WWG1WGA!

Ik heb de locatie van de aardbevingen in Nevada nog eens op de kaart bekeken. Deze bevingen waren toch niet in de buurt van Area 51. Op deze kaart is te zien hoe groot het gebied met militaire locaties in Nevada is. De aardbevingen zijn allemaal nog ten westen van Esmeralda County, linksboven op de kaart. Ik betwijfel of Area 51 is vernietigd.

T9qy84d3gkow200cox0t21jd2vi8qeqcx.jpg

Weer een video van: 3 to 5 D. In het begin gaat ze uitgebreid in waarom ze david icke niet vertrouwd en wat zijn doel is en ook van jones. De rest van de video is minder interessant

nog een video van haar
in de 1e 10 minuten ofzo gaat ze de hele tijd over 3D en 5 D, daarna wordt het interessant. Op 25 min. heeft ze het over obamagate

als het niet met jou resoneert, prima toch. Daar ging het eerste deel over ;), dat melde ik al, zodat je dat kunt skippen. Met al die video's hier vind ik het wel fijn als er wat begeleidende info bijstaat. Dan selecteert wat makkelijker voor welke je wel wilt zien.
Ik vind haar wel goed, ze geeft een soort samenvatting van wat hier ook vertelt wordt, met wat eigen inzichten.
Oh en Mike, ze trekt over icke de zelfde conclusie als jij, hij is nooit positief over Trump, komt niet met oplossingen. En dat vond ze verdacht. Afijn Icke is er om aandacht te geven aan reptelians, zodat dat in ons bewust zijn zit en alle lieve drakenfilms zijn er om te zorgen dat we er positieve gedachtes bij hebben. De chemtrails zodat ze de lucht hier beter vinden, hun houden wel van wat gif. Een die 500 milj mensen van de guidestones zijn er om mee te paren en als voedsel voorziening. Toch weer even mooi wat punten verbonden.

???

Volgers van de QAnon-complottheorieën geloven onder meer dat een schaduwregering de Amerikaanse president Donald Trump wil ondermijnen.

https://www.nu.nl/tech/6052927/google-verwijdert-apps-rond-complottheorieen-van-qanon-uit-play-store.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan