WWG1WGA!

Zou mij niet verbazen, edwin!

Mij ook niet. Ik ben geen waarzegger, maar ik heb wel al een paar dagen het idee dat er iets groots staat te gebeuren.
1. De situatie bij de grens tussen Griekenland en Turkije,
2. Corona,
3. Militaire oefeningen,
4. Sinds 9 februari minstens windkracht 6 aan de kust: "The Storm"?

Dat hele Corona verhaal vond ik al nep. Het kan inderdaad een rookgordijn zijn om militaire acties te verbergen. Iedereen houdt zich bezig met Corona en de militairen kunnen ongezien hun gang gaan.

Eind januari publiceerde Enoch het volgende draadje, dat ik hier toen ook heb gepost:

?s=19

Hierover schreef ik het volgende:

Zoals we inmiddels weten wees QAnon ons reeds op 26 december 2017 op het feit dat George Washington op 26-12-1776 met zijn manschappen de Delaware-rivier overstak in zogeheten Durham-boten. Nu weten we dat dit niet alleen een verwijzing was naar de Revolutionary War (QAnon is de Second American Revolution) maar ook naar John Durham die door Jeff Sessions benoemd was op dezelfde dag dat Q begon te posten, op 28 oktober 2017.

Waarom was het oversteken van de Delaware zo’n beslissend moment in de strijd? Omdat die nacht George Washington en zijn mannen de ‘Hessian forces’ in de pan wisten te hakken. Dit waren Duitse huursoldaten, ingehuurd door Adam Weishaupt, de uit Munchen afkomstige en door de Duitsers verdreven leider van de Illuminati. Dit was dus ook een strijd binnen de Vrijmetselarij, waarin Weishaupt maar ook Albert Pike de satanische kant vertegenwoordigden. Het Amerikaanse experiment in zelfbeschikking mocht niet lukken, want dit zou anders een lichtend voorbeeld vormen voor de rest van de vrije wereld.

Inmiddels heeft Enoch de volgende tweets toegevoegd aan zijn draadje:

?s=19

?s=19

?s=19

Maar lees het gerust in zijn geheel, er is een reden waarom Twitter dit liever niet onder de aandacht brengt!

Mike

Ik ben geen waarzegger, maar ik heb wel al een paar dagen het idee dat er iets groots staat te gebeuren.

Bekijk de plaatjes in deze tweet van Trump:

?s=19

Wat doet dat plaatje van een STORM daar rechts?

Mike

Er is geen “Plan B” meer, er op, of eronder. “That’s it folks”

De onzekerheid, de tegenstrijdigheden, de hoop, al de emoties die anderen in mijn mailbox dumpen, de links naar websites van schrijvers die “Q” niet volgen, maar die een -uitzonderlijk- stuk geschreven heeft, of ik daar naar wil kijken en er mijn licht over wil laten schijnen?

IK GA ER -nu- MEE STOPPEN.

Vertrouwen hebben betekend dat je niet alles hoeft te weten om een gedegen beslissing te nemen, om vertrouwen te hebben, en ook, … om je vertrouwen niet meer te laten ondermijnen door een ander.

Al die tijd dat je dit alles wist werd ook duidelijk dat je ook vrij machteloos stond in dit gehele verhaal. Dat was tot oktober 2017 toen je langzaam binnen getrokken, geloodst werd in de wereld van “Q’. Stap voor stap en al snel kreeg je hoop en vertrouwen.

Er is GEEN plan A
Er is GEEN plan B

ER IS UITSLUITEND PLAN ‘Q’

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/12/er-is-geen-plan-b-meer-er-op-of-eronder-thats-it-folks/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.592
Leden
8.685
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan