WWG1WGA!



Jaren geleden zou ik hebben geroepen: POLITIESTAAT! Nu ben ik er klaar mee. Dit agitprop-tuig moeg van de straat geveegd worden en het maakt me niet uit of daar doden of gewonden bij vallen!

Mike
 
Ttdn02xx9yof4iy8ympuktdgmachfrl2s.jpg


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.039
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan