WWG1WGA!

Ik probeer de theorie van Alan te volgen. Maar sorry, ik begrijp het niet.
Als ik Mike zijn reactie lees dan denk ik dat Alan in Trump en/of Q de duivel ziet?
Beest staat in dit geval voor de duivel die weer voortgekomen zijn uit gevallen engelen?
Zoiets?
Dat laatste is ook iets waar ik me niet in vinden kan.
Want dat wil dus in werkelijkheid zeggen dat God helemaal niet perfect is omdat ie een paar foute figuren heeft geleverd waar de duivel vandaan kwam.
Lastig te volgen als ik eerlijk ben.

Ik onderschrijf dit. Die truc word al eeuwen gebruikt. Ben je ziek ? straf van God. Ben je arm ? straf van God. Zit je gezondheid niet mee ? straf van God etc .. Leuke God hé ?
Nu zijn ze terug maar hebben ze het in een nieuw jasje gestoken, mensen wilden niet meer zo mee met die Goeie God van vroeger..
Ben je ziek ? jammer, karma. Ben je arm ? jammer, slecht karma.
Allemaal je eigen schuld ! Je bent al zondig geboren ..
Enz ..
Zit je in de puree ? geen nood, de verlichte meesters komen je redden !
Maar zelf moet je zeker niet teveel doen, dat wordt allemaal voor je geregeld !
Wordt je geslagen ? Niet aantrekken joh, keer je andere wang toe en alles is opgelost.
Gezondigd ? Geen probleem, ga biechten en alles is vergeven en vergeten !
Handig toch ?
Vertaald naar nu : ontzeg je alles, je hebt je kleinkinderen onteerd, boete doen, geen auto meer, geen luxe, niet meer op reis gaan hoor, denk aan het klimaat .. enz ..

Zeggen mensen dat serieus? Is dat niet net zoiets als dat men zegt, het zal me lot wel zijn? Iets waarover ik zelf ook niet helemaal uit ben of het lot in sommige opzichten nu wel of niet bestaat.

Deel 1 tm 3 van Jannet Ossebaard over COVID19

1
2
3

Voor de Factsforum volgers geen nieuws overigens maar wel een helder overzicht van de ontwikkelingen.

Deel 1 tm 3 van Jannet Ossebaard over COVID19 staan nu online.

1
2
3

Voor de Factsforum volgers geen nieuws overigens maar wel een helder overzicht van de ontwikkelingen.

Deel 1 tm 3 van Jannet Ossebaard over COVID19 staan nu online.

Klik voor haar YT kanaal.

Vanmorgen. had ik hier nog een vraag gesteld over de kleuren die de id nummers hebben in de q posts.
Hebben die kleuren enige betekenis? En zo ja, wat zegt dit dan?
Leuk om Q te volgen, maar ik vraag me af waar de info vandaan komt om deze verbanden te kunnen leggen?

Wat is jouw fascinatie toch voor die kleuren? Die hebben geen enkele berekenis. Kunnen we nu weer verder?

Mike

Nou, ik dacht omdat er zoveel verschillende kleuren waren dat ze wellicht bij een persoon horen ofzo. Dus vandaar de vraag. Ik begrijp dus dat het geen waarde heeft. Fijn om te weten. Dankjewel. Dan hoef ik er verder ook niet meer naar te kijken.

260k gebruikers in chatroom van Telegram die met elkaar vieze plaatjes en video’s uitwisselen. Telegram

Het gaat de goede kant op voor wat betreft het oprollen van pedo netwerken.

De vijand die wij als voltallige mensheid bestrijden is niet menselijk. Het is een hybride soort die het dode DNA van Lucifer in zich draagt. De satanische (aardse) tak hiervan dient te worden uitgeroeid, deze bloedlijn mag zich NOOIT MEER voortplanten! Hun meester Lucifer is niet aards en kan simpelweg bestreden worden middels The Great Awakening. Er is GEEN atheistische vorm van ontwaking mogelijk, want dan mis je de spirituele component die nodig is en zul je altijd vatbaar blijven voor de foute Luciferiaanse energie. Je hoeft je echter ook niet aan te sluiten bij bestaande of toekomstige religies.

Ik vraag mij af: Wie of wat is Lucifer/duivel precies? Ik had altijd gedacht dat het iets onstoffelijk is... Of is het een fysiek wezen? Aangezien de eliten DNA van Lucifer zou hebben... Hoe moet ik het zien?

Kevin

Houd die gedachte vast, Kevin. Ik ben momenteel bezig met een samenvatting van een eerder geposte video van Chuck Swindoll, die dit op zeer inzichtelijke wijze uiteenzet. Dit is meer werk dan ik had gedacht. Ik ben nu ong. halverwege, morgen ga ik verder.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan