WO3

Er is toch maar 1 Blackrock?

Mike
is niet duidelijk voor mij, ...
Blackrock zit in New York
Blackrock international, hier wordt gesproken van een UK compagny
Dochter onderneming ??
 
Vanmorgen een pantser voertuig in Noord Holland tegengekomen, bewapend en groette met 2 vingers... ik heb een filmpje gemaakt, maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen?
 
Kan alleen als je het op het internet plaatst, ol YT, Bitchute, Vimeo o.i.d. Rechtstreeks filmpjes uploaden zonder URL gaat helaas niet, wel plaatjes.

Mkke
 
Hier was van de week een oefening van het leger. Er vlogen 2 apache helicopters de hele tijd laag over verschillende dorpen.IMG-20220927-WA0011.jpg
 
(GOS = Gemenebest van Onafhankelijke Staten in 1991 opgericht door twaalf voormalige sovjetrepublieken staten.)

17:35 29.09.2022
Het Westen probeert een bloedig bloedbad in het GOS te ontketenen, zei Poetin
Poetin: Het Westen probeert scenario's in gang te zetten voor het aanzetten tot conflicten in het GOS

MOSKOU, 29 september - RIA Novosti. Westerse landen proberen conflicten in het GOS uit te lokken, zei de Russische president Vladimir Poetin tijdens een ontmoeting met vertegenwoordigers van de veiligheids- en inlichtingendiensten van het Gemenebest van Onafhankelijke Staten.
“Na hun doelen zijn onze geopolitieke tegenstanders, zoals we onlangs zeiden, klaar om iedereen, iedereen, elk land aan een slag bloot te stellen, het in het epicentrum van de crisis te veranderen, een kleurenrevolutie uit te lokken en een bloedig bloedbad te ontketenen. Dit alles hebben we niet meer één keer gezien', zei hij.

Volgens de Russische leider wordt dit gedaan om de vorming van een meer rechtvaardige wereldorde te voorkomen: het Westen probeert oude conflicten nieuw leven in te blazen, waardoor nieuwe problemen en crises ontstaan.

"Unipolaire hegemonie is onverbiddelijk aan het instorten. Dit is een objectieve realiteit die het Westen categorisch weigert te accepteren. Welnu, we zien alles wat hieruit volgt", legde het staatshoofd uit.
Tegelijkertijd benadrukte Poetin dat externe veiligheid en interne stabiliteit de belangrijkste voorwaarden zijn voor de geleidelijke ontwikkeling van de staten in de regio. Hij drong erop aan de risico's voor de veiligheid van de GOS-lidstaten te analyseren en de wederzijdse steun te versterken.

 
Ik doelde hier op:

Russische inlichtingendienst beschuldigt Westen van betrokkenheid bij lekken Nord Stream 1 en 2​

Het hoofd van de Russische buitenlandse inlichtingendienst zegt dat Moskou aanwijzingen heeft dat het Westen betrokken is bij de lekken in de gaspijpleidingen Nord Stream 1 en 2. Dat schrijft het Russische staatspersbureau Interfax.
"We hebben materiaal dat wijst op een westerse voetafdruk bij de organisatie en uitvoering van deze terroristische daden", zegt het hoofd van de buitenlandse inlichtingendienst van de Russische Federatie, Sergej Narysjkin. Volgens hem doet het Westen er "alles aan om de echte daders en organisatoren van deze daad te verbergen". Hij heeft niet gezegd welke aanwijzingen Rusland heeft en de uitspraken zijn dan ook niet te controleren.
De Europese Unie doet onderzoek naar de oorzaak van de lekken en wie daar voor verantwoordelijk is. De Zweedse minister van Energie zei vandaag dat het zeer waarschijnlijk door een staat is gedaan. Oekraïne wees de beschuldigende vinger naar Rusland.
Afgelopen maandag werden er explosies gemeld bij de pijpleidingen. De lekken werden kort daarna ontdekt toen schepen opborrelende gasbellen zagen.


Die laffe aanval van Oekraine is natuurlijk vreselijk, maar heb ik zojuist in topic Oekraine aanhangig gemaakt. Dit gaat over escalatie naar WO3!

Mike
 
Ik weet niet waar ik dit zal zetten.
Mike is geen fan van Martin Vrijland en ik ben geen wetenschapper. Ze kunnen me (bijna) alles wijsmaken.
We zijn het er wel over eens dat we voorgelogen worden.
Dus:
 
Ik weet niet waar ik dit zal zetten.
Mike is geen fan van Martin Vrijland en ik ben geen wetenschapper. Ze kunnen me (bijna) alles wijsmaken.
We zijn het er wel over eens dat we voorgelogen worden.
Dus:
Als mensen nu eens per direct stoppen met die Martin Vrijland😖 heb ik ook gedaan jaren geleden en dat bevalt prima! Ik ga het geen eens lezen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.752
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan