om een voorraad voedsel en water in huis te hebben? Aangezien de 10 days of darkness anders uitpakken dan we hiervoor dachten?

Kevin

Naïef,

tunnels in finland gemaakt door het leger: &fbclid=IwAR2GqWGV-JWTz53gL6fGRwgTIJsijDteM0dmvb-MVL4BIWs984CmA0cJQd0

youtube ondergrondse tunnels nederland

Jou bericht bevat hetzelfde filmpje over die eerder geplaatst werd met een pop. Is dit wel de video die je bedoelde of heb je de verkeerde geplaatst?

Ik wil dit lijntje hier niet vol plaatsen met mijn hobby. Maar toch nog een laatste vraag. Anders bij meer interesse kunnen we door naar het topic spiritualiteit.
Mijn vraag aan Kevin en Herr Sens:
Hebben jullie aanraders van boeken, liefst Nederlands en Duits, maar Engels mag ook, dan zoek ik of het in het Nederlands of Duits ook vertaald is.

Dorothé

More arrests and rescues are expected globally as police in over 40 countries examine the intelligence packages compiled by Europol and information from the Belgian Federal Judicial Police.

https://www.europol.europa.eu/newsroom/news/90-suspects-identified-in-major-online-child-sexual-abuse-operation

Ik wil dit lijntje hier niet vol plaatsen met mijn hobby. Maar toch nog een laatste vraag. Anders bij meer interesse kunnen we door naar het topic spiritualiteit.
Mijn vraag aan Kevin en Herr Sens:
Hebben jullie aanraders van boeken, liefst Nederlands en Duits, maar Engels mag ook, dan zoek ik of het in het Nederlands of Duits ook vertaald is.

Wild Geraas, en Zwarte Sinterklazen van Arnold Jan Scheer zijn 2 boeken die zeer kan aanraden wat betreft de geschiedenis van Sinterklaas/Kerstman/decemberfeesten... Verder heb ik niet echt boeken over tradities van natuurvolkeren of spirituele symboliek... Ik lees door de jaren heen vooral her en der allerlei dingen, maar het is idd soms lastig om echt aan goede informatie te komen.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan