WWG1WGA!

Is Lucifer een creatie van God? Als we de bijbel mogen geloven is het een afvallige die uit Gods gratie is gevallen en zich sindsdien tegen God keert. Alles wat leeft en bestaat is een creatie van God, maar God heeft ons de gave van vrije wil gegeven (dit is waarom we NIET passief aan de zijlijn moeten gaan staan!) en deze is voor goed of kwaad in te zetten. Lucifer is een test voor de mensheid: blijven wij eeuwig in een verkrampt angs- en schuldbewustzijn zitten of bevrijden we ons van deze bewustzijnstirannie en gaan we werkelijk evolueren/ascenderen? Het grotere plan hierachter weet alleen God, dus ook daarvoor geldt: trust the plan, maar ga niet op je luie kont zitten!

Mike, onze vrije wil is inmiddels tot op zeer grote hoogte wel afgenomen door al dat kwaad.
Vrijheid om gewoon te leven is er niet bij. Verborgen slavernij van buitenaf waar mensen momenteel in gevangen zitten. Ik begrijp dat daarom Q er is. En dat is de bedoeling van geloven in Q.
Daar hoeven geen bewijzen voor te zijn zoals Alan steeds beweert met de letterlijke bijbel in de hand.

Ik heb de laatste dagen geprobeerd om te lezen hier. Er komt erg veel info voorbij wat ik niet kan bijbenen.
Maar voor mijn beeldvorming, is het nu de bedoeling om dit verhaal over lucifer aan anderen uit te leggen? Dat word best ingewikkeld denk ik.

Ik onderzoek niet te veel van hier, want het verwart en je gaat tollen, alles wordt blind aangenomen, ook al spreekt het het elkaar of het origneel idee volledig tegen, je weet niet wie je gelooft.
Is pizzagate werkelijk waar of laster propaganda?

Is het leven voor jou dan gebaseerd op alleen bewijzen? Het enige wat je bewijst is dat je niet open staat voor een andere kant. Je hanteert nu alleen westerse religie. Maar er zijn zoveel religies. Allemaal opnieuw geschreven. Dan heb je ook nog de oosterse religies. En naar mijn mening komt dat het meest overeen met de waarheid.

misschien dat ik iets mis in de tekst of ik lees niet goed, maar Kaan vermoordt Abel en er is dus een satanische bloedlijn, via Kaan. Abel is dood en hoe zijn wij dan gekomen, de Goddelijke bloedlijn of had Abel al kinderen toen die vermoord werd?

tenzij Adam nog meer kinderen had verwekt bij Eva hou ik het op een creatie van God/kracht of welke naam je er ook aan wil geven.

Mike, onze vrije wil is inmiddels tot op zeer grote hoogte wel afgenomen door al dat kwaad.

We geven politici onze stem, de cabal vertelt ons wat ze van plan zijn in o.a. films/tv-series. Dus voor hen, stemmen wij in met hun plannen uit vrije wil. We doen het zelf, ze hebben ons immers 'geinformeerd'.

Joost

Ja, mee eens. Voornamelijk de mensen die zichzelf niet informeren kiezen dan voor het kwaad jammer genoeg.

Die 10 days of darkness gelden toch niet alleen voor de VS? Even ter verduidelijking? Ik had namelijk vandaag een gesprek met iemand (over Q) en die beweerde dat het alleen om de VS ging. Als Trump hier op tv verschijnt zal toch bijna niemand het begrijpen en misschien niet eens kijken, zei ze. Volgens haar is Trump nu vooral bezig met Amerika en volgt de rest misschien later.Daar zal dan inderdaad dagenlang alles platliggen geen tv,radio internet e.d maar hier zullen wij dat nog niet merken.

Nee is toch niet zo?

Via de FB pagina van Dienie Kars kwam ik een bericht tegen van haar die ze van ene Rinus Verhagen heeft overgenomen... Geen idee wie dat is... Maar hij zegt het volgende:

Sehr belangrijk Mitteilungen️
Met het verzoek om ze via alle beschikbare communicatiekanalen en sociale platforms te sturen naar buren, collega's, kennissen, vrienden en familieleden weiterzuleiten
Wie voor de komende drie weken tot Pasen (reïncarnatie) met grote waarschijnlijkheid weiter
1 laatste week van maart:
- Oplegging van de landelijke optimale avondklok
- Uitgebreide beperking van de onlinehandel (met uitzondering van levensmiddelen, huisdiervoer, geneesmiddelen)
- Beperking en toewijzing van alle brandstoffen aan particulieren en bedrijfsvoertuigen (met uitzondering van alle hulpdiensten)
- Verschillende opties ...
2de eerste week van april:
- Volledige stopzetting van de online handel
- Verbod op het openbaar vervoer van (vuurwapens) ook voor WBK- en wapenvergunningenhouders (met uitzondering van Bundeswehr en MP)
- Uitgebreide sluiting van tankstations, eerst 's nachts en (later) overdag, en brandstoftoewijzing alleen aan hulpdiensten (gewapende bewaking van de tanks)
- Volledige stopzetting van de algemene postdiensten, het vervoer van pakketten en goederen (met uitzondering van geboorte-, nood- en overlijdensdiensten)
- opties...
3de Heilige Week (circa = "pijn") voor Pasen:
- Volledige sluiting van alle financiële instellingen
- Volledige uitschakeling van geldautomaten, bankterminals, betaalkaarten, NFC en online bankieren
- Sluiting van alle (!) winkels en apotheken met uitzondering van de hulpdiensten met militaire bewaking
- Absoluut verbod op de toegang tot en de volledige militaire bewaking van alle neuralgische plaatsen en infrastructurele objecten (vliegvelden, spoorwegstations, elektriciteitscentrales, gaswerken, waterwerken, wapen- en explosieveilige opslagplaatsen, tunnels, bruggen, sluizen, kerncentrales, etc., inbeslagname van alle relevante wagenparken
- Volledige avondklok voor personen en dieren (behalve voor de hulpdiensten)
- Uitroepen van de militaire noodtoestand
- Ontkoppeling van mobiele telefoon- en dataverkeer (met uitzondering van noodhulpdiensten)
- Gedeeltelijke uitschakeling van het internet op het belangrijkste knooppunt Frankfurt)Main
- Openbaar ontslag van alle staatsregeringen en -parlementen
- Ontslag van de Bondsregering / Ontbinding van de Bondsdag
- Gedeeltelijke stroomuitval is mogelijk
- Ratificatie van de implementatie van de wereldwijde goudstandaard in het GESARA- SYSTEEM door de ondertekening van de POTUS
- Informatie van de wereldbevolking over alle misdaden tegen het humanisme door de kabinetten via TV, radio, internet en de (SHAEF/SMAD-PRESS)
- opties...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2632438383638513&id=100006171316425

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fwaarheidsvinder%2Fposts%2F10158232264364939&width=500" width="500" height="260" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

Weet iemand hier meer van? Valt deze informatie te controleren en te bevestigen?

Kevin

https://www.neonrevolt.com/2020/03/25/these-people-are-sick-qanon-confirms-coronavirus-as-a-chinese-bioweapon-greatawakening-neonrevolt/

Tim

Tja, zo gaat dat. Als Timmerflans en co. maar blijven luchtfietsen voor een veel te hoge beloning en de EU daarmee uitgehold wordt wordt de EU een makkelijke prooi. Of Rusland en de USA het beste met Europa voor hebben? Ik hoop het. We hebben het materieel over het algemeen nog wel goed, maar het wordt in hoog tempo minder. In cultureel en maatschappelijk opzicht zit de rot er al flink in. De samenbindende factoren zijn ons onderhand ontvreemd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan