WWG1WGA!

Reactie onder de video:

Q references the movie Dark Legacy in the lower right screen. There are 2 versions...the first is about JFK assassination. The 2nd is about JFK Jr. I've watched both many times and they're both excellent.

Mike, je schreef:
Het wordt tijd dat de mensheid beseft dat we een gezamenlijke vijand hebben en dat zijn [ZIJ]. Het is een eeuwenoude vijand en je moet je afvragen of deze wel menselijk is.
En dat is zoals ik er al jaren over denk. De macht moet weg bij lieden die niet het beste met de mensen voor hebben en dat ook kunnen waarmaken. In de grondwet staan onder meer onze rechten beschreven, maar wel met een voorbehoud: de overheid kan ze altijd naar eigen inzicht intrekken. Die grondwet kan dus bij het oud papier als je ziet dat die overheid nu zelf de misdadiger is. In feite betekent dit dat revolutie het enige is dat het tij kan keren. Hoe motiveer je een Nederlander?

Gerard, ik weet niet of je mij gped hebt begrepen. De vijand die wij als voltallige mensheid bestrijden is niet menselijk. Het is een hybride soort die het dode DNA van Lucifer in zich draagt. De satanische (aardse) tak hiervan dient te worden uitgeroeid, deze bloedlijn mag zich NOOIT MEER voortplanten! Hun meester Lucifer is niet aards en kan simpelweg bestreden worden middels The Great Awakening. Er is GEEN atheistische vorm van ontwaking mogelijk, want dan mis je de spirituele component die nodig is en zul je altijd vatbaar blijven voor de foute Luciferiaanse energie. Je hoeft je echter ook niet aan te sluiten bij bestaande of toekomstige religies.

Voor wat betreft je revolutie en het verscheuren van de grondwet, dat is NIET wat ik voorsta en ook niet waar de QAnon-beweging om draait. Het gaat juist om law and order, maar dan wel met een overheid die werkt voor We The People. Doet zo'n overheid, dan niet, dan mogen zij aan de kant en niet de grondwet. Sterker nog, dat zou in de grondwet mogen worden opgenomen, compleet met het recht op wapenbezit zodat burgers zich kunnen weren tegen een tirannieke overheid.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er bij jou communistische, anarchistische en atheistische sympathieen heersen. Dit is precies wat ik bedoel. De duivel is grenzeloos en wetteloos, de hogere mens respecteert en stelt grenzen. Vrijheid is NIET 'do as thou wilst shall become the whole of the law', vrijheid is rekening houden met elkaar in een constructieve en positieve, geordende samen-leving!

Mike

Q references the movie Dark Legacy in the lower right screen. There are 2 versions…the first is about JFK assassination. The 2nd is about JFK Jr. I’ve watched both many times and they’re both excellent.

Ik ook. Deze twee docu's zijn al best wel oud, maar ze hebben jaren geleden diepe, diepe indruk op mij gemaakt. Ik zie dat ik op 11 november (11-11!) 2015 beide delen op dit forum heb geplaatst in De relatie tussen mensen en varkens, post #141813. Door een software-fout kan ik echter niet rechtstreeks naar de desbetreffende post linken, want dan springt-ie automatisch naar de allereerste post van de topic. Daarom hier beide delen nog even, speciaal voor jullie - kijk en huiver!

Mike

Mike, ik haal dit even aan:
"Vrijheid is NIET ‘do as thou wilst shall become the whole of the law’, vrijheid is rekening houden met elkaar in een constructieve en positieve, geordende samen-leving!"
m de vertellen dat ik daar precies zo over denk, je hoeft je dus geen zorgen te maken. Een goede grondwet is belangrijk, maar de huidige is vuilnis.
Belangrijk is dat we die grondwet samen opzetten, dus dat het de grondwet van, en niet voor, het volk wordt. De mogelijkheid om de regering af te zetten is ene goed idee en wapenbezit wellicht zo gek nog niet, maar daar is wel de voorwaarde voor nodig dat we leren anders met elkaar om te gaan, inderdaad saamhorigheid, je weer verbonden voelen in cultuur en land, en met alle ruimte voor het individu om tot bloei te komen op een manier die bij het individu past, voor de echte briljanten is school vaak een hindernis.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan