WWG1WGA!

Je zegt dat je klaar bent met mensen die in de weerstand schieten. Ik ben er daar 1 van begrijp ik.
Die weerstand is gebaseerd op het feit dat sinds jou feminisme topic ik helemaal mezelf niet meer voel. Alsof ik alleen nog maar overal over na moet denken. Alsof ik vecht tegen mezelf van iets of iemand die ik helemaal niet wil zijn maar blijkbaar onbewust wel was. maar het had geen naam voor mij. Ik ben in gevecht over mezelf en me omgeving, de mensen om me heen. Blijkbaar moest ik me bewust worden van iets waar ik hele grote moeite mee heb. Zowel met het bewustzijn over mezelf terwijl dit blijkbaar altijd vanuit een onderbewust programma ging zonder dat ik het zelf in de gaten had. Daarnaast over de buitenwereld waardoor ik zelf naar de buitenwereld toe niemand meer vertrouw. Mezelf vanaf dat moment dagelijks afvraag, doe ik dit nog wel goed, doe ik dat nog wel goed, zie ik het wel goed, wat deed ik fout, heb ik überhaupt wel iets goed gedaan? Welke intentie hebben de mensen om heen eigenlijk met mij. Welke persoon kan ik wel vertrouwen, welke niet?
ik heb geen idee wat het is, maar vermoedelijk dat ik mezelf zo kut ging voelen vanaf dat moment ergens dat ik vanuit een oud trauma leef welke ik tot op de dag van vandaag niet ongedaan krijg en al helemaal niet vanaf het moment dat ik de waarheid weet over mijn ouders terwijl het daarvoor al kut voelde. Het zijn dus meerdere dingen. Het resultaat was en is nog steeds dat ik geen behoefte meer heb om überhaupt nog mensen toe te laten. Blijkbaar kan ik niet meer leven vanuit het onderbewuste. Inmiddels twijfel ik anderhalf jaar lang aan alles. Ik ben helemaal klaar met dat denken over realiteit en mezelf afvragen wat ik fout doe of nog goed doe.
Mijn psycholoog heeft een poos geleden gezegd dat ik 1 of andere test moet doen omdat ze vermoed dat ik 1 of andere kloof in me kop heb omdat ik niet meer kan voelen. Hersenhelften die niet samen werken. Een disharmonisch profiel met een sterke verbale kant. Grappig, want daar merk ik zelf niks meer van. Ik vraag mezelf af waarom ik me hier allemaal bewust van moest worden terwijl ik nergens meer lol in heb. Geen hond meer vertrouw. Zelfs mensen niet meer behulpzaam kan zijn omdat dit me niet meer lukt. is dat de werkelijkheid waar we in moeten leven? Gevoelsmatig sta ik daar dus inderdaad niet voor open.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan