WWG1WGA!

Binc, Herr Sens,

Wat er wordt geschreven over dat informatie niet wordt gelezen door "normies" dat herken ik.
Zelfs korte filmpjes van 5 minuten worden niet bekeken. "Geen tijd voor". Maar wel tijd hebben om een hele avond op de bank te zitten en naar Netflix te kijken.

Binc, Herr Sens,

Wat er wordt geschreven over dat informatie niet wordt gelezen door “normies” dat herken ik.
Zelfs korte filmpjes van 5 minuten worden niet bekeken. “Geen tijd voor”. Maar wel tijd hebben om een hele avond op de bank te zitten en naar Netflix te kijken.

Geen energie insteken. Ik heb zo'n broer die zich 'zorgen' maakt om mij, oftewel hij neemt me niet serieus. Want ik lees teveel conspiracy-rotzooi. Jammer voor hem, hij zoekt het maar uit.

Joost

Ik hoor uit diverse hoeken dat er een 3 days of darkness zou komen in de laatste 3 dagen voor 10 april. Weet iemand hier meer van?

Kevin

Ik hoor uit diverse hoeken dat er een 3 days of darkness zou komen in de laatste 3 dagen voor 10 april. Weet iemand hier meer van?

Afkomstig van David Wilcock, die ik persoonlijk niet serieus neem.

Mike

Daar had ik hier een paar dagen geleden een video over geplaatst van iemand die dit ook zei. Volgens mij heb ik gisteren ook een paar berichten daarover voorbij zien komen. Wie weet hebben ze de arrestaties al zo goed voorbereid dat dit in 3 dagen geregeld is iplv 10.
Krijgen we dan deze week gewoon nog een dotcom radio uitzending?

Begrijp ik het goed dat de 10 days of darkness' wellicht een andere betekenis had dan 10 dagen geen internet? Dat het gaat om de bevrijding van de kinderen uit de ondergrondse bunkers? Het lijkt er nu op dat die kinderen bevrijd gaan worden (geluidsfragment wat Edwin hierboven plaatste). Dat de boten in de buurt zijn afgemeerd om te kinderen straks te kunnen helpen? Zo ook met de tenten?

Laten we hopen dat deze arme stakkers snel bevrijd gaan worden en vervolgens gedeprogrammeerd kunnen worden.

Deze video lijkt belangrijke info te bevatten, ik moet het zelf nog gaan kijken maar plaats hem alvast:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=6SLDk7V1CPY&feature=emb_logo

interessante video Medusa
je moet een beetje door het klassieke Amerikaanse bijbeldenken heen kijken maar zeker interessante info

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan