WWG1WGA!

@fatsnotbad

Mijn excuses, ik wil uiteraard niet de forum lay-out om zeep helpen. Ik zal er rekening mee houden want ik had inderdaad vanaf de tablet de post geschreven.

Net nu hier in Spanje op TV : The Thing

merk op dat er hier de laatste tijd veel films en docus of onderzoeksprogrammas te zien die verband houden met allerlei zaken hier, zoals bv die film, The name of the rose, onderzoek naar ZusterFlor en gyneacoloog Vela Vela die meer dan 3000 kinderen verkocht hebben enz

Die jenny haniver komt exact overeen met een zeemonster dat in een suske en wiske-album voorkomt .. een exacte kopie, toch heel bizar vind ik dat .. de komieke coco geloof ik

@Charza

Als ik mij niet vergis heeft Wilders een tijd in Israël gezeten maar daar wilde hij niets over kwijt toen hem daarnaar gevraagd werd .. Los daarvan, vind ik zijn anti-Islam betoog toch heel wat rake punten bevatten, dit gezegd zijnde

maar die Israël connectie is toch opmerkelijk .. Heel Nederland is ervan doordrongen .. Op Schiphol staat een hele veiligheidsafdeling, compleet met de taal en dus onleesbaar voor de gemiddelde Nederlandse agent, van die mannen ..

ook nog; "Bijlmermeer" .. iemand ? die connecties gaan héél ver, daar ben ik zeker van

komt daar nog bij dat heel wat joodse namen prominent aanwezig zijn in het politieke landschap, de "Cohen" bijv. en zo zijn er nog veel, heeft te maken met hun aanwezigheid vermoed ik ten tijde van de gouden eeuw, toen ze in neerstreken in Amsterdam .. (uit .. Antwerpen !)

T003rzfi1gfl2zrmvg7h4z8vortlk912e.jpg

Hier in NL ook. Christentje pesten. Een onderneming wordt gezien als 'essentieel voor de economie', een kerk niet.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan